Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskeseddel for vinterpausen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ønskeseddel for vinterpausen

    Jeg ønsker mig en forlængelse med Tverskov og Minteh, hvis det er muligt. Så skal der være masser af spilletid til talenterne fra A-truppen i de resterende træningskampe, specielt Breum trænger til det, vi skal have gang i ham igen. Han er et kæmpe talent som skal have kamptræning. Det samme med Charly Nouck og Slotsager. Vi skal have afklaret personalesituationen på den defensive midtbane i vinterpausen og jeg vil se også Kante i de træningskampe for at få en indtryk af ham. Hvis dekampe bliver streamet vil jeg ikke sige nej til det.

    #2
    1) Forlængelse med Gigo

    2) Salg af King og Aron

    3) Afklaring på Tverskov

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      1) Forlængelse med Gigo

      2) Salg af King og Aron

      3) Afklaring på Tverskov
      Byt om på 2 og 3 og så,

      4) udlej Breum

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Byt om på 2 og 3 og så,

        4) udlej Breum
        Troede ikke at det skulle være i prioriteret rækkefølge

        Comment


          #5
          En laaaaang kontrakt med Minteh
          Afklaring på Tversov og Gigovic
          Gerne også salg af Frø og en ung talentfuld 10er ind
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            En laaaaang kontrakt med Minteh
            Afklaring på Tversov og Gigovic
            Gerne også salg af Frø og en ung talentfuld 10er ind
            Ham har vi på U19. Han hedder Tobias A Jensen. Så det skulle være hvis vi skriver kontrakt med ham

            Comment


              #7
              1) Forlæng med nøglespillere, Minteh, Tverskov og Gigo - sidste nok kun til sommer, men gerne længere Thorborg!
              2) Fortsat oprydning - dvs. Farvel til Okosun og/eller Aron. BW har mulighed for at optimere sine muligheder frem mod sommerens transfervindue uden at det bør få resultatmæssige konsekvenser, grib den!
              3) Ny 6’er med udviklingspotentiale der kan styrke bredden, dvs. højere niveau på positionen end Aron/Okosun og niveau til at kunne gøre sig gældende omkring start11eren fra sommer som Gigo’s afløser.
              4) Udleje af Breum og/eller Charly og/eller Agon.
              5) Ny 9er til start11.
              6) Et flot salg hvis muligheden byder sig, bare ikke Minteh. Jebali eller Sabbi er mest oplagte, bliver dog på ingen måde ked af det hvis de begge er i OB i foråret så det skal bestemt ikke være for enhver pris.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ham har vi på U19. Han hedder Tobias A Jensen. Så det skulle være hvis vi skriver kontrakt med ham
                Men er han allerede klar for Superligaen? Ellers kan han ikke være erstatning for Frø allerede nu fordi hvis vi kan sælge Frø så har vi brug for en gardering på 10er positionen hvis Jebali får karantæne eller blive skadet
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Men er han allerede klar for Superligaen? Ellers kan han ikke være erstatning for Frø allerede nu fordi hvis vi kan sælge Frø så har vi brug for en gardering på 10er positionen hvis Jebali får karantæne eller blive skadet
                  Nej det er han nok ikke. Men jeg tror bare ikke vi henter en rendyrket 10’er da vi pt har et utal af muligheder.
                  Så skal det være fordi Jebali bliver solgt også

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nej det er han nok ikke. Men jeg tror bare ikke vi henter en rendyrket 10’er da vi pt har et utal af muligheder.
                    Så skal det være fordi Jebali bliver solgt også
                    Så skulle vi vel holde fast i Frø til sommeren - selvom skal sige at bliver mere og mere træt af ham.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Så skulle vi vel holde fast i Frø til sommeren - selvom skal sige at bliver mere og mere træt af ham.
                      Ja. Det tror jeg også vi gør. Samme med Sabbi. De skal skydes af når korianderen blomstrer. Ingen grund til at gøre det nu hvor de ikke har den store værdi

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja. Det tror jeg også vi gør. Samme med Sabbi. De skal skydes af når korianderen blomstrer. Ingen grund til at gøre det nu hvor de ikke har den store værdi
                        Hvis Sabbi kan vise mere af det, han gjorde igår, kan han blive et ganske godt salg til sommer. Det ville i hvert fald være dumt ikke at give ham muligheden for at vise sig frem, gerne på 9'eren, i forhåbentlig skadesfri tilstand indtil næste sommer.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Hvis Sabbi kan vise mere af det, han gjorde igår, kan han blive et ganske godt salg til sommer. Det ville i hvert fald være dumt ikke at give ham muligheden for at vise sig frem, gerne på 9'eren, i forhåbentlig skadesfri tilstand indtil næste sommer.
                          Meget enig. Hvis han skal tilføre os værdi både sportsligt og økonomisk burde det være som 9`er. Det tror jeg heldigvis også godt at de kan se
                          Hvis han fortsætter sådan på 9`eren er 10-15 mill ikke urealistisk

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Meget enig. Hvis han skal tilføre os værdi både sportsligt og økonomisk burde det være som 9`er. Det tror jeg heldigvis også godt at de kan se
                            Hvis han fortsætter sådan på 9`eren er 10-15 mill ikke urealistisk
                            Det tænker jeg også. Der er sådan lidt "Tverskov-på-6'eren"-vibes over det, hvor skader gør det nødvendigt at prøve en anden spiller på en position, hvor han på papiret har evnerne til at spille. Jeg tror Sabbi på 9'eren kan blive rigtig godt.

                            Comment

                            Working...
                            X