Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvor blev udmeldingen omkring Vestergaard af?

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg tror egentlig også han ville passe bedre end i FCN end hos os rent spillemæssigt. Og lige FCN ville jeg ikke have det så stramt med at se ham spille for.
      Så forstår jeg ikke hvorfor de ikke tager Tverskov i stedet? Jeg ved godt at JJTs styrker er mere i pasningsspil, hvor Tverskov mere er hans defensive formåen, men i mit hoved er Tverskov et niveau over JJT. Men ja Jens -Jakobs styrker kan jo måske mere træde i kraft på en kunstgræsbane, hvor han kan sende de hurtige folk i front afsted i dybden
      dybden. De plejer jo at være gode til at caste folk fra andre danske klubber til deres system, så mon ikke de også gør det denne gang

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Så forstår jeg ikke hvorfor de ikke tager Tverskov i stedet? Jeg ved godt at JJTs styrker er mere i pasningsspil, hvor Tverskov mere er hans defensive formåen, men i mit hoved er Tverskov et niveau over JJT. Men ja Jens -Jakobs styrker kan jo måske mere træde i kraft på en kunstgræsbane, hvor han kan sende de hurtige folk i front afsted i dybden
        dybden. De plejer jo at være gode til at caste folk fra andre danske klubber til deres system, så mon ikke de også gør det denne gang
        Det kan jo være Tverskov ikke er interesseret.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Hvor blev udmeldingen omkring Vestergaard af?
          Ja, det har jeg også tænkt på. Kan være, at en af parterne har ændret mening eller også problemer med informationen imellem parterne. Lidt mystisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, det har jeg også tænkt på. Kan være, at en af parterne har ændret mening eller også problemer med informationen imellem parterne. Lidt mystisk.
            Mon ikke bare at de ikke nåede at lave at presse materialet, udtalelser, osv osv igår? Der er jo ingen hast for dem tænker jeg

Comment

Kan være Kolding vil præsentere ham i forbindelse med deres hjemmekamp i morgen......

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke bare at de ikke nåede at lave at presse materialet, udtalelser, osv osv igår? Der er jo ingen hast for dem tænker jeg
                Jo, det giver da god mening. Men ikke, når BW var så klar i spyttet i det interview i går. Men der kan jo være, at der efterfølgende var printer problemer, sygdom mv. Tror desværre han ryger til Kolding og denne gang på en transfer. Måske til med en fri transfer. Men håber, at det bare er leje.

Comment

Jo, det giver da god mening. Men ikke, når BW var så klar i spyttet i det interview i går. Men der kan jo være, at der efterfølgende var printer problemer, sygdom mv. Tror desværre han ryger til Kolding og denne gang på en transfer. Måske til med en fri transfer. Men håber, at det bare er leje.
                  for at det giver mening skal der jo også forlænges med ham. Udløb næste sommer så leje uden forlænges vil være det samme som at ophæve kontrakten.

Comment

Det skal sikkert også lige koordineres med Kolding. Mon ikke det kommer i løbet af dagen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

for at det giver mening skal der jo også forlænges med ham. Udløb næste sommer så leje uden forlænges vil være det samme som at ophæve kontrakten.
                      Korrekt også blandt andet derfor, at jeg hælder til at det ikke bliver leje, desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Så langt er der jo ikke til Kolding, hvis man i løbet af lejeopholdet finder ud af, at vi gerne vil forlænge med ham - hvis han for eksempel viser sig som en profil i første division, hvad der vel er det, der skal til for at han vil være interessant for os på sigt.

Comment

Mit håb er at man kun skal klare de sidste detaljer af en forlængelse.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Ja det blev man så ikke meget klogere af

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...il-kolding-if/

Har han forlænget eller udløber kontrakten bare næste sommer?

Comment

Altså han lejes vel bare ud med udløb næste sommer. S kan man jo forlænge i løbet af efteråret hvis han gør det godt.

Comment

Tænker det skal tolkes som kontrakten bare løber ud.

Comment

Working...
                                X