Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alasana Manneh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alasana Manneh

    Kunne ikke finde en tråd men godt skuldret og nogen må jo kunne se hans kvaliteter for OB ..

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-m...ske-landshold/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg tror da, vi er mange der kan se Alasanas kvaliteter..
    i mine øjne har han været forårets bedste spiller sammen med Tverskov.
    God presspiller, masser af energi og engagement og nogle fremragende fremadrettede afleveringer ind i mellem. Ud over assisten imod AAB havde han en genial aflevering indenom, som spillede Skytta helt fri.

    Jeg hælder til at Alasana er Bjørns hidtil bedste transfer ind for os (Minteh er vel mere en signing - hvis der er forskel på de to ting).

    Comment


      #3
      Han er en fremragende fodboldspiller, en regulær pasningsmaskine, med god fart og han vinder sine dueller ved jorden og som andre er inde på en god presspiller.

      Jeg kan rigtigt godt lide når han kører sin shortpassing så sætter han altså tempo i spillet.

      Rigtig god signing fra BW.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Han er en fremragende fodboldspiller, en regulær pasningsmaskine, med god fart og han vinder sine dueller ved jorden og som andre er inde på en god presspiller.

        Jeg kan rigtigt godt lide når han kører sin shortpassing så sætter han altså tempo i spillet.

        Rigtig god signing fra BW.
        Ja - han er pengene værd synes jeg. Jeg ser også frem til mere succes for Manneh, og OB hvis det lykkes for BW at hente en hurtig boldfast 10'er som ham tuneseren vi bød på i vinterens vindue. Skyttae er et fint eksempel på hvilken type der søges efter til at binde holdet sammen, men han mangler måske lidt overall i fysik, erfaring osv. Som type synes jeg det ser ok godt ud.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja - han er pengene værd synes jeg. Jeg ser også frem til mere succes for Manneh, og OB hvis det lykkes for BW at hente en hurtig boldfast 10'er som ham tuneseren vi bød på i vinterens vindue. Skyttae er et fint eksempel på hvilken type der søges efter til at binde holdet sammen, men han mangler måske lidt overall i fysik, erfaring osv. Som type synes jeg det ser ok godt ud.
          Jeg er ikke modstander af at hente en 10'er ind, især fordi jeg tror at man skyder Frø af til sommer.

          Men jeg kunne også godt forestille mig at man tænker at rykke Franco ind, han har den fart på bolden som Skytta også har og et fint blik for spillet, så er det spørgsmålet om det stadigvæk er for tidligt at smække ham derind, der skal under alle omstændigheder hentes en konkurrent ind.

          Jeg synes det man foretager sig centralt i banen er rigtig godt, og har været rigtigt godt så jeg har en god fornemmelse i forhold til det.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er ikke modstander af at hente en 10'er ind, især fordi jeg tror at man skyder Frø af til sommer.

            Men jeg kunne også godt forestille mig at man tænker at rykke Franco ind, han har den fart på bolden som Skytta også har og et fint blik for spillet, så er det spørgsmålet om det stadigvæk er for tidligt at smække ham derind, der skal under alle omstændigheder hentes en konkurrent ind.

            Jeg synes det man foretager sig centralt i banen er rigtig godt, og har været rigtigt godt så jeg har en god fornemmelse i forhold til det.
            Jeg er helt enig i at truppens kvaliteter skal bruges før der hentes forstærkninger ind. Franco har du ret i viser fint potentiale til den position hvis Frø drager videre. Tuneseren fra i vinters var kun fordi han var på sigtekornet for kort tid siden og tilmed med et pænt beløb til afgiveren

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment

            Working...
            X