Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der Putin-rubler i vores klub, Thorborg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvorfor har du lige fået denne åbenbaring i aftes, som har været kendt meget længe, og ingen sanktioner er brudt ?

    Så bør du vel også droppe alt, hvad der bl.a. har at gøre med Arla, Danish Crown og Mærsk. Ja, de har lukket mange har deres salgskontorer og produktionsenheder ned, men forsætter stadigvæk handlen med Rusland, da der er tale om handel med fødevarer (der ikke er sanktioneret).
    At sortere Arla, DC og Mærsk fra i sine indkøb lyder generelt fornuftigt :-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

      Det forsøger jeg virkelig også. Men jeg vil gerne gøre endnu mere. Fx at Thorborgs ageren ikke går i glemmebogen.
      Så undlader du vel også at købe fra virksomheder der handler med USA, altså din krigsmodstand er vel ikke begrænset til den seneste vanvittige krig, men også de adskillige som USA har startet?
      F.eks den næsten hemmelige krig i Yemen der har dræbt omtrent 400.000 mennesker, men blev startet af USA og dets bedste ven, nemlig det vanvittige styre i Saudi Arabien ... og derfor snakkede/snakker medierne aldrig om den!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Så undlader du vel også at købe fra virksomheder der handler med USA, altså din krigsmodstand er vel ikke begrænset til den seneste vanvittige krig, men også de adskillige som USA har startet?
        F.eks den næsten hemmelige krig i Yemen der har dræbt omtrent 400.000 mennesker, men blev startet af USA og dets bedste ven, nemlig det vanvittige styre i Saudi Arabien ... og derfor snakkede/snakker medierne aldrig om den!
        Ah ja. Tu quoque. En klassiker.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

        Er Thorborg engageret i Saudi Arabien?
        Last edited by Carlok; 26-02-2023, 21:34.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

          Ah ja. Tu quoque. En klassiker.

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

          Er Thorborg engageret i Saudi Arabien?
          (Det her er primært rettet mod det generelle hykleri.)

          Jeg tænkte det nok :D.
          Hykleriet flyder tykt.

          Krigen i IrakX2, stilhed.
          Krigen i Afghanistan stilhed.
          Krigen i Syrien, stilhed.
          Torturlejre oprettet af USA, stilhed.

          Men whatabout krigen i Ukraine, DET er forfærdeligt, sanktioner, udelukkelser osv!

          Krigen i Yemen startede i 2014 og der har været adskillige andre, laaangt før krigen i Ukraine, så det er DIN krig der er whataboutism og så ER det jo faktisk relevant om mennesker er selektivt imod krig og brud på menneskerettigheder.
          Whataboutism er et smart begreb og det kan anvendes igen og igen, mod dem der rent faktisk er imod forbrydelser mod mennesker, helt uden at skele til hvem der begår dem!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

            Jeg gør hvad jeg kan. Sanktionerne virker. Narrativet om, at de ikke gør er desværre russisk propaganda, som alt for mange analytikere er hoppet på.
            Se her.
            https://youtu.be/QU0resswOds
            Kan kun følge dig.
            Personligt købte jeg ofte ex Ecco Sandale.
            Nu er der ingen i familien der købte det det mere. Et firma der aktivt hjælper med recruitment til militæret i rusland. Burde smide hele Ecco familien til Rusland.

            Comment


              #21
              Hej alle. Er der en, der kan fortælle mig, om/hvordan jeg kan slette dette indlæg/hele tråden? Eller skal en admin gøre det? Så vil jeg gerne bede en admin om det. Der er sket en udvikling, som jeg ikke kan uddybe, der gør, at indlægget er blevet irrelevant. Det vil derfor være mest fair, hvis det blev slettet.

              Tak!

              Comment


                #22
                Du kan ikke slette selv, admin skal ind over.

                Comment

                Working...
                X