Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Lukas Engel fra SIF til 8 mio? Det gad jeg godt..
    De er fede nok ham og Sonne i Silkeborg. Men jeg tvivler på det, jeg tror man holder fast i Aske og det bør man også gøre, men man skal nok overveje at give ham en tur på bænken. Engel ville være starter.

Comment

Jeg kan også se, at jeg har fejllæst det. SIF opjusterer med 15 mio. og så er det da i hvert fald ikke os..

Comment

Kan dette have indflydelse på Falk?

https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...m-transferfrit

Comment

Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
          Kan dette have indflydelse på Falk?

https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...m-transferfrit
          En skrev at det kunne ske hvis Delaney blev solgt. Men Falk har lige sagt han bliver - så tror jeg ikke på.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            I flg. BT er Sabbi solgt til Le Havre for 2 mill. euro, eller ca 15 mill. kr. Det er mere end Antalyaspor bød for kort tid siden
            Det er et rigtig flot salg omstændighederne taget i betragtning. Det virker til at BW har fingeren på pulsen på salgssiden. Så må vi se om han også kan lokke en solid erstatning på plads, for det skal der til.

Comment

Slet.

samme besked om delaney var længere oppe.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Jeg kan også se, at jeg har fejllæst det. SIF opjusterer med 15 mio. og så er det da i hvert fald ikke os..
                Det var så Middlesbrough, 22 mill.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så fik vi jo også en skilling fra FIFA i sidste måned. Så mangler BW bare at sælge Slotsager for et kæmpe beløb…

Og Wupti… Så er udbygningen af Hotel Odense betalt og vi er bliver stadig nummer 8. Er livet ikke herligt
                  Det er skræmmende: der komner rigtig mange penge ind pga salg men vi investerer ikke økonomisk i truppen. Vi har den gyldne chance at tage to skridt fremad efter mere end ti pr ørkenvandring og bringe os i rækkevidde af Europa-penge men NT vil hellere spille Joakim Ånd og svømme i kroner???
                  Hvor lang tid er BW vel villig at arbejde under de der betingelser? Det er ja uholdbart at han sælger stort men får ikke muligeden at geninvestere.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Så ramte det FS/SF

https://fyens.dk/ob/15-millioner-i-o...bOFdjTaDpPsMdk
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det er skræmmende: der komner rigtig mange penge ind pga salg men vi investerer ikke økonomisk i truppen. Vi har den gyldne chance at tage to skridt fremad efter mere end ti pr ørkenvandring og bringe os i rækkevidde af Europa-penge men NT vil hellere spille Joakim Ånd og svømme i kroner???
                      Hvor lang tid er BW vel villig at arbejde under de der betingelser? Det er ja uholdbart at han sælger stort men får ikke muligeden at geninvestere.
                      Kommer der ikke noget heftig tilgang inden den 31. august (eller 1. sep ), så mister jeg en del for NT.
                      Last edited by Polle; 09-08-2023, 13:44.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er et rigtig flot salg omstændighederne taget i betragtning. Det virker til at BW har fingeren på pulsen på salgssiden. Så må vi se om han også kan lokke en solid erstatning på plads, for det skal der til.
                        Bestemt - det er superflot ikke mindst med de omstændigheder. Jeg tør ikke tænke på hvad JH/MH havde fået ud af det, men det er jo en helt anden historie

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Har i set nyheden med Thomas D til fck.
                          mon en fugl er på vej hjem

Comment

Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            Har i set nyheden med Thomas D til fck.
                            mon en fugl er på vej hjem
                            Og igår skrev du at de ikke kunne blive enige om kontraktlængden.
                            Det er svært at stole på folk herinde haha ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Og igår skrev du at de ikke kunne blive enige om kontraktlængden.
                              Det er svært at stole på folk herinde haha ;)
                              Altså jeg ved ikke noget, men sådan noget kan jo hurtigt ændre sig i et transfervindue. Så det synes jeg ikke der ville være så meget underligt i. Efter kampen i søndag kan det jo f.eks. nemt tænkes, at BW og co. også synes der er endnu mere akut brug for forstærkninger og derfor er villige til at bruge flere penge og er mere fleksible på evt. ønsker/krav.

Jeg har stadig svært ved at se det gå helt op med Falk. Både når man kigger på hvor godt Falk har præsteret for FCK indtil videre (han er stadig vigtig for dem) og den løn han får. Men hvis man kigger nogle uger længere frem og FCK f.eks. (1) ikke er kommet i CL, (2) har hentet Delaney og (3) har Claesson så småt tilbage fra skade, kunne Falks situation rent sportsligt godt se en del anderledes ud. Men derfra til, at han skulle være klar til at skifte til OB der er trods alt et stykke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Altså jeg ved ikke noget, men sådan noget kan jo hurtigt ændre sig i et transfervindue. Så det synes jeg ikke der ville være så meget underligt i. Efter kampen i søndag kan det jo f.eks. nemt tænkes, at BW og co. også synes der er endnu mere akut brug for forstærkninger og derfor er villige til at bruge flere penge og er mere fleksible på evt. ønsker/krav.

Jeg har stadig svært ved at se det gå helt op med Falk. Både når man kigger på hvor godt Falk har præsteret for FCK indtil videre (han er stadig vigtig for dem) og den løn han får. Men hvis man kigger nogle uger længere frem og FCK f.eks. (1) ikke er kommet i CL, (2) har hentet Delaney og (3) har Claesson så småt tilbage fra skade, kunne Falks situation rent sportsligt godt se en del anderledes ud. Men derfra til, at han skulle være klar til at skifte til OB der er trods alt et stykke.
                                Jeg er fuldstændig enig med dig i at FCK har for mange midtbanespillere (hvis Delaney kommer)

Jeg tror sådan set at Falk han venter med at tage en beslutning, til efter kval kampene, hvis de kommer i CL, og han fortsætter sit spil sådan, kommer han ikke hjem til OB.

Men modsat tror jeg mere på at både FCK og Falk selv siger god for det hvos det “kun” bliver EL.

Hvis de henter Delaney, har de Claesson, Falk, Lerager, Diogo, Clem, måske også Elyounussi.
                                Det er godt nok mange kvalitetsspillere til 3 pladser…

Comment

Working...
                                X