Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.
Collapse
X
-
Så blev det alligevel ikke en perfekt søndag. Værst tænkelige resultat.
Dermed åbnede Brøndby op for det værst tænkelige scenarie , at Herning/Ikast sniger sig i top 6 på bekostning af Randers, og vi står tilbage i en taberslutspillet med Randers , Silkeborg, Horsens, AaB og Lyngby. Fuck en rædsel det vil blive.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
tja...ikke lige det resultat jeg havde håbet på.
Nu må AGF ikke vinde i morgen
- så skal vi selv vinde over AGF i sidste runde og BIF skal tabe mod FCN
vinder AGF over randers så skal FCM tage point mod silkeborg - og det tvivler jeg på sker
edit: og skulle AGF vinde i morgen så skal RFC smide point i sidste runde også mod AAB...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja...ikke lige det resultat jeg havde håbet på.
Nu må AGF ikke vinde i morgen
- så skal vi selv vinde over AGF i sidste runde og BIF skal tabe mod FCN
vinder AGF over randers så skal FCM tage point mod silkeborg - og det tvivler jeg på sker
edit: og skulle AGF vinde i morgen så skal RFC smide point i sidste runde også mod AAB...
Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.
Nu kan vi stadig både nå både 4. og 5. pladsen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.
Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
en AGF sejr i morgen er uanset en dårlig ting - så kan de ikke hentes længere.
syntes kampen i morgen lugter ret meget af en uafgjort. Og så bliver der ellers en hel del at holde øje med på søndag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det var på udebane.
Jeg kan stadig blive vred over 2-2 resultatet imod Randers. Vi er foran med 2, ffs.
- men det er så vanvittigt tæt at der nok kan findes en del kampe hvor de fleste hold tænker de har smidt unødige point
- Likes 1
Comment
-
Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment