Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Spændende om Tyler kan presse ham
    Tyler skal spille Højrekant vel? Så Tongya kan presse dem begge to.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Syntes du at Charly har været mere op og ned i sin første første end Aske??
      Ja det har han og er det stadigvæk. Han spiller sgu lidt som vinden blæser.

      Senest i FCK kampen, det er jo en klasse scoring han laver, men der er altså også mange sekvenser hvor det ikke lige er til at regne ud hvad det er han vil.

      Jeg synes dog at han i denne sæson er blevet mere stabil og det har primært været når han har haft Aske liggende nede bagved.

      Men kan han få lidt mere struktur ind i sit spil og så skrue lidt ned for hvor mange bolde han smider så er der klassespiller potentiale.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Spændende om Tyler kan presse ham
        Er han ikke tiltænkt at skulle skubbe Tongya ud?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er helt sikkert muligt.

          Men er det så ikke profiler eller unge talenter man henter?? Ihverfald nogen der kan udvikles på…..
          Den er vel næppe i spil her vel.

          Dette er endnu en øvelse i at fylde truppen op billigst muligt selvom man godt kunne have fået noget ind der var bedre til en lidt højere pris man altså også havde råd til

          Jeg vil argumentere for at hvis det lykkedes BW at afhænde et par spillere sidst i vinduet vil vi have et lavere lønbudget end vi sluttede sidste år med at have
          Jeg er heller ikke afvisende for at det viser sig at han flopper og dårligt nok kan give Aske konkurrence. Men jeg kan sagtens se fornuften i at hente ham. Det er også muligt at han bliver hentet ind som hovedsagligt en "træningsspiller"? Altså at man ikke mener man har nok venstrebacks ift. den træning man gerne vil lave. Lidt ligesom at FCM hentede Iver Fossum (som jeg ikke tegner med er hentet for at spille) og han måske egentlig kun er nødbackup til pladsen. Man havde jo orginalt sagt at Ejdum skulle være reserve til pladsen. Kan være man har vurderet at det ikke er optimalt for hans udvikling, og at han skal fokusere på midtbanen. Who knows

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

            Er han ikke tiltænkt at skulle skubbe Tongya ud?
            Hmmmm.... her står han til at være brugt mest fremme og på venstrekanten (det samme i de videoer, der ligger på nettet).

            https://www.transfermarkt.co.uk/tyle...spieler/610297

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Tyler skal spille Højrekant vel? Så Tongya kan presse dem begge to.
              Tror da hensigten er at alle vores kanter skal kunne spille i begge sider. Vi har også set Charly og Franco bytte i enkelte momenter, bl.a. imod VFF. Men der er nok ingen tvivl om at Tyler i første omgang skal presse Tongya, og Charly er vores klare førstevalg på kantpositionerne.
              Jeg forventer Franco og Charly starter igen søndag, men her forestiller jeg mig også Charly vil få det svært overfor Mølgaard og søge over i højre overfor TK som er væsentlig langsommere.

              Comment


                https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

                Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

                Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

                Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

                  Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

                  Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

                  Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?
                  Det fatter jeg intet af

                  Så hvis Slotsager bliver solgt har vi Bjørn, Sauli og Yaya... "Top6" !

                  Lugter så af, at vi henter ham fra Tunesien... ellers giver det da ikke mening mht. skader, formnedgang og karantæner

                  Håber ikke de sender Ivan til Norge, hvor der spilles på kunstgræs/hårde baner !
                  Last edited by Online; 17-08-2023, 12:18.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det fatter jeg intet af
                    Enig. Især ikke Ivan udleje…. Så må de stole på Yaya, eller have en fornemmelse af der skal en til ind…

                    Og hvad med midten? Der skal jo være 4 konkurrencedygtige midtbanespillere…

                    Men det er jo bare dejligt, at vi går nogle aktive uger i vente.
                    Igår var jeg klar til at lukke vinduet når Nicklas er kommet ind. Men det er BW vidst ikke

                    Comment


                      Nu har jeg brugt tre minutter på, at sætte mig ind i BWs tankegang

                      Bjørn skal spille, da han er anfører

                      Slotsager skal spille for at få så mange kampe somj muligt, der øger hans værdi frem mod et snarligt salg

                      Ivan er for god til at ruste på bænken, så han sendes ud for at få kamptræning og kan komme tilbage når Slots er solgt

                      Sauli en glimrende backup og Yaya føres stille frem for at blive den næste Slotsager

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Nu har jeg brugt tre minutter på, at sætte mig ind i BWs tankegang

                        Bjørn skal spille, da han er anfører

                        Slotsager skal spille for at få så mange kampe somj muligt, der øger hans værdi frem mod et snarligt salg

                        Ivan er for god til at ruste på bænken, så han sendes ud for at få kamptræning og kan komme tilbage når Slots er solgt

                        Sauli en glimrende backup og Yaya føres stille frem for at blive den næste Slotsager
                        Jaja en god tankegang, men hvis BP går i stykker, er vi i problemer.
                        Ivan fortjener kampe - og det kan godt være det bliver svært, når BP er anfører, men på den andenside har Alm aldrig været den type som spiller med Anføreren fast…
                        Hvad er tankegangen så ved Mustafic?
                        For god til bænken? Fundet en god mulighed og få ind…?

                        Comment


                          Nicklas Mouritzen. Sikke en velkomst han får her i tråden, inden han overhovedet er signet. Gad nok vide, hvor mange af jer, der har et indgående kendskab, som berettiger til al den kritik af hans fodboldevner.
                          Jeg kender ham ikke, men jeg har stor tillid til Bjørn W`s evner, og håber så meget, at NM brænder banen af, hvis han kommer til OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

                            Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

                            Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

                            Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?
                            2 af de 3 forstår jeg fuldt ud.

                            Men Ivan? Ja han har været meget skadet men når han er fit er han virkelig god - giver ikke megen mening for mig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              https://fyens.dk/ob/tre-balkan-dreng...-andre-klubber

                              Hvis dette er sandt, skal vi vel have en CB ind og ihvertfald en Midtbanespiller til at konkurrere med Manneh og Kohler (måske også Rami)?

                              Mucolli skal bare væk - for alles bedste.

                              Er faktisk overrasket over de vil sende Ivancevic ud på leje.. Er han ikke bedre end BP?
                              Det kan være man ikke er helt tryg ved Mihajlo/Slots konstellationen det er begge spillere der har godt af at ligge ved siden af en voksenspiller.

                              Mon ikke det bliver vores tunesiske ven der kommer ind?

                              Duer Mustafic ikke så skal vi have noget ind til midten. Vi har talent på vej nedefra, men der er vist et stykke vej til at de kan gøre sig gældende.

                              10'er positionen er jeg noget mere tryg ved både Markus Jensen, Kadrii og Franco kan dække den og Rami virker alligevel som en solid starter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Nicklas Mouritzen. Sikke en velkomst han får her i tråden, inden han overhovedet er signet. Gad nok vide, hvor mange af jer, der har et indgående kendskab, som berettiger til al den kritik af hans fodboldevner.
                                Jeg kender ham ikke, men jeg har stor tillid til Bjørn W`s evner, og håber så meget, at NM brænder banen af, hvis han kommer til OB.
                                Hvis du har læst med i tråden, står der flere steder, at pilen ikke peger på hverken BW eller Mouritzen, men på ambitionsniveauet hos dem, der vurderer, hvad vi kan og må handle for.
                                Men fair - hvis du tænker: "Det er sgu top-6 ambitiøst, det der", så lever vi jo i et frit land, hvor du har helt ret til at synes det.

                                Jeg synes, det er slattent og middelmådigt med tanke på alle de penge, der er solgt for.

                                Comment

                                Working...
                                X