Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK - OB 5.marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
    Er der nogen der har noget at sige om kampen i morgen? Nyt fra træningen, eksempelvis.
    Hvornår har vi sidst været større underdogs, selv hvis Hansen er klar igen?

    Et bud på en startopstilling:
    Hansen
    Grubbe – Slotsager – Ivancevic – Adelgaard
    Tverskov – Manneh
    Tongya – Skyttä – Frøkjær
    Sabbi
    Jeg tror din opstilling er rigtig, lige på nær at jeg tror BP spiller.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
      Er der nogen der har noget at sige om kampen i morgen? Nyt fra træningen, eksempelvis.
      Hvornår har vi sidst været større underdogs, selv hvis Hansen er klar igen?

      Et bud på en startopstilling:
      Hansen
      Grubbe – Slotsager – Ivancevic – Adelgaard
      Tverskov – Manneh
      Tongya – Skyttä – Frøkjær
      Sabbi
      Sakset fra OBstruktions interview med Martin Hansen:
      "Nu ser det ud til, at målmanden er klar til at spille igen på søndag, og det samme er den rutinerede forsvarsspiller, Bjørn Paulsen, der heller ikke har været med i de to første kampe, da han også har siddet ude med en skade."

      Så tror vi får Paulsen i sted af Slotsager på banen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Bernat har ikke Superliganiveau - færdig slut
        “Færdig slut” som i at folk skal stoppe med at diskutere Bernat? Godt så - og sejt skrevet iøvrigt!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Bernat har ikke Superliganiveau - færdig slut
          Din subjektive holdning. Færdig slut.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Jeg giver mig, HC Bernat er på niveau med OC, hvor om alting er, så er Martin Hansen heldigvis klar, og så længe han er det, så behøver vi ikke diskutere HC Bernat, hvis HC Bernat som du skriver kan sammenlignes med OC talentmæssigt, så forstår jeg ikke at Martin Hansen er så klart et førstevalg............
            Altså, Grytebust var også klart førstevalg foran en ellers talentfuld OC - hvorfor er det mærkeligt at et ungt målmands talent skubbes på bænken af en bedre og mere erfaren kollega?
            Iøvrigt svare jeg blot på dit indlæg hvor du ivrigt debatere Bernats niveau, og her tillader jeg mig at udfordre dit påstulat om at Bernat slet ikke har suppe niveau modsat OC som åbenbart var både kampafgørende og aldrig kostede resultatmæssigt. OB sluttede som nummer 7 i OCs første sæson og det er vel rimelig sammenligneligt med Bernats første sæson som 1. målmand hvor OB sluttede som nummer 8.
            Men altså, vi behøver ikke diskutere Bernat længere - jeg er også meget glad for at Hansen formentligt er tilbage på mål - jeg finder det bare besynderligt at så mange insistere på at hænge OBs elendighed op på en ung målmand i en situation hvor holdet kollektivt spiller elendigt og hvor truppen bare ikke er til mere.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Sakset fra OBstruktions interview med Martin Hansen:
              "Nu ser det ud til, at målmanden er klar til at spille igen på søndag, og det samme er den rutinerede forsvarsspiller, Bjørn Paulsen, der heller ikke har været med i de to første kampe, da han også har siddet ude med en skade."

              Så tror vi får Paulsen i sted af Slotsager på banen.
              Ingen tvivl. Er de begge to helt klar, så spiller de. Det var for åbenlyst i Farum at de begge mangler. Synd for Slotsager han ikke nåede at få lov at vise sig frem, pga. et vådeskud i ansigtet, men sådan er gamet og hans tid skal nok komme

              update: Stiften melder både MH og BP ude. De tror på

              HC
              Grubbe, Ivan, Jørgen, Aske
              Manneh, Tverskov
              Sabbi, Frøkjær, Franco
              kadrii

              eneste plads de er usikre omkring er Slotsager og Jørgen
              Last edited by hankatten; 05-03-2023, 02:51.

              Comment


                #37
                I går gik Slotsager direkte fra 1. holdstræningen til U19-kampen, hvor han spillede første halvleg.

                Det kan næppe være den optimale optakt dagen før en kamp. Særligt ikke, hvis han skal starte inde. Mon ikke det bliver Smukke Jørgen?

                Det kan dog undre, fordi Slotsager overtog BPs plads, da han gik væk med den fysiske træner og fysioterapeuten for at lave nogle test.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Ingen tvivl. Er de begge to helt klar, så spiller de. Det var for åbenlyst i Farum at de begge mangler. Synd for Slotsager han ikke nåede at få lov at vise sig frem, pga. et vådeskud i ansigtet, men sådan er gamet og hans tid skal nok komme

                  update: Stiften melder både MH og BP ude. De tror på

                  HC
                  Grubbe, Ivan, Jørgen, Aske
                  Manneh, Tverskov
                  Sabbi, Frøkjær, Franco
                  kadrii

                  eneste plads de er usikre omkring er Slotsager og Jørgen
                  Pis. Håber på en røgslør. Hansen sagde i interviewet med Obstruktion at han er klar igen lige så som Paulsen
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Loooooorrtttt

                    Comment


                      #40
                      Held og lykke til gutterne i Parken, det får i brug for, vi rasler ned igennem tabellen.

                      Comment


                        #41
                        Jeps, BP og MH er ikke en del af kamptruppen. Fuuuuckkk.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Loooooorrtttt
                          Fuck det. HC spiller sit livs bedste kamp, og vi vinder på et komisk FCK selvmål
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Jeg håber…..men selvfølgelig sker det ikke før der er 2 søndage i en uge….man stiller med Slotsager i forsvaret og Magnus Nielsen i mål….hellere det end JS og HC!.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Fuck det. HC spiller sit livs bedste kamp, og vi vinder på et komisk FCK selvmål
                              Ja HC spiller en pokalfinale 2.0, så skal jeg ikke klage

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Jeps, BP og MH er ikke en del af kamptruppen. Fuuuuckkk.
                                håber selvf på de snart er klar igen - men mht muligheden for en sejr, helt ærligt så havde jeg ikke troet på det uanset.

                                - Så hellere give dem den tid der skal til så vi kan have en større chance mod AAB og AGF - kampe der er vigtige ifht nedrykningsspillet.

                                Comment

                                Working...
                                X