Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB’ere i København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB’ere i København

    I en periode var vi flere, der håbede på dette kunne ske - spændende initiativ med ture fra KBH til Odense - er der nogen der ved, hvorfor det sker nu? Kan de se i appen elle lignende, at mange bor/opholder sig i KBH? (Eller nok til potentielt at fylde en bus)

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kom-pa...ur-til-odense/

    #2
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    I en periode var vi flere, der håbede på dette kunne ske - spændende initiativ med ture fra KBH til Odense - er der nogen der ved, hvorfor det sker nu? Kan de se i appen elle lignende, at mange bor/opholder sig i KBH? (Eller nok til potentielt at fylde en bus)

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kom-pa...ur-til-odense/
    Mon ikke det fortsat er noget der efterspørges. Vi har jo set en bred vifte af initiativer de seneste år for at få flere på stadion. Nu har de haft en lang vinterpause til at tænke endnu flere initiativer ind og vil så nok prøve det her af.

    Det er nok også i erkendelse af at der næppe bliver fuldt hus af sig selv til en råkold februarkamp imod Randers, hvor mange børnefamilier er til fastelavns-arrangementer osv.

    Comment


      #3
      Jeg synes, det er et glimrende initiativ, men jeg undres lidt over, at man blot får 9 dages varsel. Jeg havde personligt afskrevet at tage turen og har derfor lavet andre planer for kampen, jeg ikke umiddelbart kan lave om. Men jeg håber da, det bliver en succes, og det bliver en mere permanent mulighed i fremtiden.

      Comment


        #4
        Ja, det er et glimrende initiativ, og det havde været meget planlægningsvenligt, hvis det var blevet annonceret tidligere - man kunne også godt savne svar på, om det er et initiativ som fortsætter i X kampe, eller det er et "one shot". OG om eventuelt fremtidige ture afhænger af succesen af den første tur.

        Comment


          #5
          Der var for en del år siden et arrangement på Kong Arthur i KbH for OB-fans bosat i hovedstaden, og her lovede man initiativer som dette. Nu har de så endelig fået arrangeret det, men jeg er enig med JMJ, det er utrolig kort varsel. Kudos for initiativet, men ikke så meget for eksekvering. I virkeligheden kunne de melde det her ud i November, og så ville de med garanti kunne have fyldt en bus.

          Comment


            #6
            Kan I se om der er retur med? Jeg synes ikke jeg kunne tyde det i opslaget

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
              Kan I se om der er retur med? Jeg synes ikke jeg kunne tyde det i opslaget
              Tænker det er med retur ellers er der nok ikke mange som rigtig benytter sig af tilbuddet, så kan man jo ligeså godt arrangere tog/bil selv.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                Kan I se om der er retur med? Jeg synes ikke jeg kunne tyde det i opslaget
                Praktisk info:

                Afgang: Kl. 10.30 fra DGI-byen (Tietgensgade 65, 1704 København)
                Mulighed for opsamling i Ringsted. Send en mail til slo@ob.dk, hvis dette ønskes – og køb din billet på normal vis
                Busserne kører tilbage mod København kl. 16.30.
                Forventet hjemkomst kl. 19.00

                Du kan købe så mange busbilletter, du ønsker, så længe der er plads. Det er ikke nødvendigt at tilmelde hver deltager med navn.​

                Comment


                  #9
                  Det kunne være fedt hvis der engang også var basis for en bus fra Jylland - fx start i Aalborg også opsamling i Randers, Aarhus, Horsens osv, men er nok for optimistik.

                  Der kan godt være lidt langt (og halvdyrt) at køre alene fra Randers...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Uncommon Se indlæg
                    Det kunne være fedt hvis der engang også var basis for en bus fra Jylland - fx start i Aalborg også opsamling i Randers, Aarhus, Horsens osv, men er nok for optimistik.

                    Der kan godt være lidt langt (og halvdyrt) at køre alene fra Randers...
                    Ja. Vi er ofte en 3 stykker der kører fra det sønderjyske til stadion. Denne gang skal jeg dog ikke med, desværre.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Praktisk info:

                      Afgang: Kl. 10.30 fra DGI-byen (Tietgensgade 65, 1704 København)
                      Mulighed for opsamling i Ringsted. Send en mail til slo@ob.dk, hvis dette ønskes – og køb din billet på normal vis
                      Busserne kører tilbage mod København kl. 16.30.
                      Forventet hjemkomst kl. 19.00

                      Du kan købe så mange busbilletter, du ønsker, så længe der er plads. Det er ikke nødvendigt at tilmelde hver deltager med navn.​
                      Tak mit spørgsmål ser lidt dumt ud nu, hvor de har redigeret nyheden de lagde op i første omgang. Der nævnte de ikke tilbageturen med et ord overhovedet, selvom man selvfølgelig sagde sig selv at den fandtes.

                      Håber de laver samme tiltag mod AaB og i lidt bedre tid. Så skal jeg med

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Ja. Vi er ofte en 3 stykker der kører fra det sønderjyske til stadion. Denne gang skal jeg dog ikke med, desværre.
                        Jeg kører også tit fra Haderslev og retur. Har gratis bil og 3 pladser fri i bilen

                        Comment


                          #13
                          Nå, men var det så bare den ene tur fra København til Odense? Jeg savner noget mere overordnet i info om initiativet.

                          Comment


                            #14
                            Er der nogen der mødes lidt før, og vil følges? Man kan vel godt snige en enkelt øl eller to neeee, selvom det er søndag

                            Comment

                            Working...
                            X