Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mestertræneren indlagt på OUH!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

    God bedring.

    Comment


      #17
      Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

      "Et fynsk bøgetræ vælter ikke bare fordi et par københavnske svin gnubber sig op ad det"Lad os håbe at bøgetræet heller ikke bliver væltet nu. God bedring til Ricardo

      Comment


        #18
        Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

        Onkel Riffel:Hvorfor laver De Stribede ikke en indsamling til en buste. Sådan en kan vel fås for en lille halv mil, og ville pynte foran indgangen til Stadion.

        Jeg giver gerne den første hund'.
        En eller anden burde i hvert fald starte sådan en indsamling inden det er for sent..

        Comment


          #19
          Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

          Onkel Riffel:Hvorfor laver De Stribede ikke en indsamling til en buste. Sådan en kan vel fås for en lille halv mil, og ville pynte foran indgangen til Stadion.

          Jeg giver gerne den første hund'.
          Jeg smider også gerne en hund i potten, men mon ikke der findes en del fonde man kan ansøge om penge til den slags formål ?

          OB og Odense kommune burde også være intresseret i at deltage i sådan et projekt.

          Comment


            #20
            Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

            GoonOB:
            Onkel Riffel:Hvorfor laver De Stribede ikke en indsamling til en buste. Sådan en kan vel fås for en lille halv mil, og ville pynte foran indgangen til Stadion.

            Jeg giver gerne den første hund'.
            Jeg smider også gerne en hund i potten, men mon ikke der findes en del fonde man kan ansøge om penge til den slags formål ?

            OB og Odense kommune burde også være intresseret i at deltage i sådan et projekt.
            Det er vel et eller andet sted også sådan noget man har en fanklub til. Jeg afgiver hermed et løfte:

            Hvis de stribede laver en indsamling til et Ricardominde, så lover jeg at melde mig ind.

            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

              jens galschiøt må være manden, der skal lave den

              Comment


                #22
                Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                Den officielle fanklub ville i al fald have markant lettere ved at få godkendelse fra OB til projektet, end nogen som helst enkeltperson.

                Men ja - det ville da være überfedt. Det er vel i realiteten ikke så kompliceret 1) Få et overslag fra en kunstner (jeg tænker Galschiøt, men det er primært fordi jeg ikke kender andre, der kan lave så store ting i bronze. Og så er han da vel efterhånden halvvejs fynbo - han har da boet her længe. Men man kunne selvfølgelig hente et par tilbud hjem), 2) Aftal processen med OB, herunder at man kan få lov at placere statuen i indgangsområdet ved stadion (det vil sikkert kræve en kommunal tilladelse, der vil det hjælpe at det er OB der fører ordet i ansøgningen), at man kan få få links på ob.dk til indsamlingen, få reklameplads i kampprogrammet (alt der hjælper, men som ikke behøver koste klubben noget videre), 3) sæt indsamlingen i gang med en ticker, der viser målet og hvor meget der er kommet ind.

                Det ville da være et projekt, der ville give genlyd og goodwill af den anden verden. Ikke noget smart marketing-projekt, men slet og ret en hyldest fra klubbens fans til en, der i dén grad har fortjent det.

                Comment


                  #23
                  Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                  Alter Evil:Den officielle fanklub ville i al fald have markant lettere ved at få godkendelse fra OB til projektet, end nogen som helst enkeltperson.

                  Men ja - det ville da være überfedt. Det er vel i realiteten ikke så kompliceret 1) Få et overslag fra en kunstner (jeg tænker Galschiøt, men det er primært fordi jeg ikke kender andre, der kan lave så store ting i bronze. Og så er han da vel efterhånden halvvejs fynbo - han har da boet her længe. Men man kunne selvfølgelig hente et par tilbud hjem), 2) Aftal processen med OB, herunder at man kan få lov at placere statuen i indgangsområdet ved stadion (det vil sikkert kræve en kommunal tilladelse, der vil det hjælpe at det er OB der fører ordet i ansøgningen), at man kan få få links på ob.dk til indsamlingen, få reklameplads i kampprogrammet (alt der hjælper, men som ikke behøver koste klubben noget videre), 3) sæt indsamlingen i gang med en ticker, der viser målet og hvor meget der er kommet ind.

                  Det ville da være et projekt, der ville give genlyd og goodwill af den anden verden. Ikke noget smart marketing-projekt, men slet og ret en hyldest fra klubbens fans til en, der i dén grad har fortjent det.
                  Sæt i gang!

                  Jeg spytter en hund eller to i projektet, hvis det bliver til noget.

                  Comment


                    #24
                    Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                    God bedring til en gammel kæmpe!!!

                    Mvh Heisel

                    Comment


                      #25
                      Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                      Der må være nogle luddovne uni-studerende, der snildt kan sætte sådan et 'projekt' i gang. Jeg kontakter SDU i morgen!

                      Svinet,

                      Comment


                        #26
                        Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                        Ville helt klart kaste noget mønt efter en statue også, 20 år i fynsk fodbold! og efter følgende et stort engagement i det fynske :) det fortjerner anerkendelse...

                        Comment


                          #27
                          Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                          Hvis nogen har mod på at sætte et statue-projekt i gang kan de også regne med et bidrag herfra

                          Comment


                            #28
                            Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                            ScouserTommy:"Et fynsk bøgetræ vælter ikke bare fordi et par københavnske svin gnubber sig op ad det"Lad os håbe at bøgetræet heller ikke bliver væltet nu. God bedring til Ricardo
                            Correction:"Der går ikke blade af et godt fynsk bøgetræ, fordi der står et par svin og gnubber sig op ad det"

                            Comment


                              #29
                              Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                              Smider også gerne et par hundrede til den buste.Større klubikoner fås vel næsten ikke.

                              Comment


                                #30
                                Re: Mestertræneren indlagt på OUH!

                                Projektet kan også regne med fuld støtte herfra...! Kæmpe personlighed...og sympatisk som få.

                                Kan nogen nævne en vigtigere person i dansk idrætshistorie end Richard (der i øvrigt ikke bryder sig om kaldenavnet "Richardo", som oprindeligt var navnet på en af dansk histories største svindlere)? Hvad vandt eksempelvis M. Laudrup for Danmark?

                                Comment

                                Working...
                                X