Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK - OB 5.marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCK - OB 5.marts

    Vi skal vel til det: der ser dælme svært ud. Tverskov ude m karantæne, Minteh ude. Nogen der kender status på Paulsen og Martin Hansen? Regner dem for ude i et stykke tid, men har ikke læst updates på det. Jeg mener, at både Paulsen og Hansens fravær på én gang har kostet langt mere på stabilitet end f.eks. Gigovic's fravær, som jeg nærmest ikke kan registrere på midtbanen. Men Tverskov oven i hatten? Den er dælme tung. Det er bliver en start-11er stort set suget tom for rutine. Umiddelbart kunne det godt lugte af en røvfuld.

    Det sagt så er bolden altid rund, og håbet har man altid. Det er godt nok bare svært at se, hvad vi lige skal have det i.


    #2
    Er Tverskov ikke kun i fare for karantæne?

    Synes godt nok godt at man kan se vi ikke spiller med Gigovic inde centralt, selvom Manneh har gjort det godt.

    Jeg har ikke læst noget med Hansen eller BP men håber de er klar, når det er sagt så har jeg ingen forventninger til den her kamp, så den vinder vi sgu nok.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Er Tverskov ikke kun i fare for karantæne?

      Synes godt nok godt at man kan se vi ikke spiller med Gigovic inde centralt, selvom Manneh har gjort det godt.

      Jeg har ikke læst noget med Hansen eller BP men håber de er klar, når det er sagt så har jeg ingen forventninger til den her kamp, så den vinder vi sgu nok.
      Korrekt næste gule kort til Tverskov giver karantæne.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

        Korrekt næste gule kort til Tverskov giver karantæne.
        Tverskov med i Parken øger sikker vores chancer at overraske. På den anden side er det så ikke usandsynligt at han er ude med karantæne mod Aab eller AGF, begge kampe hvor vi har vel bedre chancer for en sejr og vigtige point end søndag...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ebenhavn-ob-11

          OK, så har Tipsbladet forkert fat i det med karantæne til Tverskov?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ebenhavn-ob-11

            OK, så har Tipsbladet forkert fat i det med karantæne til Tverskov?
            Ja det virker sådan: https://superstats.dk/kort/karantaner

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ebenhavn-ob-11

              OK, så har Tipsbladet forkert fat i det med karantæne til Tverskov?
              Det er ja lidt til grin:
              "Bud på startopstillinger:
              FC København (4-3-3): Grabara - Jelert, Vavro, Khocholava, Sørensen - Lerager, Falk, Claesson - Goncalves, Haraldsson, Daramy.
              OB (4-2-3-1): Bernat - Grubbe, Ivancevic, Skjelvik, Adelgaard - Manneh, Tverskov - Tongya, Skyttä, Frøkjær - Sabbi.

              Dom:
              FC København er et skridt foran OB på både selvillid og kvalitet. Og uden Jeppe Tverskov og Yankuba Minteh er det svært at se, at de fynske striber tager point med fra Parken. Vores bud er 3-0 til hjemmeholdet."

              Åbenbart ser de en mulighed at vi har Tverskov i startopstillingen og spiller uden ham...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Jeg følger paneldeltageren i sfå jeg ikke husker navnet på, som giver os bedre muligheder end imod fcn. Min påstand bliver at fcn smider under en håndfuld point på hjemmebane både for grundspillet og slutspil i resten af sæsonen. De er så komfortable med det underlag at de er utroligt svære at score point imod. Vi leverede en fin indsats deroppe, men de er bare gode.
                parken er så vores absolutte hadebane historisk set og vi er helt sikkert underdogs. Fck er bare ikke på samme måde defineret i deres stil. De har individuel kvalitet og bygget en stærk defensiv op, men jeg tror ikke vi på samme måde bliver most tilbage, som vi i perioder var i Farum. Jeg tror vi får vores perioder, hvor vi på bolden er bedst og så er det med at få puttet bolden i kassen når vi har momentum.
                Når det er sagt ser vi for sårbare ud defensivt til at man for alvor tror på det. Ting skal gå op i en højere enhed. Keeperen skal hive redninger ud af ærmet med wauw-effekt. Fck skal være uskarpe. Offensivt skal vi udvise en hidtil uset effektivitet. Det er opskriften på sejr, held spiller en stor rolle. Vi får vores muligheder, for stærkere er fck heller ikke. Se bare highlights fra deres kamp imod et meget defensivt orienteret aab-hold.

                Det lyder til BP har et stykke endnu. MH kan muligvis blive klar som jeg har læst det. Det håber jeg, for han vil give en anden ro i bagerste kæde på alt fra opspil til dødbolde, fordi han er bedre på bolden end HC, kommunikere, og er forudseende som ekstra sweeper. Jeg er spændt på om han tør kaste Slotsager for løverne. Han var jo tiltænkt pladsen ved siden af Ivan og lyder til at være helt med igen efter sit knockout op til Randers-kampen. Det ville være godt at få Ivan over i venstre forsvarsside igen, for han virkede ikke komfortabel i højre ovre i Farum.

                Comment


                  #9
                  Håber godt nok snart Martin Hansen er klar, med HC Bernat på mål scorer FCK mindst 4 gange.......

                  Comment


                    #10
                    Det virker helt usandsynligt at vi får noget som helst med hjem fra Parken. Vi har muligvis nøglespillere ude i form af Bjørn P, Martin Hansen og Minteh, og vi så ikke ligefrem gode ud defensivt mod Nordsjælland. FCK har ikke lukket mål ind 5 Superligakampe i træk, som de øvrigt alle har vundet, og har gang i en god stime. Det bliver ikke bare svært, det bliver meget svært.

                    Selvfølgelig er bolden rund og alt det dér, men jeg har ikke de store forventninger. Har dog forventninger til en festlig dag på tribunen, da det vanen tro ser ud til, at vi kommer med et flot antal striber.

                    Comment


                      #11
                      Vi har snakket med Andreas Alm om den kommende kamp mod FCK og hans nye kontrakt med OB.

                      Interview med Andreas Alm: Ny kontrakt og kamp mod FCK - OBstruktion

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Håber godt nok snart Martin Hansen er klar, med HC Bernat på mål scorer FCK mindst 4 gange.......
                        Nu er meget enig at MH giver en anden ro og sikkerhed til forsvaret og står dermed langt foran HC. Men skal vi virkelig tale ned HC på den måde? For mig er han en ung målmand som blev set på talentniveauet med Oliver Christensen og blev kastet i arenaen lige så tidligt. Realiteten viste at han åbenbart ikke kunne klare modgangen som Oliver og blev mere og mere nervøs og usikker med hver fejl en ung målmand gør nu den en eller anden gang og det bragte ham i en nedgående stime. Han skal bygges op nu helt roligt igen og hvis han kan finde den mentale styrke en målmand har bare endnu mere brug for end hver anden fodboldspiller så bliver han godt.
                        Så lad os støtte ham men ikke erklære ham ansvarligt for at få fire mål ind før kampen fløjtet i gang.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Helt enig med Andlox!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Nu er meget enig at MH giver en anden ro og sikkerhed til forsvaret og står dermed langt foran HC. Men skal vi virkelig tale ned HC på den måde? For mig er han en ung målmand som blev set på talentniveauet med Oliver Christensen og blev kastet i arenaen lige så tidligt. Realiteten viste at han åbenbart ikke kunne klare modgangen som Oliver og blev mere og mere nervøs og usikker med hver fejl en ung målmand gør nu den en eller anden gang og det bragte ham i en nedgående stime. Han skal bygges op nu helt roligt igen og hvis han kan finde den mentale styrke en målmand har bare endnu mere brug for end hver anden fodboldspiller så bliver han godt.
                            Så lad os støtte ham men ikke erklære ham ansvarligt for at få fire mål ind før kampen fløjtet i gang.
                            Enig i din første linie, derfra er vi uenige. HC Bernat har overhovedet ikke niveauet, og tvivler på han får det....... Oliver Kristensen var/er 2-3 klasser bedre.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Nu er meget enig at MH giver en anden ro og sikkerhed til forsvaret og står dermed langt foran HC. Men skal vi virkelig tale ned HC på den måde? For mig er han en ung målmand som blev set på talentniveauet med Oliver Christensen og blev kastet i arenaen lige så tidligt. Realiteten viste at han åbenbart ikke kunne klare modgangen som Oliver og blev mere og mere nervøs og usikker med hver fejl en ung målmand gør nu den en eller anden gang og det bragte ham i en nedgående stime. Han skal bygges op nu helt roligt igen og hvis han kan finde den mentale styrke en målmand har bare endnu mere brug for end hver anden fodboldspiller så bliver han godt.
                              Så lad os støtte ham men ikke erklære ham ansvarligt for at få fire mål ind før kampen fløjtet i gang.
                              om Bernat har talentet der skal til aner jeg ikke. Men syntes det var tydeligt at han har haft godt af at komme en tur på bænken og væk fra det pres og den fortæling der blev om at han var usikker. Syntes han har set fornuftig ud de par kampe han har fået, og alligevel så glæder jeg mig til MH er klar - han er bare en mere erfaren og sikker sidste skanse.

                              Men hvis HC skal udvikle sig skal han vel også snart til at have noget spilletid - skulle man overveje en udlejening? Så skal man så hen og finde en ny 2 keeper...

                              Comment

                              Working...
                              X