Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Har du ca. status på Aske? Jørgen har ikke været forfærdelig, men jeg savner Aske
    Aske træner fuldt med og så god ud idag. Kan simpelthen ikke give en grund til hvorfor at Jørgen er foran Aske. Specielt nu når han får Frø som hjælper på venstrekanten.
    En forfærdelig duo defensivt

    De eneste 2 der ikke træner er Nico og Fenger

    Comment


      #47
      Jeg synes det lyder godt med Sabbi som 9er. Han er hurtig, har en god kropsstyrke, og han har et godt skud. Hvis vi kommer med den rigtige indstilling fra kampens begyndelse så har jeg troen på en udebanesejr. Det ville være en perfekt afsluting af den første sæsondel. Kom nu gutter, vi skal har en sejr i morgen. Vi skal vise at vi hører til i top 6. Og med de mange fans som kører til Horsens vil der være en kæmpe støtte til OB.

      Comment


        #48
        Vild med den 11’er. Og med opbakningen.

        ift VB kan det meget vel være over for Opondo og Thomas Santos, bedre end hvis det var Musonda

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Aske træner fuldt med og så god ud idag. Kan simpelthen ikke give en grund til hvorfor at Jørgen er foran Aske. Specielt nu når han får Frø som hjælper på venstrekanten.
          En forfærdelig duo defensivt

          De eneste 2 der ikke træner er Nico og Fenger
          Det hjælper om Frø skal vidst have et par " " om sig Generelt skal Frø stramme op. Diciplinært og med spillet. Ellers er der andre der kan tage over.

          Hmm, ærgerligt hvis Alm ikke har overblik til at få Aske tilbage i start 11, bare fordi det virker til at fungere nede bagved lige nu.
          Men kan jo også være Aske har noget efterslæb eller mangler på formen til en starter.

          Comment


            #50
            Vi har snakket med Gustav Grubbe om årets sidste Superligakamp, hans faste plads på holdet, udtagelsen til U20-landsholdet, den massive opbakning fra tilskuerne og den kommende Hybridbane på Odense Stadion.

            Grubbe regner med svær sidste kamp i 2022 - OBstruktion

            Comment


              #51
              Silkeborg taber på hjemmebanen mod Lyngby, så bringer en sejr os i Top4!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Det hjælper om Frø skal vidst have et par " " om sig Generelt skal Frø stramme op. Diciplinært og med spillet. Ellers er der andre der kan tage over.

                Hmm, ærgerligt hvis Alm ikke har overblik til at få Aske tilbage i start 11, bare fordi det virker til at fungere nede bagved lige nu.
                Men kan jo også være Aske har noget efterslæb eller mangler på formen til en starter.
                Jeg ved ikke hvad du tænker på når du siger Frø skal stramme op disciplinært udover smutteren mod BIF hvor han har forklaret sig i fht. truppen osv. Spillemæssigt skete der noget godt for holdet da han kom på banen i 2. halvleg.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                  Vild med den 11’er. Og med opbakningen.

                  ift VB kan det meget vel være over for Opondo og Thomas Santos, bedre end hvis det var Musonda
                  Jeg synes også den er spændende. Sabbi på toppen kan blive både fugl eller fisk hvis spillerne forstår at bruge hans fart og fysik rigtigt. Han er vel ikke dybdeløber som Bashkim men foretrækker at få bolden i fødderne eller til hovedet hvis muligheden opstår, men med både Mintehs og Sabbis fart er der muligheder for at sprede usikkerhed blande ACHs 5-backkæde
                  Last edited by manner; 13-11-2022, 07:16.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Mon ikke der er ne god chance for at han er sin skade kvit før vores næste ligakamp efter Horsens?
                    Aske er på bænken sammen med King, Aron, Charly, Breum, Tongya, Okosun, Manneh og Magnus Nielsen

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Aske er på bænken sammen med King, Aron, Charly, Breum, Tongya, Okosun, Manneh og Magnus Nielsen
                      Det var egentlig også bare ment som en dårlig joke, siden vores næste betydende kamp efter Horsens er efter vinterpausen, så det ikke giver så meget mening at bekymre sig om, hvor tæt Aske er på kampform lige pt...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Det hjælper om Frø skal vidst have et par " " om sig Generelt skal Frø stramme op. Diciplinært og med spillet. Ellers er der andre der kan tage over.

                        Hmm, ærgerligt hvis Alm ikke har overblik til at få Aske tilbage i start 11, bare fordi det virker til at fungere nede bagved lige nu.
                        Men kan jo også være Aske har noget efterslæb eller mangler på formen til en starter.
                        Hvis Aske ikke er på 100% er det da fint overblik at bruge Skjelvik i stedet. Det er sidste kamp før vinterpausen, så det giver ikke mening at spille Aske på eksempelvis 90% for at spille han tilbage i kampform.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det var egentlig også bare ment som en dårlig joke, siden vores næste betydende kamp efter Horsens er efter vinterpausen, så det ikke giver så meget mening at bekymre sig om, hvor tæt Aske er på kampform lige pt...
                          PuHAAA morsomhe'er det dette tidspunkt af dagen er ikke morsomme
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Silkeborg taber på hjemmebanen mod Lyngby, så bringer en sejr os i Top4!
                            Og netop derfor håber jeg at man satser helhjertet og går efter 3 point som vil betyde så meget mere end et.

                            Comment


                              #59
                              Da vi på toppen og med Frø som vi i sted af Tongya en offensiv opstilling. Der glæder mig at se,. Vi går efter sejren!
                              Hansen
                              Grubbe Paulsen Ivancevic Skjelvik
                              Gigovics Tverskov
                              Ninteh Jebali Frø
                              Sabbi
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Da vi på toppen og med Frø som vi i sted af Tongya en offensiv opstilling. Der glæder mig at se,. Vi går efter sejren!
                                Hansen
                                Grubbe Paulsen Ivancevic Skjelvik
                                Gigovics Tverskov
                                Ninteh Jebali Frø
                                Sabbi
                                En lovende opstilling. Og en ganske udmærket bænk. Jeg husker ikke en bænk, hvor jeg synes ,alle kan gå på banen ,uden jeg får nervøse trækninger.

                                Comment

                                Working...
                                X