Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Diskutionerne kører i ring på 12. Sæson. Hvem har ansvaret, hvem har skylden, hvem er god, men ikke god nok. Spørgsmålet er vel efterhånden om vi når at få 20 års jubilæum som et ligegyldigt midter/bundhold hvor målsætningen er et fatamorgana.

    Når det har stået hedest til , og bølgerne har stået højest, så har ledelsen været god til lige at slukke branden med en ny spiller som AK, eller Baskim.
    Når det ikke har været muligt at hente en spiller så er det en ny træner vi har fået, eller en ny strategi. Når branden er slukket, så starter de optimistiske historier om hvor stærke vi nu er.
    Indimellem alle disse “aktion lad os redde den optimistiske fortælling” fik vi et U19 mesterskab som man ikke forsømte at bruge i markedsførelsen af fatamorganaet.

    Fælles for alle sæsonerne er at bundlinjen har vist at vi står i en værre position end i 2013, forstået på den måde at vi er blevet mindre attraktive for spillere udefra, og der ikke findes klubber der har den mindste bekymring over at møde OB.

    Det kan meget vel være at jeg er unuanceret, glemsom, en brokkerøv eller det der er værre. Men hvis man ikke opnår slutresultatet , så er det for mig uden betydning at man undervejs har haft en fin periode. Især set i lyset af at det nu er 11 af 12 sæsoner vi har fejlet.

    Der er da fremgang i forhold til sidste sæson, vi er gået fra et pointsnit på 1,19 til 1,25 , hvilket oftest giver 8-10 pladser.
    De unuancerede, glemsomme brokrøve forholder sig det vigtigste: Bundlinjen. Vi tabte 0-7, vi er nr. 9 med 3 hold over os til det forjættede land, som er en ganske simpel opnået målsætning, her 2 runder før tid. Med en minus målscore på 11.

    Det er altså liiiidt vigtigere tal end et pointgennemsnit over 12 kampe.

    Mellemregningerne er aldrig vigtigere end resultatet.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Fra Leif Rasmussen æs twitteraccount:
      "Tror jeg skal lade være at se kampen igen. Efter 59 minutter får Goncalves lov til at udføre et hjørnespark, mens bolden stadig ruller."
      https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...zyNcFvPDw&s=19

      Den eneste som fortjente dobbeltstraf - eller bedre tredobbelt straf- under den kamp er den clown som kalder sig dommer.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Fra Leif Rasmussen æs twitteraccount:
        "Tror jeg skal lade være at se kampen igen. Efter 59 minutter får Goncalves lov til at udføre et hjørnespark, mens bolden stadig ruller."
        https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...zyNcFvPDw&s=19

        Den eneste som fortjente dobbeltstraf - eller bedre tredobbelt straf- under den kamp er den clown som kalder sig dommer.
        Jeg er nødt til lige at komme med et input her.
        Kampen er gennemgået af Benjamin Jantzen i "Hånd På", dommene er helt korrekte.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Jeg er nødt til lige at komme med et input her.
          Kampen er gennemgået af Benjamin Jantzen i "Hånd På", dommene er helt korrekte.
          Uden at ville gå meget ind i denne diskussion, så er det rigtigt, at kendelserne isoleret set kan forsvares. Ingen tvivl om det. På den anden side set, så står der også i fodboldloven, at kendelser skal ske i spillets ånd. Sprøgsmålet er så, om det skete, især i det første tilfælde.

          Comment


            Steffen Nielsen får en af de der advarsler man skal indramme og hænge op på sit kontor: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...emme-i-parken/

            Comment

            Working...
            X