Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hos Danske Spil er BIF favorit med 2.45 på sejr, og OB med 2.9. Uafgjort giver 3.4 .. hvad siger folket til det
    Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

      Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.
      Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.
        Helt enig i din vurdering. Og flot spillet. Er som om OB stadig lidt bliver bedømt efter den start, og det hold vi havde dengang.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

          Helt enig i din vurdering. Og flot spillet. Er som om OB stadig lidt bliver bedømt efter den start, og det hold vi havde dengang.
          de bliver nok også bedømt på de seneste 10-11 sæsoner

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

            Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.
            Jeg mener også det er helt åbent fra starten og der er trods alt kun point mellem holdene pt.


            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              de bliver nok også bedømt på de seneste 10-11 sæsoner
              Hahaha. Det er også en god mulighed :p

              Comment


                #52
                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...erste-trussel/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS går med den forventede opstilling

                  ..........................MH
                  Grubbe........Ivan..........BP.......Jørgen
                  ...............Gigo........Tverskov
                  ..Minteh..........Frø..............Tongya
                  ...................Jebali

                  Aske melde på vej tilbage fra lyskeskaden og kan muligvis få en plads på bænken i dag sammen med
                  Manneh
                  Breum
                  Omar Jebali
                  Charly
                  Magnus Nielsen
                  Agon Mucolli
                  Sabbi
                  Joel King
                  Aske ikke med i truppen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Nej, vi har ikke råd til der sker noget med vores backs i aften!

                    Comment


                      #55
                      https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...n-til-ob-kamp/

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyheder/jebalis-lillebror-kan-faa-debut-mod-bif--gigovic-er-tilbage/


                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.
                        3.3 er et vildt odds. Det er også helt forkert sat; i nuværende sæson er det ikke sandsynligt, at OB kun vil vinde 1 ud af 3.3 kampe hjemme mod BIF, hvilket er det, ovenstående odds afspejler.

                        Odds 2.9 - som jeg i øvrigt selv har spillet - synes jeg stadig er ret højt.

                        Så helt enig! Det er næsten obligatorisk at smide en hundredemand på OB!

                        Comment


                          #57
                          Mon ikke Jebali Junior får de sidste tre minuter, så han har det på CVet.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Mon ikke Jebali Junior får de sidste tre minuter, så han har det på CVet.
                            Synes med rette lidt flere medier, også vores to egne, kunne motivforske lidt mere i den transfer.


                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Synes med rette lidt flere medier, også vores to egne, kunne motivforske lidt mere i den transfer.

                              Er der så meget at forske i? BW har kaldt det en forlænget prøvetræning, og det er vel ret åbenlyst for de fleste, at det i hvert fald til dels er for brormands skyld? Det er lidt utraditionelt, men vel næppe en videre speget sag.
                              Jeg kender forøvrigt en tuneser, der godt kendte ham fra den hjemlige liga og slet ikke mener han er så dårlig, men der er naturligvis ikke meget der tyder på, at han har niveauet til superligaen, når nu han ikke spiller (om end han så vidt jeg ved også har været vældig meget skadet).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Er der så meget at forske i? BW har kaldt det en forlænget prøvetræning, og det er vel ret åbenlyst for de fleste, at det i hvert fald til dels er for brormands skyld? Det er lidt utraditionelt, men vel næppe en videre speget sag.
                                Jeg kender forøvrigt en tuneser, der godt kendte ham fra den hjemlige liga og slet ikke mener han er så dårlig, men der er naturligvis ikke meget der tyder på, at han har niveauet til superligaen, når nu han ikke spiller (om end han så vidt jeg ved også har været vældig meget skadet).
                                Det kan være, jeg er forkert på den, men sådan noget bryder jeg mig meget lidt om.

                                At hente en spiller på på en reel kontrakt - ‘forlænget prøvetræning’ eller ej - alene (eller tæt på) grundet han er Jebalis lillebror, det synes jeg hører en anden tid til.
                                Last edited by Jungledyret; 06-11-2022, 13:12.

                                Comment

                                Working...
                                X