Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Alm kan ikke gøre noget ved det der, åndssvage ongo-bongo fodboldkamp.

    Mit argument bliver stadig at det er finansieringen af OB der ikke er tilsvarende.

    Vil du gerne uddanne fodboldspillere? Så må du finansiere et akademi der kan konkurrere, vil du gerne have faste spillere de talenter kan læne sig op af? Så må du finansiere at vi får hentet ordentligt ind.
    Den naive og uprofessionelle måde vi kom ud i anden halvleg og lukkede tre mål ind i ti minutter skulle vel efterspørges. Hvordan stillede Alm holdet ind i pausen? Vel enten dilettantisk eller overhovedet ikke eller de følgte ham ikke.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

      Ikke enig. Alm har en stor del af ansvaret. Han har på ikke noget tidspunkt præsteret at få OB til at spille konsekvent efter en fast plan. Og han har aldrig haft en plan B når noget ikke virkede.
      Jo det har han, i efteråret med de rette spillere. I dag sætter han også en plan B igang der ikke virker, fair nok 9 mod elleve og det elleve der mand for mand er meget bedre end nogen i OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        tror du det var gået meget bedre med MH på mål i dag? Syntes HC så fin ud til dommeren ødelagde kampen, nogle flotte redninger - derefter kom der lidt usikkerhed ind i hans spil.

        2. halvleg har jeg ikke set men tænker ikke han har fået vildt megen hjælp af sit forsvar i dag heller.
        Forsvaret og især Ivancevic var horribelt ringe
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          tror du det var gået meget bedre med MH på mål i dag? Syntes HC så fin ud til dommeren ødelagde kampen, nogle flotte redninger - derefter kom der lidt usikkerhed ind i hans spil.

          2. halvleg har jeg ikke set men tænker ikke han har fået vildt megen hjælp af sit forsvar i dag heller.
          Nej. Det var ikke sendt afsted som en kritik. Bare svært at være Bernat i OB!

          Comment


            Jeppe Tverskov er den eneste der kan se sig selv i spejlet. Resten skulle skamme sig.

            Comment


              Min aktuel vådeste drøm er at Krogh brækker begge arm og får værste klø på røven.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jo det har han, i efteråret med de rette spillere. I dag sætter han også en plan B igang der ikke virker, fair nok 9 mod elleve og det elleve der mand for mand er meget bedre end nogen i OB.
                Ikke enig. Jeg mener ikke, at efteråret var fantastisk. Hvis det havde været så godt, så havde vi, i en ret lige liga, heller ikke ligget som vi gør nu.

                Comment


                  Bagud 2-0 ved pausen og en mand i undertal i Parken. Så skal kraftpedervæltemig sgu da ikke stille op i en 4-3-2 og udstille holdets svagheder. Jeg ved ikke hvilken planet Alm lever på.

                  Han har ikke skabt en enhed. Han har skabt en skal hvor alt afhænger af enkelte spilleres klarhed og luner.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jo det har han, i efteråret med de rette spillere. I dag sætter han også en plan B igang der ikke virker, fair nok 9 mod elleve og det elleve der mand for mand er meget bedre end nogen i OB.
                    9 mod 12...........

                    Comment


                      Jeg troede ikke dagen kunne blive værre, da United tabte 7-0... men inden den kamp var færdig var OB kraftsparkeme allerede ved at gøre dem kunsten efter.

                      Hvordan helvede er det muligt!?!?!?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        OB spiller FCK helt rigtigt indtil skandaledommen. Så jeg synes Alm har lagt den rette taktik som udgangspunkt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Min aktuel vådeste drøm er at Krogh brækker begge arm og får værste klø på røven.
                          Det vil være ganske fortjent. Den drøm må gerne krydres med en fyring af Alm
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Min aktuel vådeste drøm er at Krogh brækker begge arm og får værste klø på røven.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Det er skandaløst ringe både af dommeren, af os og især af Alm. Han er så taktisk åndsforladt og virker energiforladt!
                              Alm virker desværre ret ligegyldig, totalt blottet for energi og entusiasme. Ikke lige den type der får et hold til at præstere over evne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                OB spiller FCK helt rigtigt indtil skandaledommen. Så jeg synes Alm har lagt den rette taktik som udgangspunkt.
                                Ja, men er jo nød til at ændre taktikken og til en mere defensiv, når man mister 1 mand.

                                Comment

                                Working...
                                X