Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AaB 10.3.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I store dele en glimrende kamp, BP er en boss i det forsvar der, hans rutine og ro på bolden er fremragende. Slotsager med en fin "start" debut god på kuglen, sikker på låget og så har han jo flydende nitrogen i årene, bliver lidt most i nogle af duellerne, men har lagt rigtigt fint på i forhold til Vejle kampen. Grubbe med nogle gode offensive aktioner. Manneh og Tverskov kriger på midten og kommer også med op især Tverskov hvilket giver et straffespark rigtig anfører kamp fra Jeppe. God fight og løb fra Frø.

    Og så selvfølgelig Tongya der spiller fremragende og som scorer et virkelig flot mål, det er længe siden der er scoret så flot et mål på Odense Stadion.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Svært at se hvordan det her AaB-hold kan undgå nedrykningen. De startede ja helt o.k. men kunne ikke holde det længere end ti minutter og havde intet at tillæge da de stod med ryggen til væggen. Offensive for harmløst og alt i alt for kedelig og uden inspiration og hvis der endda mangler ild i øjnene så hvad vil du bygge på? Hvis Horsens skulle overraske på hjemmebane mod F*CK så tror løbet er allerede kørt.
      Udover den de scorer på har de så et skud inden for rammen som ikke er 20 meter udefra?

      Jeg tror ikke Helenius har haft en afslutning i det her forår.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        En god sejr. Vi kæmpede godt. Særlig gode synes jeg var Slotsager. Paulsen og Tverskov. Lidt under var selvfølgelig Bernat især, men er også i tvivl om Sabbi, der igen begyndte at spille for sig selv, , men nok også Skjelvik.Nå ja, og flot mål af Tongya og for en gangs skyld god kamp af Frø
        Alt i alt en god præstation for alle. Og "debut" for Zohore. Det tegner godt. Tak.
        Ikke kun pga den drømmekasse vil fremhæve Tongya. Spillede en fremragende kamp, han var med i så meget offensiv og defensiv. Han virker hurtigere end da han kom til og fysisk i bedre forfatning.
        For mig den måskede bedste kamp han spillede for os
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          så vigtigt med sejr og 3 point!

          en skam vi ikke lige formår at holde 0'et

          fedt at se slotsager - han må som min være 1 reserve til forsvaret - ikke mere skjelvik i midten tak.

          Syntes Tverskov og Manneh fungere rigtigt fint på midten, og vi får zohore på banen til et par min. - meget positivt at tage med.

          - forstår ikke helt at man sætter Thrandason ind - kunne man ikke finde en anden - en som man ved spiller i klubben efter sommerferien? Men man har vel vurderet at han var den bedste i situationen.

          Comment


            Eneste var er ærgerligt om er at Slotsager fik stjålet den fuldstændig perfekte debut på hjemmebanen. Hvad ville det have været en historie hvis målet ikke havde fratages.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Skønne interviews med Tongya, Tverskov og Slotsager <3.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Skønne interviews med Tongya, Tverskov og Slotsager <3.
                Ja, helt vildt fedt!

                Comment


                  Man tænker og ved at OB er skidt kørende pga salg, mistede spillere, karantæner, skader - U name it. Så ser man AaB. Hold kæft hvor er de ringe. De signer en outdated træner, som burde sidde og fiske ved en elv. Derudover signer de Hellenius, som var en skandale i efteråret (ellers en typisk OB-signing…) en spiller i sit sløje efterår uden perspektiver og glippet udlandsskifte, som smadrer hans i forvejen alle psyke. De rykker ned. Desværre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Man tænker og ved at OB er skidt kørende pga salg, mistede spillere, karantæner, skader - U name it. Så ser man AaB. Hold kæft hvor er de ringe. De signer en outdated træner, som burde sidde og fiske ved en elv. Derudover signer de Hellenius, som var en skandale i efteråret (ellers en typisk OB-signing…) en spiller i sit sløje efterår uden perspektiver og glippet udlandsskifte, som smadrer hans i forvejen alle psyke. De rykker ned. Desværre.
                    Det tror jeg også at de gør og det er virkelig meget desværre fordi det er en lækker klub og Poul Erik Andreasen er en af mine favorit mennesker i dansk fodbold. Det arbejde han lavede i start 90'erne er grundlæggende det OB og mange andre superligaklubber gør nu, men mon ikke de kommer tilbage igen.

                    Comment


                      Klasse kamp af holdet efter den store fadæse sidste søndag. Mange gode præstationer krydret med en sandt drømmekasse af Tongya. Fuldfortjent sejr. Paulsen stabiliserede forsvaret og leverede en ganske glimrende kamp. Manneh ligner mere og mere en spilstærk midtbanemotor, han er teknisk virkelig god og han viser gang på gang et fremragende spilforståelse. Tongya og Kadrii løber som sindsyge og Kadri er virkelig vigtig for at presse målmanden. Og Slotsager spiller en bundsolidt kamp i forsvaret. Stor cadeau til holdet for at rejse sig efter den sidste kamp. Nu skal vi bare hente endnu en sejr i Aarhus, det bliver sindsygt spænende.

                      Comment


                        Rigtig god måde at bounce tilbage på efter en ydmygelse. Indsats! På en elendig bane. Mod en modstander der ellers så ud til at ha fået ny energi! Det giver bare mere sikkerhed når ledertyperne er tilstede. Og Slotsager viste at der er potentiale til mere - han placerer sig bare godt for en 17 årig at være. Ja jeg ville da hellere have ham og Bjørn i Århus end Ivancevic der heller ikke har været god her i starten.

                        Cadeau til capo og stemningen i 2. Halvleg specielt. Ros og pisk i god blanding! Og 9.100 på en råkold fredag efter et 0-7 nederlag! Flot.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Set fra stream fra minut 10 til minut 65 inden jeg blev smidt af, var det en fuldt fortjent sejr.
                          jeg havde trods Aab's fine kamp imod fcm forudset at de ville få problemer, hvis vi kunne lykkedes med det pres vi lagde de første 25 min I parken. Det må man sige de ikke kunne håndtere. De fik foræret en stor chance af HC og ellers stod der OB på resten.
                          Flot moral af holdet efter røvfulden imod fck. Det er fedt at se den tro der er på projektet. Jeg ser måske ikke vi har de bedste spillere, men det er et hold som lige nu trods modgang både på og udenfor banen, spiller med stort hjerte, selvom banen ikke egner sig til den måde vi vil spille på, og vi spiller med stor risiko.

                          Nu får vi forhåbentlig et festfyrværkeri af en kamp med alt på spil på næste søndag i Aarhus. Jeg tror bestemt heller ikke de vil synes om den aggressive spillestil vi har fået implementeret, for de har heller ikke rigtig et flow i deres spil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            så vigtigt med sejr og 3 point!

                            en skam vi ikke lige formår at holde 0'et

                            fedt at se slotsager - han må som min være 1 reserve til forsvaret - ikke mere skjelvik i midten tak.

                            Syntes Tverskov og Manneh fungere rigtigt fint på midten, og vi får zohore på banen til et par min. - meget positivt at tage med.

                            - forstår ikke helt at man sætter Thrandason ind - kunne man ikke finde en anden - en som man ved spiller i klubben efter sommerferien? Men man har vel vurderet at han var den bedste i situationen.
                            Vigtig og fuldt fortjent sejr, pletvis fremragende stemning.

                            Tverskov spillede en rigtig god kamp, han ramte stort set en medspiller hver gang i sine fremadrettede afleveringer. Han var super i sine defensive aktioner.
                            Syntes også Frø spillede en helt fin kamp, han har altså et godt blik, og tankegang fremad.

                            Lige som dig så undrer jeg mig over udskiftningerne, og mangel på samme, men det gør man i de fleste kampe under Alm.

                            Lad os håbe på en masse X’er i rundens kampe, samt en Lyngby sejr.
                            Last edited by Magge; 12-03-2023, 13:16.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ikke kun pga den drømmekasse vil fremhæve Tongya. Spillede en fremragende kamp, han var med i så meget offensiv og defensiv. Han virker hurtigere end da han kom til og fysisk i bedre forfatning.
                              For mig den måskede bedste kamp han spillede for os
                              Tongya er i hvert fald meget involveret og slider godt, men jeg sad faktisk og tænkte at han skulle ud 20 sekunder før han lavede det vanvittige mål. Sikke en måde at modbevise mig på der. Glad på hans vegne, bliv ved med det

                              Comment


                                Bliver aldrig træt af hverken at se eller høre den her :D. https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...scoring-her#!/

                                Comment

                                Working...
                                X