Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

    Et lille håb er tændt men meget skal gå den rigtige vej for at OB med en vel lille chance slår AGF og kommer på en 6. plads.

    Forventer hjemmesejr fra FCM over Lyngby, VIF- FCN er ligegyldig, FCK vinder ude over ACH, BIF vinder hjemme over SIF, RFC skal vinde over AGF hjemme.
    I “sidste runde” skal OB vinde i Aarhus, FCM ude over SIF, FCK-VIF ligegyldig, FCN vinder hjemme over BIF, Lyngby -Horsens og AaB-RFC ligegyldige men AaB skal helst vinde over RFC alt efter Randers resultat i denne runde.

    4-9 indenfor 4 point, målscore ikke medtaget.

    Når det så er sagt kommer OB fra en succesoplevelse og har et par karantæneramte spillere tilbage + evt. Martin Hansen retur og kan vel stille i stærkeste opstilling?
    Status på Bjørn?

    Bernat/Hansen
    Grubbe. Bjørn. Mihajlo. Aske.
    Tverskov. Manneh.
    Minteh. Frøkjær. Tongya.
    Kadrii.

    og faktisk noget at skyde med fra bænken ..

    Fuld pres fra start ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Aske har jo desværre fået 2 dage.

    Comment


      #3
      Der er en del der skal gå vores vej, men selvfølgelig har vi chancen.

      Herning/Ikast - Lyngby. Her er ønsket en Lyngby sejr.
      VFF - FCN. Ubetydelig
      Horsens - FCK. Ikke betydning for os, men vil gerne af med Horsens. Så en sejr til FCK er at foretrække.
      BIF-SIF . X
      Randers AGF. X


      Bliver det en runde efter vores hoved, så venter der en spændende “finale” i Aarhus. Det bliver selvfølgelig med et udvidet fan afsnit.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Der er op af bakke med resultaterne. Når det er sagt så skal vi til Aarhus og støtte op i den sidste og fra fanscenen blive ved med at ligge på i vores bundniveau.

        Aske sidder desværre ude men Martin Hansen må gerne være klar.

        ​​​​​​.............. Hansen...........
        ​​​​​​ Grubbe BP Mihajlo Skjelvik
        Tverskov Manneh
        Minteh Frø Tongya
        Kadrii

        GFs store styrke har været deres defensiv og så har det haltet med målene. Der er det værd at bemærke at AGF har en del af deres defensive spillere i karantænefare. Nicolai Poulsen får karantæne ved gult og 4 strafpoint. TK, som er skadet, Tingager, Kahl og Mølgaard får alle karantæne ved næste 6 strafpoint. Samtidigt skal de spille mod Randers der kører helt traditionelt 442 opstilling og virkelig gerne vil spille duelspil, en 3-4 gule kort til AGF defensiv ville være en fin start.

        Last edited by Striwetforlivet!; 11-03-2023, 10:17.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Der er op af bakke med resultaterne. Når det er sagt så skal vi til Aarhus og støtte op i den sidste og fra fanscenen blive ved med at ligge på i vores bundniveau.

          Aske sidder desværre ude men Martin Hansen må gerne være klar.

          ​​​​​​.............. Hansen...........
          ​​​​​​ Grubbe BP Mihajlo Skjelvik
          Tverskov Manneh
          Minteh Frø Tongya
          Kadrii

          GFs store styrke har været deres defensiv og så har det haltet med målene. Der er det værd at bemærke at AGF har en del af deres defensive spillere i karantænefare. Nicolai Poulsen får karantæne ved gult og 4 strafpoint. TK, som er skadet, Tingager, Kahl og Mølgaard får alle karantæne ved næste 6 strafpoint. Samtidigt skal de spille mod Randers der kører helt traditionelt 442 opstilling og virkelig gerne vil spille duelspil, en 3-4 gule kort til AGF defensiv ville være en fin start.
          Ja GF kommer med en masse fysik og tysk disciplin. Vi får nok ikke foræret de mange friløbere vi fik igår imod et hold som GF. Derudover har de vist sig rigtig stærke på dødbolde. Bisseck, Tingager og Mortensen er en håndfuld og Andersson slår boldene rigtig fint ind.
          Til gengæld så tror jeg Bisseck og Tingager får det svært med vores høje pres. De er egentlig fine med fødderne når de har tiden begge to, men de kan stresses og så vender de som færger, hvis vi kan få omstillinger.
          Jeg tror derfor at vi kan lykkedes rigtig godt, hvis vi kan ramme gårsdagens niveau, men vi skal være skarpere i vores afslutninger, for vi får ikke ligeså mange chancer og jeg tror ikke på vi holder nullet i Aarhus

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Ja GF kommer med en masse fysik og tysk disciplin. Vi får nok ikke foræret de mange friløbere vi fik igår imod et hold som GF. Derudover har de vist sig rigtig stærke på dødbolde. Bisseck, Tingager og Mortensen er en håndfuld og Andersson slår boldene rigtig fint ind.
            Til gengæld så tror jeg Bisseck og Tingager får det svært med vores høje pres. De er egentlig fine med fødderne når de har tiden begge to, men de kan stresses og så vender de som færger, hvis vi kan få omstillinger.
            Jeg tror derfor at vi kan lykkedes rigtig godt, hvis vi kan ramme gårsdagens niveau, men vi skal være skarpere i vores afslutninger, for vi får ikke ligeså mange chancer og jeg tror ikke på vi holder nullet i Aarhus
            Er det bare mig, eller du blevet utroligt optaget af dødbolde på det seneste?

            Men ja, de er gode på standarder offensivt, de har så heller ikke så meget andet at komme med, deres kamp mod Silkeborg var decideret pinlig det var ren pindsvinebold.

            Jeg tror virkelig at kampen mod Randers bliver afgørende de har altså en del fra den defensiv i karantænefare og den er ikke bred, er de lidt uheldige så ender de med at skulle spille med Oliver Lund og hans excpected fuck ups i centerforsvaret.
            Last edited by Striwetforlivet!; 11-03-2023, 13:26.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Er det bare mig, eller du blevet utroligt optaget af dødbolde på det seneste?

              Men ja, de er gode på standarder offensivt, de har så heller ikke så meget andet at komme med, deres kamp mod Silkeborg var decideret pinlig det var ren pindsvinebold.

              Jeg tror virkelig at kampen mod Randers bliver afgørende de har altså en del fra den defensiv i karantænefare og den er ikke bred, er de lidt uheldige så ender de med at skulle spille med Oliver Lund og hans excpected fuck ups i centerforsvaret.
              Høre jeg dig sige at GF er blevet til ACH-light

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Mon ikke opstillingen bliver:

                Bernat
                Grubbe - Bjørn - Mihajlo - Skjelvik
                Tverskov - Manneh
                Tongya - Frø - Sabbi
                Kadrii

                Minteh kan komme ind for Sabbi/Tongya afhængigt af forløb efter 88 minutter, når Alm vil skifte ud. Skal der ændres mere, kan Aron og Skytta komme ind efter 92 minutter og ændre kampen derfra.
                Jeg tror Minteh vil have godt af at skulle arbejde sig ind på holdet igen ved at starte ude i 1-2 kampe. Martin Hansen skal selvfølgelig på mål, så snart han kan. Bernat har samme Xf (Expected fuckups) som Skjelvik og de koster bare endnu mere når han laver dem.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Høre jeg dig sige at GF er blevet til ACH-light
                  Ja, en dyr udgave af Horsens under Bo H. Nogen tunge drenge ned i feltet og så stå og forsvare. Deres største offensive trussel har indtil videre været Bisseck når han driver bolden frem.

                  Lidt underligt de har udmærkede spillere der kan skabe noget, men de får intet ud af det. Det kan være Uwe stadig bauer haus og ikke er nået længere end defensiven, giver bare ikke rigtig nogen mening fordi de ser solide nok ud rent defensivt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Ja, en dyr udgave af Horsens under Bo H. Nogen tunge drenge ned i feltet og så stå og forsvare. Deres største offensive trussel har indtil videre været Bisseck når han driver bolden frem.

                    Lidt underligt de har udmærkede spillere der kan skabe noget, men de får intet ud af det. Det kan være Uwe stadig bauer haus og ikke er nået længere end defensiven, giver bare ikke rigtig nogen mening fordi de ser solide nok ud rent defensivt.
                    ACH på financiel speed Spøg til side, det bliver super spændende om vi kan præstere godt offensivt og ryste dem der, og samtidig undgå at give dumme dødbolde som hjørnespark og frispark tæt på feltet. Måske det ligefrem kan blive en lille fordel hvis GF vinder over RFC og sikre deres top6 placering samtidig med at de river et par advarsler og karantæner som overstås i en "betydningsløs" kamp for dem i fht. top6. Under alle omstændigheder skal OB gøre deres og vinde sidste kamp.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      ACH på financiel speed Spøg til side, det bliver super spændende om vi kan præstere godt offensivt og ryste dem der, og samtidig undgå at give dumme dødbolde som hjørnespark og frispark tæt på feltet. Måske det ligefrem kan blive en lille fordel hvis GF vinder over RFC og sikre deres top6 placering samtidig med at de river et par advarsler og karantæner som overstås i en "betydningsløs" kamp for dem i fht. top6. Under alle omstændigheder skal OB gøre deres og vinde sidste kamp.
                      Det er det, det er svært at vurdere hvilken kamp det bliver fr den i Randers er spillet.

                      Comment


                        #12
                        Jeg har ikke tillid til at vi har kvalitet nok til at åbne AGFs organisation i etableret spil. Eneste chance er kontraer og det er svært mod dem, fordi de spiller så disciplineret.
                        Jeg tipper 1-0 til AGF. Tror ikke vi skal lægge så meget i, at vi så relativt gode ud mod AaB. Det er en helt anden kvalitet vi kommer op mod næste weekend. Selvom det gør ondt at sige højt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg har ikke tillid til at vi har kvalitet nok til at åbne AGFs organisation i etableret spil. Eneste chance er kontraer og det er svært mod dem, fordi de spiller så disciplineret.
                          Jeg tipper 1-0 til AGF. Tror ikke vi skal lægge så meget i, at vi så relativt gode ud mod AaB. Det er en helt anden kvalitet vi kommer op mod næste weekend. Selvom det gør ondt at sige højt.
                          Det er vanskeligt at være uenig i .. ikke mindst efter kampen i går

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Er det bare mig, eller du blevet utroligt optaget af dødbolde på det seneste?

                            Men ja, de er gode på standarder offensivt, de har så heller ikke så meget andet at komme med, deres kamp mod Silkeborg var decideret pinlig det var ren pindsvinebold.

                            Jeg tror virkelig at kampen mod Randers bliver afgørende de har altså en del fra den defensiv i karantænefare og den er ikke bred, er de lidt uheldige så ender de med at skulle spille med Oliver Lund og hans excpected fuck ups i centerforsvaret.
                            Ved ikke om jeg er mere eller mindre optaget af dødbolde end før. Jeg var rasende over at det lige netop var dødbolde som havde en stor årsag til vi tabte point imod fcn, som ikke er et dødboldsstærkt hold.
                            lige med AGF har det sin naturlige årsag at omtale. Kig deres scoringer for de første tre kampe i foråret igennem og forstå hvorfor. Det er deres dødbolde og deres organisation som er GF's styrke... Og det kan være en kæmpe styrke at have de kvaliteter. Fcm har vundet mesterskaber på det tilbage i Jacob Poulsens storhedstid, så det kan give os problemer nok. Især fordi vi selv skal bruge mange chancer for at score vores mål i øjeblikket.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Der er en del der skal gå vores vej, men selvfølgelig har vi chancen.

                              Herning/Ikast - Lyngby. Her er ønsket en Lyngby sejr.
                              VFF - FCN. Ubetydelig
                              Horsens - FCK. Ikke betydning for os, men vil gerne af med Horsens. Så en sejr til FCK er at foretrække.
                              BIF-SIF . X
                              Randers AGF. X


                              Bliver det en runde efter vores hoved, så venter der en spændende “finale” i Aarhus. Det bliver selvfølgelig med et udvidet fan afsnit.
                              Ja lige meget hvad, så vil det være helt vild god lir, hvis vi har muligheden for at rykke forbi AGF med en sejr i Århus. Sejren over AaB må give et kæmpe boost for hele truppen og med både Mihajlo og Jann Kuba til rådighed igen har vi pludselig nogle flere muligheder både offensivt og defensivt. Og pointafstanden ned til nedrykningsstregen giver også en vis ro i maven inden de sidste 10 kampe hvis vi havner i bund 6 igen.
                              Men nu skal den bare have fuld skrald i Århus både på og udenfor banen.

                              Comment

                              Working...
                              X