Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 5. marts
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Nej. Det var ikke sendt afsted som en kritik. Bare svært at være Bernat i OB!
Han startede kampen så godt så jeg sad da og tænkte at det kunne være i dag han rigtigt kom i gang igen - fik noget positiv omtale og medierne også fik lagt al den snak om ham bag sig. Sådan skulle det så ikke gå
Comment
-
Sikke et forsømt forår vi har gang i. Alt der kan gå galt, går galt. Top 6 er væk, vores kæmpesalg af Minteh har lidt et stort knæk, vi får åndsvage skader, vi har nu 3 spillere i karantæne mod AaB. En kamp som SKAL vindes og mest trist af alt, så bekræfter det her forår nok Tverskov i, at han helt sikkert skal prøve noget nyt til sommer..
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOB spiller FCK helt rigtigt indtil skandaledommen. Så jeg synes Alm har lagt den rette taktik som udgangspunkt.
Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Og så er han en gang mere ikke i stand at reagere og gribe ind taktisk når det er nødvendigt.
Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene.
Idag bliver vi røvpulet af FCKs 12. mand, hvad er det præcis du savner fra Alm - ud over at du synes han skal hoppe lidt mere rundt på sidelinien?
Alm bliver ved med at forsøge at justere taktisk fra det første røde kort og hele kampen igennem. Hans taktiske justeringer lykkedes selv sagt ikke særligt godt, men det er altså ikke et elelr andet computerspil.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Og så er han en gang mere ikke i stand at reagere og gribe ind taktisk når det er nødvendigt.
Jeg er så ked af den erergiløse mand som står der på sidelinjen og sælger holdet syp ofte under kampene.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
De forsvarer det med at Aske bevæger armen lidt opad og det dermed kan tolkes som han bevidst dasker til den"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment