Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    McCoy vil nok være det tætteste. Eller Aron måske
    Aron kunne jeg godt se. Men ja vi er lidt tynde. Men lad os nu se hvor slemt det er med Grubbe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Ejdum? McCoy?
    McCoy vil nok være det tætteste. Eller Aron måske

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Oh no. Håber vi kan stille med en højreback mod Randers

    https://fyens.dk/ob/ob-s-gustav-grub...sken-i-bangkok
    Ejdum? McCoy?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Det kommer an på hvad Tver melder OB han vil. Hvis han smutter tror jeg det går hurtigere med at få Manneh ind ved siden af Mustafic selvom Tverskov er anfører
    Njah. Jeg tror man kører Tverskov rimelig solidt på midten.

    Men det er spændende med Manneh, han er jo umiddelbart en god temperatur måler der kan sætte noget tempo i spillet. Og så handler det selvfølgelig også om Mustafics niveau.

    Jeg var ret hooked på Vigen, men okay jeg kan godt se Vigen/Tverskov men Manneh/Vigen bliver måske en tand for tyndt i duelspillet.

    Og det bliver interresant og se hvordan man får kabalen til at gå op. Men Manneh/Mustafic/Tverskov er jeg tryg ved de næste 6 måneder.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Det kommer an på hvad Tver melder OB han vil. Hvis han smutter tror jeg det går hurtigere med at få Manneh ind ved siden af Mustafic selvom Tverskov er anfører
    Ja, men tænker at det nok først vil ske efter de næste 5 kampe der er ret vigtige også for hvad der kan ske til sommer.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Nej det tror jeg ikke, det er kun hvis BP eller MI er skadet.

    Jeg tror det er Manneh og Mustafic der kæmper om pladsen ved siden af Jeppe.
    Det kommer an på hvad Tver melder OB han vil. Hvis han smutter tror jeg det går hurtigere med at få Manneh ind ved siden af Mustafic selvom Tverskov er anfører

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Nej det tror jeg ikke, det er kun hvis BP eller MI er skadet.

    Jeg tror det er Manneh og Mustafic der kæmper om pladsen ved siden af Jeppe.
    Enig med det. Og jeg tror det bliver Mustafic/Tverskov på midten.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kunne man forestille sig at Mustafic gør det så godt, så man vælger at rykke Jeppe tilbage i forsvaret, også med Manneh og Musta på midt?
    Nej det tror jeg ikke, det er kun hvis BP eller MI er skadet.

    Jeg tror det er Manneh og Mustafic der kæmper om pladsen ved siden af Jeppe.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Kunne man forestille sig at Mustafic gør det så godt, så man vælger at rykke Jeppe tilbage i forsvaret, også med Manneh og Musta på midt?

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    BW fornuftig og velformuleret som sædvanlig

    https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...ane-duo-haardt
    Det værste ved at gøre noget langsigtet er, at man ikke nødvendigvis kan se resultaterne med det samme.
    Derfor kan man ofte ende ud med en 'kongens klæ'r' situation, inden man må indse at man er gået nedad den forkerte sti (for længe).
    Det håber og tror jeg i sandhed ikke man er med BW og jeg håber også, at han holder fast i sin strategi for fremtiden, selvom den ikke skulle give umiddelbar succes på den korte bane.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    BW fornuftig og velformuleret som sædvanlig

    https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...ane-duo-haardt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oh no. Håber vi kan stille med en højreback mod Randers

    https://fyens.dk/ob/ob-s-gustav-grub...sken-i-bangkok

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Frygter det også. Og forstår ikke salget. BW forklaringer som hentyder at Jebali måske ikke ville have præsteret hvis man havde takket nej til skifte køber ikke. Man kunne A L D R I G sætte en finger på Jebalis indstilling og desuden ville han have mindret chancer for en god kontrakt i sommeren med en sløj forårspræstation
    Dagens FS har en snak med BW i en +artikel, og det er som sædvanligt betryggende, og meget lige-ud-af-posen-ærligt fornemmer jeg. En af overvejelserne for salget af Isaam er at opstarten altid har været tung og besværlig for ham. OB kunne have sagt nejtak, men hvilken spiller ville de så have rendende når han selv ønskede skiftet til Japan. BW siger i samme artikel at Isaam pt er skadet .. det kan OB jo heller ikke bruge til noget
    .

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Send gerne en PM
    Jeg er ret nysgerrig på, om vi har fået et match ala Løvens Hule her er det match made in heaven?

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, vi kan kun håbe at andre spiller stepper op og trænerteamet skal nu og kan sætte op et bedre etableret offensivspil. Det er faktisk det eneste jeg kan se som "godt" i den handel at det kræver ikke at bygge mere på Jebalis individuelle kreativitet og kvalitet og vi er nu presset at skabe en mere struktureret offensivspil.
    Og 7,5 millioner for en 31årig spiller lyder selvfølgelig godt men hvis vi misser Top 6 så taber vi også en ordentlig del TV penge og vel også indtægter fra billetsalget. På den måde kan beløbet helt hurtigt formindskes meget og det hele bliver en dårlig forretning.
    Min pointe var jo at selv med Jebali på holdet var top 6 ikke en garanti, og derved risikerede BW både at misse salget på 7,5 mio kr og top 6 . Det ville have været en dobbelt Bet. Jeg er ikke enig i, at Jebali nødvendigvis kan koste det samme i sommervinduet som efter et netop overstået og succesfuldt WM .Derfor synes jeg BW traf den rationelle og rigtige beslutning ved at sælge. Vi deler håbet om at de andre stepper up.

    Leave a comment:

Working...
X