Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Naatan Skyttä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvis man ikke lykkedes med plan A, B eller C så er man jo ikke lykkedes .. så har man nok overvurderet egne evner/muligheder og det er sjældent godt.

    Er meget skuffet over dette vindue og det bedste man kan sige er at der er plads til at blive overrasket.

    Kan ikke pege på en ting der viser at man har rykket sig fremad .. der er ikke engang handlet ind til næste sæson ..

    Kan ikke se det er mulig at fastholde en plads i top6 med afgangen af Jebali og Gigo der begge var dem ser gjorde forskellen og med FCM og BIF der ligger bagved og vil mose sig frem.

    Vil nu kigge på de øvrige truppers ageren for at finde en smule lys i SIF og RFC men …
    Tjo.. I sommers gav det pote at være ambitiøs, der gjorde det ikke denne gang. Og så har man jo ikke overvurderet egne ever mere end at man havde en backup plan klar, som så var en halvårlig lejeaftale. Er det optimalt? Nej. Er det en katastrofe? Næppe.

    Og jeg er helt med på at top6 ikke ligner a walk in the park nu. Jeg tror dog ikke det kan aflæses i en tabel over til- og afgange. Jeg er for eksempel ikke overbevist om at Brøndby kommer til at mose frem fra start under en ny træner og uden deres tidligere anfører, heller ikke selvom de på papiret har fået fine erstatninger for ham. Kampen mod Randers bliver meget afgørende, kommer vi godt igang der kan det forløse nogle ting, gør vi ikke ser det meget svært ud.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Men hvis man ikke lykkedes med plan A, B eller C så er man jo ikke lykkedes .. så har man nok overvurderet egne evner/muligheder og det er sjældent godt.

      Er meget skuffet over dette vindue og det bedste man kan sige er at der er plads til at blive overrasket.

      Kan ikke pege på en ting der viser at man har rykket sig fremad .. der er ikke engang handlet ind til næste sæson ..

      Kan ikke se det er mulig at fastholde en plads i top6 med afgangen af Jebali og Gigo der begge var dem ser gjorde forskellen og med FCM og BIF der ligger bagved og vil mose sig frem.

      Vil nu kigge på de øvrige truppers ageren for at finde en smule lys i SIF og RFC men …
      HØRT
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

        Det er jo den postive vinkel på det, og jeg er som sådan ikke uenig. Leje kan være en god måde at få billige point på.

        Men det er jo en afvejning, for man ender også hurtigt i en situation, hvor ens største profiler ikke er på kontrakt. Og i dansk fodbold er salg af profiler reelt den eneste måde at tjene penge i en størrelsesorden, hvor det for alvor rykker klubben.

        Men lad os nu se. Det kan være man køber vores nye ven fri. Det kan være man har en plan A til sommer. Det kan være der kommer én op fra ungdomsrækkerne. Der er mange scenarier i spil
        Det kan også være en lejet spiller eller to kan få os op på en 3 plads, så vi måske kan komme i Europa.
        I Conference League tjener man tæt på 40 millioner, i EL tæt på 100 millioner som også kan rykke klubben.
        Og til sidst skulle vi et år blive mestre så kan CHL give tæt på 170 millioner.

        Og kommer vi i Europa så er de spillere vi kan tiltrække også det bedre end det vi kan få nu her.

        Så tænker ikke at det kun er skidt at låne en eller to spillere nu her.

        Tænker heller ikke BW vil leje spillere hver sæson, men har nok ikke så mange andre muligheder lige pt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Det kan også være en lejet spiller eller to kan få os op på en 3 plads, så vi måske kan komme i Europa.
          I Conference League tjener man tæt på 40 millioner, i EL tæt på 100 millioner som også kan rykke klubben.
          Og til sidst skulle vi et år blive mestre så kan CHL give tæt på 170 millioner.

          Og kommer vi i Europa så er de spillere vi kan tiltrække også det bedre end det vi kan få nu her.

          Så tænker ikke at det kun er skidt at låne en eller to spillere nu her.

          Tænker heller ikke BW vil leje spillere hver sæson, men har nok ikke så mange andre muligheder lige pt.
          Anser det som helt urealistisk at nå top3 i denne sæson og dermed europæisk i næste sæson. Reelt kan det være den sæson OB er længst fra i forhold til de seneste 4-5 sæsoner hvor man har været en enkelt kamp fra i flere omgange ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-l...u21-landshold/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Jeg regner ikke med at se Skytta spille mere i sæsonen, det ville virke fjollet. Egentlig en rigtig fin spiller, kunne have været fin at få på kontrakt. Okay lejemål.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg regner ikke med at se Skytta spille mere i sæsonen, det ville virke fjollet. Egentlig en rigtig fin spiller, kunne have været fin at få på kontrakt. Okay lejemål.
                Enig.
                Jeg er som udgangspunkt imod lejeaftaler, medmindre det er akut for at erstatte en skadet profil. Alt for ofte fører lejemål ikke til noget, i bedste fald er det en “pisse i bukserne” løsning som intet flytter på den lange bane.

                Kan nogen give et overblik på de lejespillere vi har frikøbt efter lejemål, og som er blevet en succes i OB?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Enig.
                  Jeg er som udgangspunkt imod lejeaftaler, medmindre det er akut for at erstatte en skadet profil. Alt for ofte fører lejemål ikke til noget, i bedste fald er det en “pisse i bukserne” løsning som intet flytter på den lange bane.

                  Kan nogen give et overblik på de lejespillere vi har frikøbt efter lejemål, og som er blevet en succes i OB?
                  Jeg ved ikke. Jeg vil klart helst have spillere på kontrakt, som andre i tråden er inde på så er det lidt "1 divisions" agtigt.

                  Ikke desto mindre så må jeg sige at jeg godt kan forstå dispositionen, jeg tror der ligger en forhåndsaftale til sommer på Firas Ben Larbis, og hvis det er tilfældet så giver det fint mening at lave en lejeaftale for et halvt år.

                  Og så er der bare nogle positioner hvor jeg synes det giver mening. 9'er positionen så jeg gerne vi lavede en lejeaftale, helst en sæson lang, gerne med en spiller som Mika Biereth, som er over hvad vi kan tiltrække. Med det budget vi har, der får vi ikke nok kvalitet for pengene til at det kan betale sig at hente en 9'er ind, hvis vi ligger i prislejet 4-5 mill så er vi ude i noget Helenius. Der skal vi enten skrue op for budgettet, opfinde en 9'er eller selv uddanne dem og med Hansborg på vej, så synes jeg egentligt det er en okay løsning.



                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Enig.
                    Jeg er som udgangspunkt imod lejeaftaler, medmindre det er akut for at erstatte en skadet profil. Alt for ofte fører lejemål ikke til noget, i bedste fald er det en “pisse i bukserne” løsning som intet flytter på den lange bane.

                    Kan nogen give et overblik på de lejespillere vi har frikøbt efter lejemål, og som er blevet en succes i OB?
                    Blev Zohore ikke lejet i første omgang?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Blev Zohore ikke lejet i første omgang?
                      Tror vi hentede ham dertid transverfri.
                      Og solgte ham senere til en belgisk klub med samne ejer som Cardiff og de lejede ham med det samme til Cardiff. Der var lidt fjusk i det fordi Cardiff måtte ikke købe ham. En forretning med dårlig smag i munden.
                      Last edited by andlox; 26-03-2023, 15:17.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Blev Zohore ikke lejet i første omgang?
                        Nej mener at huske at han fik sin kontrakt i Fioentina ophævet, og dagen efter fik en kort kontrakt i OB.
                        Men jeg kan sagtens huske forkert.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          [QUOTE=Striwetforlivet!;n316361]

                          Jeg ved ikke. Jeg vil klart helst have spillere på kontrakt, som andre i tråden er inde på så er det lidt "1 divisions" agtigt.

                          Ikke desto mindre så må jeg sige at jeg godt kan forstå dispositionen, jeg tror der ligger en forhåndsaftale til sommer på Firas Ben Larbis, og hvis det er tilfældet så giver det fint mening at lave en lejeaftale for et halvt år.

                          Og så er der bare nogle positioner hvor jeg synes det giver mening. 9'er positionen så jeg gerne vi lavede en lejeaftale, helst en sæson lang, gerne med en spiller som Mika Biereth, som er over hvad vi kan tiltrække. Med det budget vi har, der får vi ikke nok kvalitet for pengene til at det kan betale sig at hente en 9'er ind, hvis vi ligger i prislejet 4-5 mill så er vi ude i noget Helenius. Der skal vi enten skrue op for budgettet, opfinde en 9'er eller selv uddanne dem og med Hansborg på vej, så synes jeg egentligt det er en okay løsning.



                          Jeg synes jo at Luca Kjerrumgaard begynder at vise at han skal hjem og have chancen på 9` eren . Han scorer mål og bevæger sig godt i Nykøbing. Men jeg har lidt svært ved at bedømme niveau forskel på 1 div. Og suppen. Men jeg tvivler på at vi har råd til en dygtigere angriber og Luca forekommer mig tættere på end Hansborg p.t.


                          Comment

                          Working...
                          X