Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB -AaB 10. marts kl. 19.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB -AaB 10. marts kl. 19.00.

    Det bliver ikke let med halvdelen af holdet ude:
    Hansen - Skadet
    Grubbe
    Paulsen - Skadet
    Ivancevich - Karantæne
    Adelgaard - Karantæne
    Tverskov
    Manneh
    Minteh - Karantæne
    Frøkjær
    Tongya
    Sabbi
    (og så Gigo og Jebali )..

    Ikke nemt for Alm ..

    Kan ikke bruge sidste kamp til så meget andet end de første 25 min. men ..

    Bernat
    Grubbe. Slotsager. Skjelvik. Mickelson.
    Tverskov. Manneh.
    Sabbi. Frøkjær. Tongya.
    Kadrii.

    Var det den solide defensiv vi skulle være afhængig af i foråret?? Omar som eneste reserve ..

    Skytta, Breum, Aron, Alen,
    Zohore, Musa, Charly Agon

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Nu var Hansen og Paulsen vel ret tæt på at være klar sidste søndag så bygger på/håber at er tilbage fredag. Og det giver ja helt andee nuligheder for Alm.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Hvis Paulsen ikke bliver klar vil det være en katastrofe ikke at flytte Tverskov ned i forsvaret.

      Den bør hedde:
      Grubbe - Slotsager - Tverskov - Skjelvik
      ​​​​​​Og så må Aron eller Alen spille ved siden af Manneh på midten.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Hvis Paulsen ikke bliver klar vil det være en katastrofe ikke at flytte Tverskov ned i forsvaret.

        Den bør hedde:
        Grubbe - Slotsager - Tverskov - Skjelvik
        ​​​​​​Og så må Aron eller Alen spille ved siden af Manneh på midten.
        Helt enig. Jeg har aldrig været fan af Skjelvik hverken som venstre back eller som midterforsvarer, men i midterforsvaret er han jo direkte livsfarlig. Hvis vores trænerteam ikke snart kan se det, så bliver jeg seriøst bekymret for om det skal hedde 1. division for OB næste sæson.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Helt enig. Jeg har aldrig været fan af Skjelvik hverken som venstre back eller som midterforsvarer, men i midterforsvaret er han jo direkte livsfarlig. Hvis vores trænerteam ikke snart kan se det, så bliver jeg seriøst bekymret for om det skal hedde 1. division for OB næste sæson.
          Nu har Alm ja allerede set at Skjelvik er kun anden valg, som cf og vb. Men enig, han skulle absolut ikke spille i midtforsvaret fredag. At rykke Tverskov tilbage er vires bedste nulighed hvis Oaulsen ikke bliver klar. Men er ret optimistisk at Paulsen kan spille, mit gæt er at de ville ikke risikere noget og derfor var han ikke med I Parken. Få dage før kampen sagde Hansen yst ham og Paulsen følte sig klar for FCK. Så hvis der var ikke et decideret tilbagefald så får vi vel begge på banen fredag.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Jeg tænker også at Paulsen og MH er klar til fredag, ellers så taber vi mod det der Aab hold.

            Det bliver interresant på venstreback position Prip ligner en der er ved at være varm igen, jeg har ikke brug for at han banker dem ind mod os, så det bliver vigtigt at holde styr på ham.

            Så vil jeg gerne have Sabbi tilbage på toppen, jeg synes det var ret tydeligt i sidste kamp hvorfor han ikke fungerer på kanten pisse boldene væk og dribler ind i 3 mand. Og generelt bare en dårlig link-up spiller.

            Men jeg må nok indrømme at jeg ikke har en god mavefornemmelse ind til den her kamp.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Det bliver ikke let med halvdelen af holdet ude:
              Hansen - Skadet
              Grubbe
              Paulsen - Skadet
              Ivancevich - Karantæne
              Adelgaard - Karantæne
              Tverskov
              Manneh
              Minteh - Karantæne
              Frøkjær
              Tongya
              Sabbi
              (og så Gigo og Jebali )..

              Ikke nemt for Alm ..

              Kan ikke bruge sidste kamp til så meget andet end de første 25 min. men ..

              Bernat
              Grubbe. Slotsager. Skjelvik. Mickelson.
              Tverskov. Manneh.
              Sabbi. Frøkjær. Tongya.
              Kadrii.

              Var det den solide defensiv vi skulle være afhængig af i foråret?? Omar som eneste reserve ..

              Skytta, Breum, Aron, Alen,
              Zohore, Musa, Charly Agon
              altså gigo og jebali har aldrig været i spil til start 11 på fredag...skulle vi ikke efterhånden droppe at referere til spillere der ikke er i OB?

              - hvad med Manneh? Han kan spille - syntes jeg hørte et eller andet med karantæne, men det kan have været en ond drøm...

              Håber virkeligt BP og MH er klar det vil hjælpe men uanset hvad bliver vi udfordret.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg tænker også at Paulsen og MH er klar til fredag, ellers så taber vi mod det der Aab hold.

                Det bliver interresant på venstreback position Prip ligner en der er ved at være varm igen, jeg har ikke brug for at han banker dem ind mod os, så det bliver vigtigt at holde styr på ham.

                Så vil jeg gerne have Sabbi tilbage på toppen, jeg synes det var ret tydeligt i sidste kamp hvorfor han ikke fungerer på kanten pisse boldene væk og dribler ind i 3 mand. Og generelt bare en dårlig link-up spiller.

                Men jeg må nok indrømme at jeg ikke har en god mavefornemmelse ind til den her kamp.
                Jeg synes faktisk Sabbi så fornuftig ud indtil udvisningen imod fck. Han sad på Christian Sørensen i presset og kom til en god mulighed Han så skulle have scoret på. Derefter bliver det slet ikke en kamp for ham og han skulle være skiftet. Han er ikke en undertalsspiller.
                Jeg tror Alm vil holde fast i ham på kant, så vi har lidt af den fart vi må undvære med Yankuba ude. Kadrii så også sulten ud i fck-kampen, hvor hans pres også var til stor irritation for især Vavro.
                jeg er ikke I tvivl om at vi får lagt Aab under gevaldigt pres, hvis vi formår at sidde på dem, som vi gjorde de første 25 min I parken. Jeg synes Aab spiller langsomt og forudsigeligt. Fcm gav dem god plads og så er Prip, souza og Lucas Andersen dygtige spillere.

                Enig i vi skal have MH og BP klar til den her kamp. Det er alfa omega, hvis vi skal vinde. Der er for lidt kvalitet med 5 startere ude. 3 tror jeg kan gøre det, hvis vi er der 100%

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg synes faktisk Sabbi så fornuftig ud indtil udvisningen imod fck. Han sad på Christian Sørensen i presset og kom til en god mulighed Han så skulle have scoret på. Derefter bliver det slet ikke en kamp for ham og han skulle være skiftet. Han er ikke en undertalsspiller.
                  Jeg tror Alm vil holde fast i ham på kant, så vi har lidt af den fart vi må undvære med Yankuba ude. Kadrii så også sulten ud i fck-kampen, hvor hans pres også var til stor irritation for især Vavro.
                  jeg er ikke I tvivl om at vi får lagt Aab under gevaldigt pres, hvis vi formår at sidde på dem, som vi gjorde de første 25 min I parken. Jeg synes Aab spiller langsomt og forudsigeligt. Fcm gav dem god plads og så er Prip, souza og Lucas Andersen dygtige spillere.

                  Enig i vi skal have MH og BP klar til den her kamp. Det er alfa omega, hvis vi skal vinde. Der er for lidt kvalitet med 5 startere ude. 3 tror jeg kan gøre det, hvis vi er der 100%
                  Det giver mening at spille med Sabbi på kanten imod FCK så du har nok fart på kanten til at kunne assistere Grubbe med Daramy, der synes jeg ikke helt man er med Souza. Jeg kunne godt tænke mig at se Skytta spille på højrekanten, fin fart, hurtig på bolden og fin venstrefod, evnen til at sætte en mand, så er der spørgsmålet om han kan bidrage med nok returløb til at assistere Grubbe.

                  Jeg synes generelt vores høje pres sidder fint mod FCK, men det kan Sabbi også gøre centralt. Det der kunne tale for er at en spiller som Kramer tit skubber højt op for at bryde spillet og der bliver der plads bag Aabs bagkæde og der vil jeg gerne have noget fart ind, samtidigt med at Sabbi er involveret i alle vores sidste mange mål. Jeg vil gerne have ham i løbeduel mod Thelander.

                  Spørgsmålet er om vi kommer ud til Aab kampen og forsøger at presse højt eller om vi på en skidt bane i Odense kører et lavt pres og stiller os tilfreds med et point og så få lukket blødningen.

                  Det er klart vores defensiv der er mest skrøbelig, jeg synes ikke Skjelvik er så slem som mange gør ham til, ikke at han brænder banen af, men han er vel nogenlunde på niveau med det man kan forvente af en gardering spiller i OB, Marco Lund, Ludwig eller Aja niveau, i nyere tid.

                  Men uden BP og Mihajlo så er vi nød til at rykke Tverskov ned og så håbe på at vi ikke skal stå og forsvare os i 90 minutter fordi vi Taber vores midtbane, spille med Mustafic og Manneh.

                  Så er der vores venstre back hvor vi så kan spille Skjelvik, der synes jeg så han har tendens til at falde igennem og der er det sindsygt vigtigt at prip bliver tvunget ud i banen. Aabs største chance igår kommer efter en Prip afslutning og det er også Prip der spiller godt mod Viborg.

                  Såer der vores målmandsposition hvor vi i den grad har brug for at få Martin Hansen tilbage, HC er en god fyr, med nogle flotte topaktioner, og jeg tror egentlig godt at han kan blive superliga målmand en dag, men han laver for mange fejl og jeg vil hade at tabe på fredag efter en foræring.


                  ​​​​​​


                  ​​​​​​

                  Comment


                    #10
                    Jeg vil have Zohore på top sammen med Kadrii i en 4-4-2
                    Midten må blive noget - Frøkjær, Thrandersson, Manneh, Tongya
                    Forsvar - Jørgen, Tverskov, Paulsen, Grubbe
                    Målmand - Hansen

                    Evt. Sabbi i stedet for Kadrii

                    Comment


                      #11
                      Pånær at få Paulsen og/eller Hansen tilbage, så har jeg svært ved at se, hvad der virkelig batter. Jeg så AaB-FCM i går, og AaB var gode. De var også gode imod FCK. De er bedre, end vi er pt; de afslutter bare ringe. De chancer de brændte imod FCM var gigantiske - det var latterligt de ikke vandt. Det bliver en meget svær kamp, og jeg er stærkt bekymret for resultatet. Det lyder sikkert overdrevent defensivt, men jeg sælger gerne den her for 1 point. Nu her handler det om afstand til bunden og få stabiliseret en skude, der har taget nogle hårde slag.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det giver mening at spille med Sabbi på kanten imod FCK så du har nok fart på kanten til at kunne assistere Grubbe med Daramy, der synes jeg ikke helt man er med Souza. Jeg kunne godt tænke mig at se Skytta spille på højrekanten, fin fart, hurtig på bolden og fin venstrefod, evnen til at sætte en mand, så er der spørgsmålet om han kan bidrage med nok returløb til at assistere Grubbe.

                        Jeg synes generelt vores høje pres sidder fint mod FCK, men det kan Sabbi også gøre centralt. Det der kunne tale for er at en spiller som Kramer tit skubber højt op for at bryde spillet og der bliver der plads bag Aabs bagkæde og der vil jeg gerne have noget fart ind, samtidigt med at Sabbi er involveret i alle vores sidste mange mål. Jeg vil gerne have ham i løbeduel mod Thelander.

                        Spørgsmålet er om vi kommer ud til Aab kampen og forsøger at presse højt eller om vi på en skidt bane i Odense kører et lavt pres og stiller os tilfreds med et point og så få lukket blødningen.

                        Det er klart vores defensiv der er mest skrøbelig, jeg synes ikke Skjelvik er så slem som mange gør ham til, ikke at han brænder banen af, men han er vel nogenlunde på niveau med det man kan forvente af en gardering spiller i OB, Marco Lund, Ludwig eller Aja niveau, i nyere tid.

                        Men uden BP og Mihajlo så er vi nød til at rykke Tverskov ned og så håbe på at vi ikke skal stå og forsvare os i 90 minutter fordi vi Taber vores midtbane, spille med Mustafic og Manneh.

                        Så er der vores venstre back hvor vi så kan spille Skjelvik, der synes jeg så han har tendens til at falde igennem og der er det sindsygt vigtigt at prip bliver tvunget ud i banen. Aabs største chance igår kommer efter en Prip afslutning og det er også Prip der spiller godt mod Viborg.

                        Såer der vores målmandsposition hvor vi i den grad har brug for at få Martin Hansen tilbage, HC er en god fyr, med nogle flotte topaktioner, og jeg tror egentlig godt at han kan blive superliga målmand en dag, men han laver for mange fejl og jeg vil hade at tabe på fredag efter en foræring.


                        ​​​​​​


                        ​​​​​​
                        Enig i at Sabbi også kan lægge et godt pres som 9'er problemet er bare at vi uden yankuba så ikke har nogen som kan gøre det tilsvarende på kanten. Skytta arbejder egentlig fint, men jeg synes ikke han har den fart eller snuhed som Kadrii har. Kadrii var så millimeter fra af hapse bolde imod fck, som vi så ham gøre flere gange i efteråret. Han er så skarp til lige at forudse de situationer, hvor en forsvarsspiller ikke lige får tæmme bolden indenfor de obligatoriske 30 cm, som gør man har kontrol. Jeg tror på ingen måde vi kommer ud til kampen for at stoppe nogen blødning. Aab er fortsat på behørig afstand uanset om vi taber eller ej. Top 6 er målsætningen, og indenfor rækkevidde med en sejr. Det skal selvfølgelig jagtes så længe det kan lade sig gøre, og så må det handle om at holde nedrykning på afstand, hvis det kikser fredag.
                        Enig i at Tverskov må ned, hvis vi fortsat mangler Bjørn. Skjelvik synes jeg i virkeligheden også er mindst dårlig som midtstopper. Han bliver nødt til at være VB på fredag, men det er en klar svækkelse ift. Aske, for han har ikke samme evne til at se spillet foran sig. Et lille pres på Skjelvik, når han står på sin back og så laver han enten en håbløs lang bold eller ender med at smide en farlig bold ind centralt. Her håber jeg Prip har en af sine dårlige dage, for det kan nemt ende galt.

                        Comment


                          #13
                          Alt andet lige betyder det hele nok vi ender med at se Slotsager for start. Det glæder jeg mig til at se for at tage de positive briller på!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Pånær at få Paulsen og/eller Hansen tilbage, så har jeg svært ved at se, hvad der virkelig batter. Jeg så AaB-FCM i går, og AaB var gode. De var også gode imod FCK. De er bedre, end vi er pt; de afslutter bare ringe. De chancer de brændte imod FCM var gigantiske - det var latterligt de ikke vandt. Det bliver en meget svær kamp, og jeg er stærkt bekymret for resultatet. Det lyder sikkert overdrevent defensivt, men jeg sælger gerne den her for 1 point. Nu her handler det om afstand til bunden og få stabiliseret en skude, der har taget nogle hårde slag.
                            meget enig....frygter en kamp hvor vi for alvor sætter Aab igang....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Pånær at få Paulsen og/eller Hansen tilbage, så har jeg svært ved at se, hvad der virkelig batter. Jeg så AaB-FCM i går, og AaB var gode. De var også gode imod FCK. De er bedre, end vi er pt; de afslutter bare ringe. De chancer de brændte imod FCM var gigantiske - det var latterligt de ikke vandt. Det bliver en meget svær kamp, og jeg er stærkt bekymret for resultatet. Det lyder sikkert overdrevent defensivt, men jeg sælger gerne den her for 1 point. Nu her handler det om afstand til bunden og få stabiliseret en skude, der har taget nogle hårde slag.
                              Jeg bygger på at Paulsen og Hansen er med igen. Og selvom vi kommer til at savne Aske så er ret trygt med Hansen + en forvarskæde som består af Grubbe-Paulsen- Slotsager/Tverskov- Skjelvik.
                              Ellers har Alm alle muligheder med Sabbi eller Bashkim på toppen og flere alternativer på midtbanen/kant.
                              Selvfølgelig ville Minteh i kampform være et våben men hvis vi ikke kan slå en af ligaens bundproppene på hjemmebane så god nat. FCK havde 12. mand på banen sidste uge men vi har 12. mand på lægterne fredag og et hold som helt sikker kommer ud på banen med ild i øjnene og alt de har.
                              Forventer en sejr.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X