Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF 6/11/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Der er en video i toppen af artiklen
    Ah okay. Dem kan jeg ikke se fra udlandet. Hvad siger han om Minteh?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går
    Slet ingen kritik af ham herfra, han er en type jeg elsker at se, og dermed er snoren lang.Han er ung og lovende , viser vilje og energi, fejl er en del af pakken.
    Det var i forhold til at han bliver vurderet i medierne, og der trækker fejl ned i karaktergivningen.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Der står da ikke noget om Minteh i det interview?
    Der er en video i toppen af artiklen

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Fin forklaring mht. Minteh
    Der står da ikke noget om Minteh i det interview?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Alm kommenterer på straffen til Frø og hvorfor at han og Minteh havde en snak ude på banen efter kampen

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-konsekvensen/
    Fin forklaring mht. Minteh

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Alm kommenterer på straffen til Frø og hvorfor at han og Minteh havde en snak ude på banen efter kampen

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-konsekvensen/

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går
    Både og. Det er jo også den opportunisme og villighed til at spille fremadrette tog udfordre hver gang, der gør ham så spændende. Det er selvfølgelig en balancegang, men man kan også gøre en angrebsspiller for skolet, så han for ofte træder på bolden og vælger den sikre aflevering bagud i stedet for at udfordre.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Helt enig, han manglede i går at slippe bolden nogle gange, det trækker naturligt ned.
    Tverskov havde en del fejlafleveringer når han forsøgte at spille den fremad, måske er det derfor BT vurderer Greve var bedre.
    jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Syntes ikke der var straffe til Sabbi efter at have set den.
    Ville satme have været blevet sindssyg tosset hvis BIF havde fået et lign

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig - sad med samme tanke.
    Han lå med krampe. Derfor blev Jan skiftet ud

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Minteh er en meget usleben juvel. Han vil bestemt have godt at noget afslibning i superligaen og OB. Men råmaterialet er der.

    En observation. Vores helt forfærdelige græstæppe gør virkelig ikke noget godt for spillere med antrit. Både Sabbi og Minteh havde store problemer med at stå fast. Det er absurd, at man ikke gik efter den eneste rigtige løsning - hybridgræs - da man skiftede. Vi kommer alligevel til at få det på sigt; det gør alle klubber i DK.
    Helt enig i begge dele. Ville den lange VM-/vinterpause ikke være et helt oplagt tidspunkt at få anlagt en hybridbane på? Ift. Minteh er det jo også en del af pakken, at en ung spiller, der lægger sit spil så højt op, kommer til at se skidt ud i ny og næ. Til gengæld sidder man også konstant med følelsen af, at der kan ske noget, når han får den, og synes også han laver rigeligt med gode ting igår til at opveje de mange boldtab, han også har.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har set det meste af kampen igen på tv. Faktisk helt ok at Greve kåres som kampens spiller i Brøndby Tidende

    Leave a comment:


  • Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hvor man bare ikke orker at kommentere på din anden linie i dit indlæg..........
    Og alligevel lykedes det dig :)

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Minteh spiller helt klart ikke lige så godt igår som mod FCM og mister bolden en del ligesom han med nogle halvdårlige touches misser et par ellers lovende situationer. Men han laver også flere rigtig gode ting og har forøvrigt flere fine bolderobringer tilbage i banen, hvor han bruger sin fart rigtig fint defensivt også. Så banens flop er han helt afgjort ikke.

    Overordnet set er 1-1 fint. Synes det er en ret jævnbyrdig første halvleg mellem to godt spillende hold, der dog mangler den sidste aflevering pånær Brøndby i den ene situation ved målet. Anden halvleg starter med rigtig mange fejl i begge retninger og det er vel egentlig BIF der først får styr på det, hvor MH må lave et par rigtig fine redninger. Derefter kommer vi meget bedre med og sætter os totalt på det de sidste 20 minutter, hvor vi i min verden også sagtens kunne have fået et straffe.

    ​​​
    Minteh er en meget usleben juvel. Han vil bestemt have godt at noget afslibning i superligaen og OB. Men råmaterialet er der.

    En observation. Vores helt forfærdelige græstæppe gør virkelig ikke noget godt for spillere med antrit. Både Sabbi og Minteh havde store problemer med at stå fast. Det er absurd, at man ikke gik efter den eneste rigtige løsning - hybridgræs - da man skiftede. Vi kommer alligevel til at få det på sigt; det gør alle klubber i DK.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Fair nok med uafgjort. Jeg synes ikke Gigovic rigtigt fungerer på 10'eren, vi spiller bedre efter han kommer ned.

    Og så er der for mange teenagere der fiser husleje af på RMN.
    Hvor man bare ikke orker at kommentere på din anden linie i dit indlæg..........

    Leave a comment:

Working...
X