Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mestertræneren indlagt på OUH!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

    CDC5000:
    Entusiastens:
    Kaspernon:RMN satte sig op mod søstrene Laudrup.......... og vandt...... Det alene retfærdiggør en statue...


    At han som træner formår at gøre sig uvenner med de 2 største spillere Danmark havde, tjooo en bedrift er det da.Men mener du, sådan helt seriøst, at det var smart?
    Hvor gammel er du lige ??

    Ikke fordi du skriver som et barn. Men fordi det da lyder som om du ikke har oplevet tiden. Brian og Michael, ønskede ikke at spille for Danmark da de ikke var tilfredse med at DBU ansatte Richard. Derfor trak de sig fra holdet. Det var først da vi skulle til EM at Brian blev interesseret og tog med. For Michael gik der yderligere et par år inden også han blev hevet op af Richards hat.

    Hr. Møller Nielsen, har vidst altid delt vandene, og han er med garanti, ikke den bedst formulerede fodboldtræner der er kommet ud af DBUs træner uddannelses system. Men underholdende, hårdtarbejdende, seriøs, målrettet og resultatskabende, er alle tillægsord som du uden tvivl kan smide efter RMN. Mesterskaber med OB og EM med Danmark. I min bog er der ingen tvivl om at han er den største Danske træner nogensinde. Og med længder den største OB træner nogensinde. Sjovt at en af de mest succesrige bliver hyldet med buste snak, mens den ringeste er ved at trække os i 1 div.
    Man kan sige det endnu kortere. Det danske landshold har vundet to titler. EM og Intercontinental Cup.

    Begge under Richard Møller Nielsen.

    'Nuff said!

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

      Ricardo viste at man kan være træner på en ret så "forkert" og umiddelbart småkikset måde og alligevel være den bedste.

      Troels er givet en noget mere begavet og intelligent mand end Ricardo, men fodbold er jo enkelt spil og Ricardo kunne helt sikkert noget som Troels ikke kan.

      Comment


        #78
        Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

        Her er så forklaringen på RMN's manglende Hall of fame udtagelse:

        http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ahlstroem-ricardo-vaelger-selv-optagelsesaar

        Alle konspirationsteorierne viste sig ubegrundende i denne omgang.. :)

        Comment


          #79
          Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

          Orskov:Her er så forklaringen på RMN's manglende Hall of fame udtagelse:

          http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ahlstroem-ricardo-vaelger-selv-optagelsesaar

          Alle konspirationsteorierne viste sig ubegrundende i denne omgang.. :)
          Det kan Ahlstrøm - der i sin tid kæmpede hårdt imod, at RMN skulle have landstrænerposten - sagtens sige nu, hvor kritikken pludselig hagler ned over DBU og juryen.

          Taget Richards fremskredne alder i betragtning, så har de gamblet hovedløst ved ikke at have introduceret ham i Hall of Fame langt tidligere. Folk som Elkjær, Schmeichel, Arnesen og Lerby kunne sagtens have ventet.

          Træneren bag dansk fodbolds to største - og eneste - triumfer burde i mine øjne have været førstemand i sådan en Hall of Fame. DBU har alle dage pisset på RMN og gør det stadig.



          Comment


            #80
            Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

            Kaas:
            Orskov:Her er så forklaringen på RMN's manglende Hall of fame udtagelse:

            http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ahlstroem-ricardo-vaelger-selv-optagelsesaar

            Alle konspirationsteorierne viste sig ubegrundende i denne omgang.. :)
            Det kan Ahlstrøm - der i sin tid kæmpede hårdt imod, at RMN skulle have landstrænerposten - sagtens sige nu, hvor kritikken pludselig hagler ned over DBU og juryen.

            Taget Richards fremskredne alder i betragtning, så har de gamblet hovedløst ved ikke at have introduceret ham i Hall of Fame langt tidligere. Folk som Elkjær, Schmeichel, Arnesen og Lerby kunne sagtens have ventet.

            Træneren bag dansk fodbolds to største - og eneste - triumfer burde i mine øjne have været førstemand i sådan en Hall of Fame. DBU har alle dage pisset på RMN og gør det stadig.


            Alt andet lige ville det være en risikabel udmelding at komme med fra Ahlstrøms side, da RMN jo så nemt som ingenting kan tilbagevise den når han (forhåbentlig da!) bliver rask igen - derfor tror jeg også den må være god nok..

            Til gengæld er jeg enig i at han burde have været introduceret som en af de allerførste, men i følge Ahlstrøm var han jo så for eksempel tænkt introduceret allerede før Arnesen og Lerby..

            Comment


              #81
              Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

              En tanke der strejfer mig - kunne være RMN var fløjtende ligeglad med Hall of Fame, måske nærmest lidt imod, når man nu tænker på hele den historik han har i forhold til DBU og de mennesker der er der!

              Comment


                #82
                Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                Polle:En tanke der strejfer mig - kunne være RMN var fløjtende ligeglad med Hall of Fame, måske nærmest lidt imod, når man nu tænker på hele den historik han har i forhold til DBU og de mennesker der er der!
                jeg tror ikke han er "fløjtende ligeglad med Hall of Fame", men måske er der andre ting der er vigtigere lige nu, hvor han kæmper med genoptræningen efter en hjerneoperation. Jeg håber inderligt at RMN en dag vil være i stand til at modtage æren, som den træner der førte det danske landshold til den største triumf nogensinde. DBU har for mange år siden skidt i nælderne ved ikke at tildele ham æren meget tidligere, men bedre sent end aldrig.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Film på vej, "Sommeren 92"
                  Ulrich Thomsen: Desværre nåede Ricardo at dø

                  "Skuespilleren springerud som den tidligere landstræner Richard Møller Nielsen i filmen 'Sommeren 92' "
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Film på vej, "Sommeren 92"
                    Ulrich Thomsen: Desværre nåede Ricardo at dø

                    "Skuespilleren springerud som den tidligere landstræner Richard Møller Nielsen i filmen 'Sommeren 92' "
                    Intet mindre end verdensklasse. Jeg håber de tager os i hånden helt fra Ubberud over Brobyværk, Ådalen og helt til Nya Ullevi

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Intet mindre end verdensklasse. Jeg håber de tager os i hånden helt fra Ubberud over Brobyværk, Ådalen og helt til Nya Ullevi
                      den skal ses og jeg glæder mig allerede :-)
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Så kom traileren også, og det ligner en film med meget fokus på RMN, og også en Ulrik Thomsen der på vanlig vis ikke svigter... Hold nu op jeg ser frem til den film...

                        https://www.youtube.com/watch?v=V0uDZxyhaJ4
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Så kom traileren også, og det ligner en film med meget fokus på RMN, og også en Ulrik Thomsen der på vanlig vis ikke svigter... Hold nu op jeg ser frem til den film...

                          https://www.youtube.com/watch?v=V0uDZxyhaJ4
                          Fedt! Den skal ses til august!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Så kom traileren også, og det ligner en film med meget fokus på RMN, og også en Ulrik Thomsen der på vanlig vis ikke svigter... Hold nu op jeg ser frem til den film...

                            https://www.youtube.com/watch?v=V0uDZxyhaJ4
                            den ser røvfed ud....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment

                            Working...
                            X