Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hos Danske Spil er BIF favorit med 2.45 på sejr, og OB med 2.9. Uafgjort giver 3.4 .. hvad siger folket til det
    Sakset fra optaktstråd på Sydsiden:

    Sidste 10 møder i superligaen:
    1 OB Sejr
    2 Uafgjort
    7 BIF Sejre

    OB form i superligaen:
    Sidste 5 kampe: 2/3/0 (9 ud af 15 point - delt 2. bedst i ligaen)
    Sidste 10 kampe: 6/3/1 (21 ud af 30 point - bedst i ligaen)

    BIF form i superligaen:
    Sidste 5 kampe: 2/3/0 (9 uf af 15 point - delt 2. bedst i ligaen)
    Sidste 10 kampe: 3/5/2 (14 ud af 30 point - delt 6. bedst i ligaen)

    Serier i superligaen:
    OB 7 kampe uden nederlag.
    BIF 8 kampe uden nederlag.

    Kampens enorme betydning ses tydeligt i stillingen - vinderen af dette opgør går forbi Randers FC.


    BIF har vel et overtag historisk og holdene står ret lige. Historisk har OB også haft svært ved at slå til når det gælder og har mulighed for at slå et hul..

    Fordelen er vel at det er på hjemmebane men gør det OB spillerne nervøse?

    I sidste ende kommer det vel an på hvem der er mest sultne og at man er klar fra start .. hvem er stærkest mentalt?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Det er godt nok længe siden jeg har været så spændt på en OB kamp, faktisk også mere end forud for pokalfinalen, hvor man havde en fornemmelse af at vi ville dumme os.
      Syntes flere ting peger i vores retning, men belært af 10-12 års deprimerende tomgang i OB, er jeg forsigtig optimist.
      En sejr i dag vil godt nok bringe noget tro tilbage.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er godt nok længe siden jeg har været så spændt på en OB kamp, faktisk også mere end forud for pokalfinalen, hvor man havde en fornemmelse af at vi ville dumme os.
        Syntes flere ting peger i vores retning, men belært af 10-12 års deprimerende tomgang i OB, er jeg forsigtig optimist.
        En sejr i dag vil godt nok bringe noget tro tilbage.
        Jeg er hverken mere eller mindre spændt end vanligt, men jeg er helt enig i at en sejr vil give meget tro og måske også optimisme tilbage.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Fine halvegs stillinger, forudsat vi selv kan vinde over Bif.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Fine halvegs stillinger, forudsat vi selv kan vinde over Bif.
            Det kommer an på, om man ser ned, op eller sidelæns. Jeg orienterer mig fortsat mest mod bunden.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det kommer an på, om man ser ned, op eller sidelæns. Jeg orienterer mig fortsat mest mod bunden.
              Enig, jeg kigger også nedad. Det kan gå lyn hurtigt, og jeg tror fortsat ikke på at AaB rykker ned.

              Vi har succes lige nu, men det er så uendeligt spinkelt, og vores hold og spil har stadig mangler.

              Men vi bevæger os fremad, og en sejr i dag, vil være fantastisk

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg er hverken mere eller mindre spændt end vanligt, men jeg er helt enig i at en sejr vil give meget tro og måske også optimisme tilbage.
                Er lidt bange og optimistisk samtidigt. Bange fordi vi dummede os ofte i situationer hvor vi tænkte "nu går det foran" og optimistisk på grund af den fantastiske kamp sidste mandag og et hold med en helt anden kvalitet end vi havde i de sidste år. Kom nu og giv tro igen, OB!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Er lidt bange og optimistisk samtidigt. Bange fordi vi dummede os ofte i situationer hvor vi tænkte "nu går det foran" og optimistisk på grund af den fantastiske kamp sidste mandag og et hold med en helt anden kvalitet end vi havde i de sidste år. Kom nu og giv tro igen, OB!
                  Samtidig med vi altid har det svært imod Bif, bedst som kampen vipper, får de et billigt straffe, eller rødt kort til os. Men håber vi vinder, hader den klub

                  Comment


                    #69
                    Udsolgt!
                    Der er kæmpe udvikling i OB på fansiden og stadiobesøg. Kun få år siden stod vi et helt andet sted.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Fra tribunen ligner det at Manneh - og ikke Frø - er med?

                      Comment


                        #71
                        Albani fortsætter som hovedsponsor de næste fem år.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment

                        Working...
                        X