Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - FCM

    Fredag møder vi Herning/Ikast vi har Tverskov i karantæne og der er tvivl om BP.

    Så mon ikke det bliver Slotsager istedet. Og så håber jeg at vi får Mustafic at se på den centrale midt hvis det er sådan det skal se ud næste sæson.

    FCM har solgt Sviatchenko, Lössl er i karantæne Olafsson er tilsyneladende skadet skadet https://www.fcm.dk/nyheder/skadespause-venter-olafsson/

    Så FCM starter måske med 19 årige Mark Ugboh.

    Kom så lige få en god start på slutspillet.

    #2
    Hov, sorry, det er min fejl Elias Olafsson er der tvivl om hvorvidt han er skadet linket er selvfølgelig fra skaden sidste sæson.

    Olafsson har forladt den islandske landsholdslejr med en hovedskade.
    Last edited by Striwetforlivet!; 29-03-2023, 13:36.

    Comment


      #3
      Jeg melder en forårs depression hvis Frø og Sabbi begge starter inde

      Comment


        #4
        Har ualmindeligt svært ved at sætte mig op til kampen - og resten af sæsonen i øvrigt.

        I know, *rigtige fans* og hele den sang, men jeg synes sgu, det er tungt. Den her forfærdelige turneringsstruktur hjælper ej heller på følelsen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Har ualmindeligt svært ved at sætte mig op til kampen - og resten af sæsonen i øvrigt.

          I know, *rigtige fans* og hele den sang, men jeg synes sgu, det er tungt. Den her forfærdelige turneringsstruktur hjælper ej heller på følelsen.
          Jeg kan 100% sætte mig ind i det du skriver. Har svært ved at se lyspunkter overhovedet og har lidt mistet tilliden til projektet. Vil selvfølgelig altid støtte klubben og være på plads på stadion.

          Comment


            #6
            Det er ikke fordi man har fundet nytårshattene frem og står klar med champagnen, men jeg kan egentligt godt sætte mig op til kampen.

            Mest fordi jeg tror vi i de sidste 10 kampe kommer til at se nogen elementer der kommer til at indgå i måden vi spiller på i næste sæson. Primært er jeg interrese ret i at se hvor stor forskellen er på Manneh-Mustafic overfor Gigovic-Tverskov, jeg kunne godt frygte at niveauforskel len er stor men okay, kan jo være jeg bliver overrasket.
            ​​​​​

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Det er ikke fordi man har fundet nytårshattene frem og står klar med champagnen, men jeg kan egentligt godt sætte mig op til kampen.

              Mest fordi jeg tror vi i de sidste 10 kampe kommer til at se nogen elementer der kommer til at indgå i måden vi spiller på i næste sæson. Primært er jeg interrese ret i at se hvor stor forskellen er på Manneh-Mustafic overfor Gigovic-Tverskov, jeg kunne godt frygte at niveauforskel len er stor men okay, kan jo være jeg bliver overrasket.
              ​​​​​
              Kommer Mustafic til at spille på fredag? Selvom jeg godt kan lide Aron, kunne det jo være fedt hvis de korte kontrakter kom langt bag i køen til spilletid.
              OB – Ingen hader os

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                Kommer Mustafic til at spille på fredag? Selvom jeg godt kan lide Aron, kunne det jo være fedt hvis de korte kontrakter kom langt bag i køen til spilletid.
                Jeg ved det ikke men er enig. Vi må gerne bruge tiden på at ligge på i forhold til den vi tænker vi skal spille med i næste sæson.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Jeg ved det ikke men er enig. Vi må gerne bruge tiden på at ligge på i forhold til den vi tænker vi skal spille med i næste sæson.
                  Tror ikke det sker. Forventer at Alm opstiller med de spiller som han tror er aktuelt bedst. Der går for ham om at jagte plads 7. Kan ikke huske at OB brugte nedrykningsspil langsigtet om at bygge op for næste sæson. Det sker først hvis plads 7 er matematisk ikke mere muligt.
                  Last edited by andlox; 29-03-2023, 18:11.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Har ualmindeligt svært ved at sætte mig op til kampen - og resten af sæsonen i øvrigt.

                    I know, *rigtige fans* og hele den sang, men jeg synes sgu, det er tungt. Den her forfærdelige turneringsstruktur hjælper ej heller på følelsen.

                    Er helt enig, disse “forkromede træningskampe” i taberslutspillet er tappet for spænding.
                    At man i professionel sport kan vinde en præmie hvis man bliver nummer 7 , er direkte frastødende. Der mangler kun man vinder en pokal, som man kan sætte i klubbens trofæ skab.

                    For mig personligt vil det være fedt at slå Herning/Ikast i de to kampe, de andre otte kampe er komplet uinteressante.


                    Jeg tror at OB evige mangel på konsekvens i forhold til glippede “ målsætninger” bærer en meget stor del af skylden for, at vi er mange som finder de sidste ti kampe i hver sæson som værende aldeles usexede.

                    Udover det var virkelig fedt at Herning/Ikast ikke kom i top 6, så reddede de os trods alt også fra at komme i den ultimative skrækpulje med AaB, Horsens, Lyngby, Silkeborg og Randers.


                    Men taberslutspil eller ej, så kommer jeg dog alligevel på stadion. På positiv siden, selvom det er frygteligt sygt, så er skuffelsen ikke ret stor når vi taber nogle af disse kampe ( Herning undtaget ) og de 120 km hjem vil ikke føles så lange som ellers.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      For mig handler det nu om at matematisk sikre sig at blive i ligaen. Når det sker, så håber jeg man går efter 7.pladsen samt at man forsøger at få truppen på plads til næste sæson.

                      Comment


                        #12
                        Jeg var ikke til u-21 kampen tirsdag, er der nogen som har et indtryk af banens stand. Det er lidt at spille hasard men vores i forvejen plagede hjemmebane at spille to kampe indenfor 4 dage i marts hvor græsset ikke er i fuld vækst.
                        jeg håber at se Minteh for fuld udblæsning på fredag, som sidst vi mødte FCM i Herning , der var absolut dominerende. Samtidig må Grubbe og Aske komme med lidt positiv selvtillid efter u21 - jeg tror på muligheden for at sende Thomasberg hjem med et debut nederlag

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                          Jeg var ikke til u-21 kampen tirsdag, er der nogen som har et indtryk af banens stand. Det er lidt at spille hasard men vores i forvejen plagede hjemmebane at spille to kampe indenfor 4 dage i marts hvor græsset ikke er i fuld vækst.
                          jeg håber at se Minteh for fuld udblæsning på fredag, som sidst vi mødte FCM i Herning , der var absolut dominerende. Samtidig må Grubbe og Aske komme med lidt positiv selvtillid efter u21 - jeg tror på muligheden for at sende Thomasberg hjem med et debut nederlag
                          Jeg så kampen på stream. Banen ligner bras.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Jeg var ikke til u-21 kampen tirsdag, er der nogen som har et indtryk af banens stand. Det er lidt at spille hasard men vores i forvejen plagede hjemmebane at spille to kampe indenfor 4 dage i marts hvor græsset ikke er i fuld vækst.
                            jeg håber at se Minteh for fuld udblæsning på fredag, som sidst vi mødte FCM i Herning , der var absolut dominerende. Samtidig må Grubbe og Aske komme med lidt positiv selvtillid efter u21 - jeg tror på muligheden for at sende Thomasberg hjem med et debut nederlag
                            Tror det kommer til at blive en rigtig grim kamp på fredag. Banen var allerede ret skidt da kampen startede i går. Så tænker ikke det bliver nogen køn kamp på fredag..

                            Comment


                              #15
                              Jeg glæder mig sgu...
                              Jep det er lorte nedrykningsspil... Ja det er en frygtelig bane... Det er rigtigt at det føles som om vi nærmest ikke har noget at spille for...
                              MEN vi skal sgu på stadion - drikke et par øl - heppe på striberne og ikke mindst ville det være så vidunderligt dejligt at trykke Midtjylland endnu længere ned i lorten!

                              10 kampe - Vi skal sgu vise gutterne på banen at vi er der uanset hvad!

                              VI SES I MORGEN!!!

                              Comment

                              Working...
                              X