Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er lidt hidsigt at give Sousa skylden for både Vejle og Aabs deroute, trods alt også nogle direktionsgange der ikke rigtigt har fungeret optimalt.

    Manden er trods alt involveret i et mål i hver anden kamp, det kunne godt være fint at have sådan en højrekant i OB.
    Men han er så hamrende usympatisk at det ville skrige mod vores klubs værdier og tilmed meget løntung....gigantisk nej tak

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

      Men han er så hamrende usympatisk at det ville skrige mod vores klubs værdier og tilmed meget løntung....gigantisk nej tak
      Ja, VB og AAB er kendt for deres GIGA lønninger

      Hvilke værdier vil han ikke leve op til ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, VB og AAB er kendt for deres GIGA lønninger

        Hvilke værdier vil han ikke leve op til ?
        Sousa passer bare ikke ind hos OB.

        Mon ikke BW og vores scouts har fundet ud af det ellers var han her nok.

        Tror du ikke?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Ja, VB og AAB er kendt for deres GIGA lønninger

          Hvilke værdier vil han ikke leve op til ?
          Hans væsen på banen.....en virkeligt usympatisk spiller i min optik og jeg er ret sikker på at han spiller ikke for peanuts i Aab......den slags typer er ikke hvad vi har brug for...dem har vi haft rigeligt af gennem tiden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Sousa passer bare ikke ind hos OB.

            Mon ikke BW og vores scouts har fundet ud af det ellers var han her nok.

            Tror du ikke?
            Du svarer ikke på spørgsmålet...

            Comment


              Sousa skal aldrig nogensinde til OB, tak.
              Spild af mange penge..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                Men han er så hamrende usympatisk at det ville skrige mod vores klubs værdier og tilmed meget løntung....gigantisk nej tak
                Nu er usympatisk og værdier jo altid noget der bliver fortolket individuelt, så jeg ved ikke lige helt konkret hvad det er der gør at du synes han er usympatisk? Jeg må indrømme at jeg synes ikke han er særlig usympatisk, han kan finde på at falde, ja, men det skal en offensiv spiller af den kaliber altså også kunne. Det er en del af min egen kritik af Sabbi i forhold til hvor meget han ligger ned og hvor meget der bliver gået til ham så trækker han slet ikke nok frispark og gule kort. Det er offensiv spillerens måde at spille beskidt på, det er en del af spillet. Det kan man godt synes er usympatisk men det er vores usympatisk spiller, noget der ville klæde OB at have især i vores offensiv.

                Han skal helt sikkert have en fin løn, men altså henter man ham ind som erstatning for Sabbi såer der også rigelig lønkroner til det.
                ​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Sousa passer bare ikke ind hos OB.

                  Mon ikke BW og vores scouts har fundet ud af det ellers var han her nok.

                  Tror du ikke?
                  Han ville jo skulle ind i stedet for Sabbi.

                  Uden Sabbi der kommer du altså til at have en offensiv der hedder Turay, Kadrii, Luca, Deedson, Charly, Rami, Franco, Selven og Markus Jensen.

                  Der er en del potentiale spillere, men der mangler en der kan gå ind og afgøre det og komme med noget ego og gerne en der kan få modstander tribunen til at stå og buhe i et kvarter, det ville pynte på den offensiv der.
                  Last edited by Striwetforlivet!; 21-07-2023, 20:42.

                  Comment


                    Lad os nu se om Sabbi bare er syg og måske med i træningen i morgen. Skal nok opdatere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lad os nu se om Sabbi bare er syg og måske med i træningen i morgen. Skal nok opdatere
                      Tror vi er mange der tager derud imorgen - men du/i som altid laver updates fortjener sku et klap på skulderen.
                      Tak - det sætter os som ikke har mulighed for st være i Ådalen tit - pris på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Tror vi er mange der tager derud imorgen - men du/i som altid laver updates fortjener sku et klap på skulderen.
                        Tak - det sætter os som ikke har mulighed for st være i Ådalen tit - pris på
                        Nåh ja. Det er jo på stadion i morgen med fuld musik havde jeg lige glemt

                        Fedt hvis han bare er syg.
                        Hvis man alligevel ikke geninvestere nogle af transfer millionerne vil jeg da som fan foretrække at vi beholder ham. Ellers begynder vi sgu at se lidt tynde ud på kvaliteten

                        Comment


                          Jebali til Vendsyssel

                          Comment


                            En bruger på Twitter skriver dette:
                            “Overhørte til træning i dag at nogle der var bekendte med Falk mente at OB og Falk var enige om kontrakten og det kun er op til klubberne imellem nu. Om det er historien om en fjer blev til fem høns ved jeg ikke men spændende”

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              En bruger på Twitter skriver dette:
                              “Overhørte til træning i dag at nogle der var bekendte med Falk mente at OB og Falk var enige om kontrakten og det kun er op til klubberne imellem nu. Om det er historien om en fjer blev til fem høns ved jeg ikke men spændende”
                              spændende er det da, men mon ikke det er fjeren der blev til fem høns. Der er meget der taler for han fortsætter i FCK

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                spændende er det da, men mon ikke det er fjeren der blev til fem høns. Der er meget der taler for han fortsætter i FCK
                                Bærer anførebindet i dag for fuckerne
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X