Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF 6/11/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Fra eb:
    “En god regel i fodbold er, at han ikke skal sætte sig selv over holdet. Det gjorde Mads Frøkjær-Jensen, der ikke mødte til tiden før kampen. Derfor røg han fra startopstillingen på bænken”.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Tror stadig Breum har en fremtid i OB. Man ved jo det talent han besidder. Men kunne det ikke være en idé at leje ham ud til fx en 1 divisions klub i foråret ?

    Så han kan få noget spilletid

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Så skal OB vise at de kan slå ACH og få til vinterpause i top6.
    ACH har pokalkamp i midtugen, hvilket burde være til OB’s fordel men ..

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Helt enig.
    i dag gør han vores 2 bedste spillere dårligere. Mintehs optimisme er fed og hvis han ikke får den typiske formnedgang unge typisk får.
    det er så fedt at se minteh klart der er lidt mangler men bare så tydeligt at han har noget særligt. Og syntes også han kæmper godt defenssivt.

    Formnedgang er selvf en mulighed - men håber også de er gode til at tage hånd om ham nu - for modstanderne bliver opmærksomme på ham og der vil komme større fokus fra medierne

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Puha - ikke så dårligt at få et point i en halvskidt kamp. BIF havde mulighederne til at lægge kampen i graven, men de er uskarpe, og så får vi et godt mål til sidst. Det var nok det bedste, vi kunne få ud af en halvskidt dag. Vi kom i det mindste 1 point længere foran AaB.
    Vi har også et skud på overlæggeren og mange -rigtig mange som Jebali eller Minteh ikke får sat den næstsidste aktion godt nok op.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    bestemt ikke den bedste OB præstation vi har set...men hvor er det lækkert at der bliver kæmpet videre selv efter vi er kommet bagud.

    - Og så forstår jeg ikke alm bliver ved med at bruge jebali på toppen. Vi er svækket af Kadrii ikke spiller, men ved at rykke jebali frem syntes jeg vi svækker holdet yderligere. Og så rykker han endda Gigi frem i dag så vi har to af vores bedste der ikke spiller på deres foretrukne position. Giver ikke megen mening for mig. Jebali ned på 10'eren og så må sabbi eller næsten hvem som helst anden tage toppen.
    Helt enig.
    i dag gør han vores 2 bedste spillere dårligere. Mintehs optimisme er fed og hvis han ikke får den typiske formnedgang unge typisk får.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Puha - ikke så dårligt at få et point i en halvskidt kamp. BIF havde mulighederne til at lægge kampen i graven, men de er uskarpe, og så får vi et godt mål til sidst. Det var nok det bedste, vi kunne få ud af en halvskidt dag. Vi kom i det mindste 1 point længere foran AaB.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    bestemt ikke den bedste OB præstation vi har set...men hvor er det lækkert at der bliver kæmpet videre selv efter vi er kommet bagud.

    - Og så forstår jeg ikke alm bliver ved med at bruge jebali på toppen. Vi er svækket af Kadrii ikke spiller, men ved at rykke jebali frem syntes jeg vi svækker holdet yderligere. Og så rykker han endda Gigo frem i dag så vi har to af vores bedste der ikke spiller på deres foretrukne position. Giver ikke megen mening for mig. Jebali ned på 10'eren og så må sabbi eller næsten hvem som helst anden tage toppen.

    edit: Gigo ikke Gigi...
    Last edited by mhbp; 06-11-2022, 20:15.

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ikke så bitre som Friman.
    Jeg synes ikke han/de fik talt om stillingen i ligaen efter at det blev 1-1.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Bif er dejligt sure nu.
    Ikke så bitre som Friman.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Aron skulle have været ind 5 min før

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Synes vi har dommeren en lille smule i mod os. De får marginalerne

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Bif er dejligt sure nu.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Intet hold spillet godt og bedre end det andet. Typisk uafgjort kamp, ser det ud til.

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Der skal minimum være lagt 6 minutter til - minimum

    Leave a comment:

Working...
X