Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så altså gerne at vi ikke hentede flere af caféejerens klienter.
    Jeg synes dog det er sjovt at Björn bare kommer med lidt big dick energy og tager ham fra AaB i 11. time

    Comment


      BW har sagt at man ville være tidligt ude og man må godt nok rose ham for ikke at sidde på hænderne. For søren hvor er der fart på lige nu, men henter man Don D skal det være fordi han passer ind, og ikke bare fordi han er en spændende spiller der kan hentes transferfrit.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det er satme gang i den, med fem nye må vi nærme os der hvor de næste par stykker skal være styrkelse af især 6’eren.
        Lækkert at BW ser ud til at holde udmeldingen om at have truppen klar fra start.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Så altså gerne at vi ikke hentede flere af caféejerens klienter
          Åh gud, enig.

          Men han lyder nu interessant. Det er korrekt forstået, at han mere er wing end 9er, ikke?

          Jeg er ret imponeret af, hvor tidligt alt det her falder på plads. Så må se med kvaliteten.

          En 6er og måske en centerforsvarer, så er vi der.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det er satme gang i den, med fem nye må vi nærme os der hvor de næste par stykker skal være styrkelse af især 6’eren.
            Lækkert at BW ser ud til at holde udmeldingen om at have truppen klar fra start.
            der bliver ihvertfald arbejdet på det.

            - mon ikke vi lander en 6'er og en vb/centerback inden vi starter.

            - og så skal der vel også lidt ud efterhånden. mickelson? sabbi?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Åh gud, enig.

              Men han lyder nu interessant. Det er korrekt forstået, at han mere er wing end 9er, ikke?

              Jeg er ret imponeret af, hvor tidligt alt det her falder på plads. Så må se med kvaliteten.

              En 6er og måske en centerforsvarer, så er vi der.
              Han har vist højrekanten som sin favoritposition, men kan også spille helt fremme. Jeg er nu positiv og har det fint med at vi måske henter en spiller som allerede er integreret i dansk fodbold.

              Og så er jeg sgu ligeglad om det er caféejeren der er hans agent, hvis bare han vil projektet og bliver en god spiller for os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                Han har vist højrekanten som sin favoritposition, men kan også spille helt fremme. Jeg er nu positiv og har det fint med at vi måske henter en spiller som allerede er integreret i dansk fodbold.

                Og så er jeg sgu ligeglad om det er caféejeren der er hans agent, hvis bare han vil projektet og bliver en god spiller for os.
                Jeg er også positiv, synes han er spændende. Jeg er helt nede med profiler fra 1 division!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Så betyder det nok at Kadrii skifter hjem til B93
                  Han kan ihvertfald ikke være tilfreds med udsigten til spilletid, så han bliver næsten nød til at se sig omkring.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Han har jeg store forventninger til, set ud fra de TV-kampe hvor han har deltaget og vist sig godt frem

                    Comment


                      Og af de måske snart 5 nye spillere, er der ikke betalt en eneste transfersum, så der er forhåbentlig stadig mulighed for at vi smider et eller to større beløb på et par profiler.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        der bliver ihvertfald arbejdet på det.

                        - mon ikke vi lander en 6'er og en vb/centerback inden vi starter.

                        - og så skal der vel også lidt ud efterhånden. mickelson? sabbi?
                        Mickelson, Sabbi, og muligvis også Bashkim, selvom jeg vil være rigtig ked af at se ham forlade os. Udover Tverskov, så er han for mig symbolet på OB, og så har han været en talisman for os, især under Michelsen. Fenger tror jeg også er solgt eller lejet ud inden september.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Spændende med alt den aktivitet så tidligt i vinduet :). Håber vi er helt klar til starten af sæsonen og glædes over at følge alle rygterne.
                          Ifh til Falk, håber jeg aldrig at se ham i vores smukke trøje igen, efter han pissede på alt og alle. Og hvis det skulle ske, vil jeg godt nok sidde med nogle mixed feelings.
                          Enig med hensyn til Falk. Jeg vil i den grad være ambivalent, hvis han skulle komme til OB igen. Derudover, er han ikke ved at være derhenne, hvor skader og et komprimeret kampprogram gør, at han vil være en risikabel signing ...?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            der bliver ihvertfald arbejdet på det.

                            - mon ikke vi lander en 6'er og en vb/centerback inden vi starter.

                            - og så skal der vel også lidt ud efterhånden. mickelson? sabbi?
                            OBstruktion skriver på Twitter de regner med 2 nye i den kommende uge udover Deedson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                              Mickelson, Sabbi, og muligvis også Bashkim, selvom jeg vil være rigtig ked af at se ham forlade os. Udover Tverskov, så er han for mig symbolet på OB, og så har han været en talisman for os, især under Michelsen. Fenger tror jeg også er solgt eller lejet ud inden september.
                              helt enig. Det begynder også at gøre lidt ondt mht spillere der har været i klubben længe.

                              Vi har stadig en del unge OB'er på holdet men kan godt mærke jeg syntes der mangler et eller andet "genkendeligt" nu tverskov skal på eventyr. Altså en (dansk) profil en man kendte fra superligaen - og lidt kunne forholde sig til.

                              Men kadrii skal selvf kunne se sig selv i klubben og i hvad end hans rolle måtte være.

                              - ved godt vi har frø til 10'er positionen men har aldrig helt forstået man skulle have kadrii op foran - har da aldrig været hans bedste position alene på toppen. Lidt længere tilbage bag vores nye 9'er...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                OBstruktion skriver på Twitter de regner med 2 nye i den kommende uge udover Deedson.
                                spændende - men der er jo også kun lidt over en uge igen inden opstart

                                Comment

                                Working...
                                X