Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror da bestemt også at han er blevet nævnt i materialet der er lavet…
    Okay, så har jeg misset det (kan se at hans navn staves นิโคลัส มิคเกลสัน)
    Last edited by Online; 03-02-2023, 13:01.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt sjovt, at de ikke nævner ham i forbindelse med fodboldskolen, da han jo er thailandsk landsholdsspiller.

Det må da skabe noget ekstra opmærksomhed, og han er vel ikke så skadet, at han ikke kan skrive autografer og blive fotograferet med kommende OB fans
    Tror da bestemt også at han er blevet nævnt i materialet der er lavet…

Leave a comment:

replied

Han er stadig skadet og på vej tilbage. Han bliver ikke klar til kamp foreløbig
    Lidt sjovt, at de ikke nævner ham i forbindelse med fodboldskolen, da han jo er thailandsk landsholdsspiller.

Det må da skabe noget ekstra opmærksomhed, og han er vel ikke så skadet, at han ikke kan skrive autografer og blive fotograferet med kommende OB fans

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Hvorfor er Mickelson egentligt ikke med i truppen?
    Han er stadig skadet og på vej tilbage. Han bliver ikke klar til kamp foreløbig

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Hvorfor er Mickelson egentligt ikke med i truppen?

Leave a comment:

replied
    Vildt nok at Juwara ikke er med i truppen hvis han er klar
    Jeg ville egentlig forvente, at alle spillere som er klar også er i truppen. Det er jo ikke en betydende kamp, men træning !

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vildt nok at Juwara ikke er med i truppen hvis han er klar

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Okay, så de har tid til at svare en på twitter, men ikke til at skrive en linje på hjemmesiden... nok bare mig, der er en graven gammel mand...
    Enig. Det er langt fra ok. Ingen stream, ganske sparsom med videoer,billeder,artikler og de fleste af Leif`s artikler er +artikler.
    De gør det ikke nemt for os

Leave a comment:

replied

Det var ikke en officiel udmelding. De svarede en bruger inde under en post om ham den unge der lige har fået kontrakt
    Okay, så de har tid til at svare en på twitter, men ikke til at skrive en linje på hjemmesiden... nok bare mig, der er en graven gammel mand...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Jeg er så gammeldags ikke at have en twitter-konto. Lidt lige som når MF kun kommunikerer på FB.

Hvorfor bruges alle kanaler ikke og i særdeleshed hjemmesiden ?
    Det var ikke en officiel udmelding. De svarede en bruger inde under en post om ham den unge der lige har fået kontrakt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Dagens start 11

Hansen
    Grubbe Bjørn Ivan Aske
    Manneh Tverskov
    Minteh Frø Tongya
    Sabbi

zohore er ikke på bænken. Han skal nok bygges op

Leave a comment:

replied
    De har lige skrevet på twitter at den ikke streames..
    Jeg er så gammeldags ikke at have en twitter-konto. Lidt lige som når MF kun kommunikerer på FB.

Hvorfor bruges alle kanaler ikke og i særdeleshed hjemmesiden ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    De har lige skrevet på twitter at den ikke streames..

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

På Twitter svarede de en bruger igår at de arbejder på højtryk på streaming, men at det ikke ser optimistisk ud med kampen idag. Går ud fra det er fordi det er uafklaret, at de ikke melder mere ud, men ville sikkert være fint med en eller anden besked, i optakten om ikke andet, om at de arbejder på sagen.
    Også lige en forklaring på hvad udfordringerne er. Jeg tror ikke der er nogen her som har de store forventninger. Vi er blevet budt håndholdte kameraer til stormfulde vinterkampe før, så de behøver ikke nødvendigvis at være ambitiøse i deres format, bare der er et eller andet.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det virker underligt de endnu ikke har rykket på ulmen. Jeg går ud fra de har fået et hav af spørgsmål direkte, hvor der spørges til om de her kampe vises. Ellers har de i hvert fald kunne læse det her. Ingen kender svaret endeligt, men kampene vises jo med al sandsynlighed ikke. Hvorfor så ikke? Det skal vi jo have svar på, for vi har jo tidligere bevist at vi med svingende kvalitet har kunne transmittere træningskampe. Så kræver det da en forklaring at man pludselig har fravalgt det.
    På Twitter svarede de en bruger igår at de arbejder på højtryk på streaming, men at det ikke ser optimistisk ud med kampen idag. Går ud fra det er fordi det er uafklaret, at de ikke melder mere ud, men ville sikkert være fint med en eller anden besked, i optakten om ikke andet, om at de arbejder på sagen.

Leave a comment:

Working...
X