Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ja, men er jo nød til at ændre taktikken og til en mere defensiv, når man mister 1 mand.
    Vi kan jo ikke bruge et nederlag til noget. Så kan godt forstå at han forsøger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Nej. Det var ikke sendt afsted som en kritik. Bare svært at være Bernat i OB!
      det er vi så helt enige om.

      Han startede kampen så godt så jeg sad da og tænkte at det kunne være i dag han rigtigt kom i gang igen - fik noget positiv omtale og medierne også fik lagt al den snak om ham bag sig. Sådan skulle det så ikke gå

      Comment


        Skal være ærlig og sige jeg slukkede ved 2-0. Min første tanke når jeg læser med herinde er, at ingen plan overlever mødet med en superligadommer.

        Comment


          Sikke et forsømt forår vi har gang i. Alt der kan gå galt, går galt. Top 6 er væk, vores kæmpesalg af Minteh har lidt et stort knæk, vi får åndsvage skader, vi har nu 3 spillere i karantæne mod AaB. En kamp som SKAL vindes og mest trist af alt, så bekræfter det her forår nok Tverskov i, at han helt sikkert skal prøve noget nyt til sommer..

          Comment


            Godt at man er mentalt forberedt på disse dage med 12 års elendighed i bagagen. Jeg kan ikke rigtig hidse mig over det. Når holdet ikke er bedre og der er så meget skades- og dommeruheld sker sådan noget her jo for OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Vi kan jo ikke bruge et nederlag til noget. Så kan godt forstå at han forsøger.
              Ja, men det skal jo ikke være på et naivt grundlag.

              Comment


                Fedt interview med Tverskov. Svarer bare “vi fik to røde kort” på alle spørgsmål pånær det sidste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  OB spiller FCK helt rigtigt indtil skandaledommen. Så jeg synes Alm har lagt den rette taktik som udgangspunkt.
                  Og så er han en gang mere ikke i stand at reagere og gribe ind taktisk når det er nødvendigt.
                  Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Er der seriøst ingen som stiller spørgsmålstegn ved det røde kort til Aske, i det tv?
                    OBeliever

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                      Er der seriøst ingen som stiller spørgsmålstegn ved det røde kort til Aske, i det tv?
                      De forsvarer det med at Aske bevæger armen lidt opad og det dermed kan tolkes som han bevidst dasker til den
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Og så er han en gang mere ikke i stand at reagere og gribe ind taktisk når det er nødvendigt.
                        Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene.
                        Det er altid den samme sang, "Alm skifter aldrig ud", "Alm er handlings lammet".
                        Idag bliver vi røvpulet af FCKs 12. mand, hvad er det præcis du savner fra Alm - ud over at du synes han skal hoppe lidt mere rundt på sidelinien?
                        Alm bliver ved med at forsøge at justere taktisk fra det første røde kort og hele kampen igennem. Hans taktiske justeringer lykkedes selv sagt ikke særligt godt, men det er altså ikke et elelr andet computerspil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Og så er han en gang mere ikke i stand at reagere og gribe ind taktisk når det er nødvendigt.
                          Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene.
                          Han er blevet forlænget fordi BW godt kan se at han ikke har en godt nok trup at arbejde med. Da han havde de i efteråret ramte han det pointsnit der skal til over 10 kampe uden nederlag. Det må vi ikke glemme, nu vi alle tuder. Det er holdet der ikke er godt nok. BW sidder med ansvaret. Han tog en chance og det glippede delvist på grund af andet uheld. Og Gigo var jo et lykketræf. Det er hans og kun hans niveau der kan bringe os i top 6. Uden penge kommer det ikke til at ske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            De forsvarer det med at Aske bevæger armen lidt opad og det dermed kan tolkes som han bevidst dasker til den
                            Fand de også en sjov historie om at forklare Ivans udvisning?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Er der nogen, som kan forklarer hvorfor Ivancevic får rødt kort. Det ligner på diverse sider, at han får begge gule kort i minut 61

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Fand de også en sjov historie om at forklare Ivans udvisning?
                                Har de ikke debatteret endnu
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X