Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Forudsætningen for top 6 er ganske simpel: Sejr i Århus. Derefter er der 3 scenarier ud fra resultatet af Randers-AGF. Ved 1 tal er scenariet at mindst én af to resultater skal gå hjem. Ved X er der mindst 1 ud af 3 scenarier der skal gå hjem. Ved 2 tal er der mindst 2 ud af scenarier der skal gå hjem.

    Så AGF sejr i morgen forplumrer chancen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

    På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

    Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
    Kan ikke se andet end at Silkeborg sejr ville være at foretrække i dag. Nu blev muligheden for selv af kunne afgøre det lukket.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Vi kan nå det endnu, men vi er afhængige af flere andre resultater.
    det er vi ikke ene om - fcm kan heller ikke klare den selv længere

    hvis resultaterne flasker sig så kan OB ende som nr 4 med 31 point mens AGF, FCM, BIF og RFC alle ender på 30 point - vanvittigt tæt

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Ja til jer begge to.

    Men det der er med den Randers kamp er, at den for mig bliver symbolet på en elendig sæsonstart og det er den sæsonstart bider os i halen nu. To point der og så afhører vi det selv i Aarhus.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

    På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

    Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
    Vi kan nå det endnu, men vi er afhængige af flere andre resultater.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det var på udebane.

    Jeg kan stadig blive vred over 2-2 resultatet imod Randers. Vi er foran med 2, ffs.
    Vi var vel også foran med 2 mod Horsens?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det var på udebane.

    Jeg kan stadig blive vred over 2-2 resultatet imod Randers. Vi er foran med 2, ffs.
    0-0 hjemme mod randers syntes jeg næsten er værre. Så tæt på målstregen og med programmet in mente så vidste man at der skulle bruges 3 point - og det mener jeg ikke der blev gået hårdt nok efter.

    - men det er så vanvittigt tæt at der nok kan findes en del kampe hvor de fleste hold tænker de har smidt unødige point

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Er virkelig træt af 3-3 hjemme mod ACH lige nu … og 0-0 hjemme mod RFC ..
    Det var på udebane.

    Jeg kan stadig blive vred over 2-2 resultatet imod Randers. Vi er foran med 2, ffs.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

    På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

    Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
    kan godt være - svært ikke at miste overblikket.

    en AGF sejr i morgen er uanset en dårlig ting - så kan de ikke hentes længere.

    syntes kampen i morgen lugter ret meget af en uafgjort. Og så bliver der ellers en hel del at holde øje med på søndag

    Leave a comment:


  • Schrøder
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Er virkelig træt af 3-3 hjemme mod ACH lige nu … og 0-0 hjemme mod RFC ..
    Ditto

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

    På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

    Nu kan vi stadig både nå både 4. og 5. pladsen.
    Er virkelig træt af 3-3 hjemme mod ACH lige nu … og 0-0 hjemme mod RFC ..

    Leave a comment:


  • Schrøder
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja...ikke lige det resultat jeg havde håbet på.

    Nu må AGF ikke vinde i morgen

    - så skal vi selv vinde over AGF i sidste runde og BIF skal tabe mod FCN

    vinder AGF over randers så skal FCM tage point mod silkeborg - og det tvivler jeg på sker

    edit: og skulle AGF vinde i morgen så skal RFC smide point i sidste runde også mod AAB...
    På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

    Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    tja...ikke lige det resultat jeg havde håbet på.

    Nu må AGF ikke vinde i morgen

    - så skal vi selv vinde over AGF i sidste runde og BIF skal tabe mod FCN

    vinder AGF over randers så skal FCM tage point mod silkeborg - og det tvivler jeg på sker

    edit: og skulle AGF vinde i morgen så skal RFC smide point i sidste runde også mod AAB...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Så blev det alligevel ikke en perfekt søndag. Værst tænkelige resultat.
    Dermed åbnede Brøndby op for det værst tænkelige scenarie , at Herning/Ikast sniger sig i top 6 på bekostning af Randers, og vi står tilbage i en taberslutspillet med Randers , Silkeborg, Horsens, AaB og Lyngby. Fuck en rædsel det vil blive.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Pis .. Brøndby må sgu ikke vinde den kamp.

    Leave a comment:

Working...
X