Hvor blev udmeldingen omkring Vestergaard af?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tror egentlig også han ville passe bedre end i FCN end hos os rent spillemæssigt. Og lige FCN ville jeg ikke have det så stramt med at se ham spille for.
dybden. De plejer jo at være gode til at caste folk fra andre danske klubber til deres system, så mon ikke de også gør det denne gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så forstår jeg ikke hvorfor de ikke tager Tverskov i stedet? Jeg ved godt at JJTs styrker er mere i pasningsspil, hvor Tverskov mere er hans defensive formåen, men i mit hoved er Tverskov et niveau over JJT. Men ja Jens -Jakobs styrker kan jo måske mere træde i kraft på en kunstgræsbane, hvor han kan sende de hurtige folk i front afsted i dybden
dybden. De plejer jo at være gode til at caste folk fra andre danske klubber til deres system, så mon ikke de også gør det denne gang
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, det har jeg også tænkt på. Kan være, at en af parterne har ændret mening eller også problemer med informationen imellem parterne. Lidt mystisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke bare at de ikke nåede at lave at presse materialet, udtalelser, osv osv igår? Der er jo ingen hast for dem tænker jeg
- Likes 1
Comment
-
Jo, det giver da god mening. Men ikke, når BW var så klar i spyttet i det interview i går. Men der kan jo være, at der efterfølgende var printer problemer, sygdom mv. Tror desværre han ryger til Kolding og denne gang på en transfer. Måske til med en fri transfer. Men håber, at det bare er leje.
Comment
-
Jo, det giver da god mening. Men ikke, når BW var så klar i spyttet i det interview i går. Men der kan jo være, at der efterfølgende var printer problemer, sygdom mv. Tror desværre han ryger til Kolding og denne gang på en transfer. Måske til med en fri transfer. Men håber, at det bare er leje.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
for at det giver mening skal der jo også forlænges med ham. Udløb næste sommer så leje uden forlænges vil være det samme som at ophæve kontrakten.
Comment
-
Ja, det har jeg også tænkt på. Kan være, at en af parterne har ændret mening eller også problemer med informationen imellem parterne. Lidt mystisk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Ja det blev man så ikke meget klogere af
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...il-kolding-if/
Har han forlænget eller udløber kontrakten bare næste sommer?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det blev man så ikke meget klogere af
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det blev man så ikke meget klogere af
Comment
Comment