Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Han skal sgu have en sejr med hjem i bagagen

    Comment


      #32
      Kæmpe legende. Mega fedt at se ham igen

      Comment


        #33
        Gigo ind for Mannneh. Ellers samme opstilling som sidst.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Gigo ind for Mannneh. Ellers samme opstilling som sidst.
          Eller DD

          Nogen der ved, hvad han laver i dag

          Comment


            #35
            Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?
              Enig. Det må helt sikkert være til overvejelse, hvem der fra start skal have pladsen på den centrale midtbane. Alassana Mannehs præstation i Herning kan ikke nedtones eller undervurderes.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                Enig. Det må helt sikkert være til overvejelse, hvem der fra start skal have pladsen på den centrale midtbane. Alassana Mannehs præstation i Herning kan ikke nedtones eller undervurderes.
                Ikke at jeg er uenig i vurderingen af Mannehs betydning i den kamp, men jeg tror også at vi kan se langt efter en forlængelse med Gigo hvis han placeres på bænken. Det vil være et ærgerligt kort at miste i top6 kampen

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?
                  Ikke nogen dårlig pointe. Manneh virker ret boldfast, og det hjælper enormt at have to boldfaste på midtbanen i fht opbygningsspillet. Gigo er måske mere typen, der leder efter den gode offensive løsning, mens Manneh mere virker som en 'holding midfielder', der holder spillet i gang. Det er positive problemer at have på midtbanen, når alle er i spil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Ikke at jeg er uenig i vurderingen af Mannehs betydning i den kamp, men jeg tror også at vi kan se langt efter en forlængelse med Gigo hvis han placeres på bænken. Det vil være et ærgerligt kort at miste i top6 kampen
                    Spørgsmålet er vel hvor villig Gigo selv er til at forlænge opholdet i OB. Men det er der jo nok nogen, der har lidt bedre styr på

                    Ikke desto mindre et gevaldigt luksusproblem, vi lige pludselig er rendt ind i. I hvert fald frem til nytår.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      Spørgsmålet er vel hvor villig Gigo selv er til at forlænge opholdet i OB. Men det er der jo nok nogen, der har lidt bedre styr på

                      Ikke desto mindre et gevaldigt luksusproblem, vi lige pludselig er rendt ind i. I hvert fald frem til nytår.
                      Jeg mener at have læst at mulighederne er til stede og set fra Gigos synspunkt kan det måske også være det sikre valg med spilletid fremfor et skifte igen til endnu en halvårlig leje i en obskur liga. Korte ophold i div. ligaer er ikke altid optimale for den personlige og spillemæssige udvikling, men vi får se hvad der sker - og ja det er et luksusproblem i OB lige nu
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg mener at have læst at mulighederne er til stede og set fra Gigos synspunkt kan det måske også være det sikre valg med spilletid fremfor et skifte igen til endnu en halvårlig leje i en obskur liga. Korte ophold i div. ligaer er ikke altid optimale for den personlige og spillemæssige udvikling, men vi får se hvad der sker - og ja det er et luksusproblem i OB lige nu
                        Og elsker det når vi har et luksusproblem. :-)
                        Det er virkelig fedt. Hele sidste sæson var det vel vores største problem med den manglede kvalitet på midtbanen og vi kunne ikke få den nødvendige kompakthed og "binde det hele tilsammen". Og nu står vi der i en modsæt situation hvor Aron som var vores bedste sidste efterår er kun fjerde valg. Hvis BW fortsætter på den måde og NT holder pengepungen åbent så kommer der lyse tider for OB.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?

                          Kan godt følge din tanke, men jeg vil også være bange for at vi dermed punkterer to af vores offensive spillere/pladser, ved at lade Jebali spille en plads hvis han ikke er bedst, og oveni det rykke Gigo frem hvor han med stor sandsynlighed heller ikke præsterer bedst.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Jeg tror problemet opstår når du skriver at du er fan af en klub den ene dag og fan af en anden den næste.

                            Jeg har med tiden udviklet sympatier for Brøndbys klubkultur og for deres fankvaliteter - særligt efter FC-klubberne har gjort deres ødelæggende indtog i dansk fodbold. Men jeg er jo kun fan af OB.
                            Jamen jeg var da aldrig fan men ønskede de skulle vinde nogle kampe. Jeg har været OB-fan mere end 30 år. Og det har ikke altid været så let ....

                            Comment


                              #44
                              Hos Danske Spil er BIF favorit med 2.45 på sejr, og OB med 2.9. Uafgjort giver 3.4 .. hvad siger folket til det
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                FS går med den forventede opstilling

                                ..........................MH
                                Grubbe........Ivan..........BP.......Jørgen
                                ...............Gigo........Tverskov
                                ..Minteh..........Frø..............Tongya
                                ...................Jebali

                                Aske melde på vej tilbage fra lyskeskaden og kan muligvis få en plads på bænken i dag sammen med
                                Manneh
                                Breum
                                Omar Jebali
                                Charly
                                Magnus Nielsen
                                Agon Mucolli
                                Sabbi
                                Joel King
                                Last edited by manner; 06-11-2022, 06:43.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X