Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AaB 10.3.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Jeg synes fandme heller ikke, at der skal dømmes noget som helst
    Jeg synes der er straffe. Han holder klart i ham langt ind i feltet, hvilket jeg går ud fra der det vi får den på.

    Comment


      #92
      JAAAA. Sindsygt saksemål af Tongya+Sabbi hører jeg!!

      Comment


        #93
        Tongya med et fantastisk saksespark!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Ja sgu

          Comment


            #95
            Hvad gør Viaplay i pausen. Sender vel bare et kvarters reklamer. Istedet for 12 minutters reklamer.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Jeg synes fandme heller ikke, at der skal dømmes noget som helst
              Det er bare klogt af Tverskov og urutineret forsvarsspil. Straffe alle dage

              Comment


                #97
                Hvor har jeg savnet BP's hovedspil, både i at bryde bolden og indlæggene i feltet. Det er SÅ tydeligt at se at han er retur.

                Comment


                  #98
                  Hvorfor bruger de ikke 2 min på at vise highlighst fra det der er spillet i 2. halvleg og går direkte til kampen

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                    Hvad gør Viaplay i pausen. Sender vel bare et kvarters reklamer. Istedet for 12 minutters reklamer.
                    Ok. Kort pause. Kæft, jeg glæder mig til at se det mål! Dybt mærkeligt at følge kampen sådan her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                      Hvad gør Viaplay i pausen. Sender vel bare et kvarters reklamer. Istedet for 12 minutters reklamer.
                      Der må også være nogle live betting firma som er godt sure.

                      Comment


                        OK. AaB er indtil minut 48 topringe. Så OB rykker nok ikke ned. I det mindste.
                        Trist at Ob gerne vil spille hurtig direkte fodbold på en bane som man kan spille den slags fodbold 7 hjemmekampe om året

                        Comment


                          Hold kæft en klassekasse. Den rammer han fuldstændig perfekt. Kandidat til årets mål i Superligaen.

                          Comment


                            Vildt sparket ind af Tongya…

                            Kom så OB! Fight den hjem!!!

                            Comment


                              Klassekasse af Tongya!

                              Comment


                                Frø ud, Skyttä ind.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X