Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Det er nok vores største problem. Vi virker ikke som et hold, eller så der er i hvert fald en del som ikke tager deres opgave seriøst fordi vores presspil er nul og niks. Sådan har det desværre været længe.
    Det største problem er, som jeg ser det, manglende fodboldmæssige kvaliteter på bænk og bane.
    Spellmann kæmper max, men spiller ringe.
    Skulason kæmper max, men spiller ringe.
    Hvis vi nu lærte at holde i kuglen og købte ind efter det.....
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det største problem er, som jeg ser det, manglende fodboldmæssige kvaliteter på bænk og bane.
      Spellmann kæmper max, men spiller ringe.
      Skulason kæmper max, men spiller ringe.
      Hvis vi nu lærte at holde i kuglen og købte ind efter det.....
      Jeg er enig angående både Spelmann og Ari. Spelmann kan kun bruges i første presset som hængende angriber. Ari og Spelmann som central midtbane duo dræber vores offensive spil fuldstændigt. Det er bl.a. en af grundene til at jeg gentagende gange har forsvaret Schoop selvom han som vores andre spillere har store mangler. Han kan i det mindste holde i bolden og det kan Azer også når han er på toppen. Men det er åbenbart blevet vigtigere at prøve at holde til nul end at vinde kampe (som jeg ser det). Jeg så gerne at vi gik tilbage til den stil vi har prøvet at implementere i et par sæsoner, også selvom det langtfra er lykkedes for os. Det var, igen set med mine øjne, bedre end det vi ser nu. Vi er uden overlevelses chance hvis ikke vi begynder at angribe. Ja det koster også bagude, men uden mål vinder man ikke og vi spiller alligevel ikke til nul som det er nu. Spillerne skal presse modstanderen og så udover stepperne. Det andet holder ikke.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        ved ikke om den har været bragt andre steder;

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eligt-scenarie

        - kan jo være det redder vores røv i sidste ende....men ville nu foretrække vi klarede ærterne seslv og ikke skulle satse på DBU og et ikke-godkendt stadion i Hobro...

        Comment


          Når et superligahold scorer mod et andet superligahold, er det _næsten_altid et resultat af et dumt boldtab, et fejlplaceret pres, dårlig markering eller målmandsfejl. Sådan sker langt de fleste mål på dette her niveau, og det gælder ALLE hold.

          At Troels Bech på en eller anden måde ikke formår at fortælle spillerne, at genpres er en god idé, er selvfølgelig noget ævl.

          Holdet er ikke godt nok til at holde på bolden lang tid nok, til at presset på bagkæden aftager. Spillerne er ikke bedre end det, de viser - det er ikke kun fordi Troels Bech er dum, vi ikke får point.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ved ikke om den har været bragt andre steder;

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eligt-scenarie

            - kan jo være det redder vores røv i sidste ende....men ville nu foretrække vi klarede ærterne seslv og ikke skulle satse på DBU og et ikke-godkendt stadion i Hobro...
            Haha, sad med en idé i sidste uge, til en "tips-13 forudsige sæsonen tråd", og der skulle jeg bruge en 3. valgmulighed på spørgsmålet om vi rykkede ned, og det blev, at endnu en sæson med en skrivebordsag ville afgøre vores skæbne... det kunne have lignet et sikkert 2-tal... (Såfremt vi da evner at holde SIF under os)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment

            Working...
            X