Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja skarphed ejer vi ikke meget af

    Comment


      Flot af Adelgaard. Jebali er ikke boksangriber :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Synes det er 30 minutter for sent...
        Det kan jeg godt give dig ret i.

        Comment


          Vi er klar bedst i anden halvleg..
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Hold nu op med de lange afleveringer. SPIL igennem

            Comment


              Manneh ind for Sabbi.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Spådom: det bliver sidste kamp vi ser alle disse spillere igen. Og det er ikke kun dem, vi kan undvære, der spiller sidste kamp i dag. Desværre.

                Comment


                  Så vi går ikke efter sejren.

                  Comment


                    jeg håber at minteh lærer at kigge lidt mere op i løbet af vinterpausen - så havde en god kamp fra ham været decideret perfekt

                    EDIT: og der gjorde han det så!

                    Comment


                      Redder dit røvh...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Godt reddet, Redder!

                        Comment


                          Vi fik bekræftet at Frø og Jørgen ikke skal starte. Og sælges asap

                          Comment


                            Fed kamp. Det er en vild liga i år, og jeg er i det store og hele tilfreds med 1 point.

                            Vi har fået vildskab og skarpe omstillinger. Sabbi på 9eren virkede meget bedre, end jeg troede. Jebali med et helt andet niveau i dag på 10eren.

                            Fortsat perioder med fravær og svipsere.

                            Tongya er godt nok langsom. Han vil være bedre centralt, men der er mange om buddet.

                            Minteh bliver et stort salg. Jeg håber, han bliver i OB noget tid endnu; han skal i den grad stadig slibes til. Ny kontrakt - og det i en fart!

                            9. kamp uden nederlag. Forza Alm!

                            Comment


                              Fed kamp, som vi sagtens kunne have vundet med et par mål, men også godt kunne have smidt væk. Vi spiller noget fed fodbold for tiden, og Alm&co gør det glimrende. Det bliver godt til foråret, når offensiven bliver afstemt endnu bedre.

                              Comment


                                Det fandme for dårligt…..engang nosseløst pis….man skal satan’me vinde den kamp…..det må betiyde at der skal hentes en klasse angriber ind…og så skal frø sendes af helvede til…overrated klovn

                                Comment

                                Working...
                                X