Oprindeligt indsendt af kiwihat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCK - OB 5.marts
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlægEr der nogen der har noget at sige om kampen i morgen? Nyt fra træningen, eksempelvis.
Hvornår har vi sidst været større underdogs, selv hvis Hansen er klar igen?
Et bud på en startopstilling:
Hansen
Grubbe – Slotsager – Ivancevic – Adelgaard
Tverskov – Manneh
Tongya – Skyttä – Frøkjær
Sabbi
"Nu ser det ud til, at målmanden er klar til at spille igen på søndag, og det samme er den rutinerede forsvarsspiller, Bjørn Paulsen, der heller ikke har været med i de to første kampe, da han også har siddet ude med en skade."
Så tror vi får Paulsen i sted af Slotsager på banen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg giver mig, HC Bernat er på niveau med OC, hvor om alting er, så er Martin Hansen heldigvis klar, og så længe han er det, så behøver vi ikke diskutere HC Bernat, hvis HC Bernat som du skriver kan sammenlignes med OC talentmæssigt, så forstår jeg ikke at Martin Hansen er så klart et førstevalg............
Iøvrigt svare jeg blot på dit indlæg hvor du ivrigt debatere Bernats niveau, og her tillader jeg mig at udfordre dit påstulat om at Bernat slet ikke har suppe niveau modsat OC som åbenbart var både kampafgørende og aldrig kostede resultatmæssigt. OB sluttede som nummer 7 i OCs første sæson og det er vel rimelig sammenligneligt med Bernats første sæson som 1. målmand hvor OB sluttede som nummer 8.
Men altså, vi behøver ikke diskutere Bernat længere - jeg er også meget glad for at Hansen formentligt er tilbage på mål - jeg finder det bare besynderligt at så mange insistere på at hænge OBs elendighed op på en ung målmand i en situation hvor holdet kollektivt spiller elendigt og hvor truppen bare ikke er til mere.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Sakset fra OBstruktions interview med Martin Hansen:
"Nu ser det ud til, at målmanden er klar til at spille igen på søndag, og det samme er den rutinerede forsvarsspiller, Bjørn Paulsen, der heller ikke har været med i de to første kampe, da han også har siddet ude med en skade."
Så tror vi får Paulsen i sted af Slotsager på banen.
update: Stiften melder både MH og BP ude. De tror på
HC
Grubbe, Ivan, Jørgen, Aske
Manneh, Tverskov
Sabbi, Frøkjær, Franco
kadrii
eneste plads de er usikre omkring er Slotsager og JørgenLast edited by hankatten; 05-03-2023, 02:51.
Comment
-
I går gik Slotsager direkte fra 1. holdstræningen til U19-kampen, hvor han spillede første halvleg.
Det kan næppe være den optimale optakt dagen før en kamp. Særligt ikke, hvis han skal starte inde. Mon ikke det bliver Smukke Jørgen?
Det kan dog undre, fordi Slotsager overtog BPs plads, da han gik væk med den fysiske træner og fysioterapeuten for at lave nogle test.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ingen tvivl. Er de begge to helt klar, så spiller de. Det var for åbenlyst i Farum at de begge mangler. Synd for Slotsager han ikke nåede at få lov at vise sig frem, pga. et vådeskud i ansigtet, men sådan er gamet og hans tid skal nok komme
update: Stiften melder både MH og BP ude. De tror på
HC
Grubbe, Ivan, Jørgen, Aske
Manneh, Tverskov
Sabbi, Frøkjær, Franco
kadrii
eneste plads de er usikre omkring er Slotsager og Jørgen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeps, BP og MH er ikke en del af kamptruppen. Fuuuuckkk.
- Så hellere give dem den tid der skal til så vi kan have en større chance mod AAB og AGF - kampe der er vigtige ifht nedrykningsspillet.
Comment
Comment