Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
-
Der er fortsat ingen oplysninger om kampen i dag, udover en lidt sjusket "optakt", der indeholder en række forkerte informationer.
Nu skal man ikke brokke sig for meget, men det er mig lidt en gåde, hvorfor det skal være så svært som fan at følge med i optakten til en vigtig forårsæson...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hr. Davidsen har nu ellers meget tydeligt udtrykt at det ikke er et fanmedie (altså SFÅ).
Og jeg er nu heller ikke så nervøs for inhabilitet, men jeg tror stadig det kunne blive noget rod i værste tilfælde.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
Med al respekt, så er her tale om et fanmedie.
I praksis er forskellen på sådan et scenarie vel ikke væsentligt anderledes fra landets førende medier, der alle modtager statstøtte.
De erklærer sig altså heller ikke inhabile, når de f.eks. skriver kritisk indhold om regeringen, kulturministeriet eller det øvrige embedsapparat.
Herudover deler klubben og SFÅ i forvejen samme hovedsponsor (Albani), så de er vel ret beset allerede økonomisk forbundne...
Os hardcore er OB`ere som er et niveau eller flere over en fan.
Godt være det lyder skørt men syntes der er forskel. Kender mange som kalder sig fans. Men de aner ikke en hujende fis om ret meget andet end de “vidst nok spiller på søndag men kan ikke huske om det er ude eller hjemme” og “og har vidst nok hentet et par nye spillere”…
Ikke fordi der er noget forkert i dette. Syntes bare der er forskel. Og de her folk som lever og ånder for klubben er OB`ere i et OB medie.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hr. Davidsen har nu ellers meget tydeligt udtrykt at det ikke er et fanmedie (altså SFÅ).
Og jeg er nu heller ikke så nervøs for inhabilitet, men jeg tror stadig det kunne blive noget rod i værste tilfælde.
Han er kæmpe fan og nægter at tippe imod OB, som han også selv giver udtryk for.
Jeg synes dedikationen er imponerende og der bliver virkelig lagt kræfter i, jeg har hørt deres udsendelser af og til (når det ikke går så godt :D) ... men det er 100% et fanmedie og det er lidt fjollet at han ikke erkender det!
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg/min virksomhed er tidligere sponsor i OB.
Overvejer stærkt at smide det samme beløb i OBstruktion/SFÅ fremadrettet
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
Med al respekt, så er her tale om et fanmedie.
I praksis er forskellen på sådan et scenarie vel ikke væsentligt anderledes fra landets førende medier, der alle modtager statstøtte.
De erklærer sig altså heller ikke inhabile, når de f.eks. skriver kritisk indhold om regeringen, kulturministeriet eller det øvrige embedsapparat.
Herudover deler klubben og SFÅ i forvejen samme hovedsponsor (Albani), så de er vel ret beset allerede økonomisk forbundne...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg/min virksomhed er tidligere sponsor i OB.
Overvejer stærkt at smide det samme beløb i OBstruktion/SFÅ fremadrettet
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror du skal tjekke hjemmesiden, hvor OB Media jo har gjort sit indtog med storm !
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: