Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 31.10.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den akse med Hansen, Ivan, Bjørn, Tverskov, Gigo/Manneh, Jebali er bare imponerende - tilsæt så en masse ungdommelig energi og gå-på-mod og en Minteh der brænder banen af, det kan godt blive spændende. Nu skal der bare bygges på, lækkert med afstand til stregen!

    Comment


      Hold kæft hvor er han sød Minteh. Han stiler efter førstepladsen :D. Så støtter jeg ham :D!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Hvornår har vi egentlig sejret i Herning i superliga regi sidst?
        sidste sæson på et “Jørgenspark” i 92 min.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Det var i dag ikke kun en fantastisk holdpræstatiin med 11 krigere på banen. Det var også overbevisende spil.
          En af nøglerne til sejren var for mig Manneh. Han var overalt på anden og ejede midtbanen med suveræn og hurtig afleveringsspil. Håber vi kan holde fast i Cigoviysp langt som muligt. Men er nu ikke mere bange hvis han er ude. Aktuelt har vi et luksusproblem på 6er positionen med Gigo, Manneh og Tverskov. Og hvornår kunne man sige det om OB sidst?!? Og Aron kom også med vildt energi og en rigtig god indhop, ikke kun pga af den seje scoring.
          Stor ros til BW. De transfers han kom med er på er helt a vi det niveau end vi havde i de sidste år.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Ellers tror jeg også jeg havde erklæret dig uden for pædagogisk rækkevidde
            Synes i hvert fald det begynder at være tydeligt at vi er i gang med at bygge på i vores offensive spil nu hvor det defensive fundament er lagt. Med lidt mere kynisme i holdet i afslutninger og sidste afleveringer kan det blive rigtig rigtig godt!

            Manneh og Tver bosser altså den midtbane ganske gevaldigt i dag, vi har et voldsomt luksusproblem derinde efterhånden. Og hvor er Bjørn Ivan bare god!
            En god 9er til truppen - vi er for sårbare med BK og Fenger med hang til skader - og det ser meget interessant ud.

            Gode 9ere hænger selvfølgelig ikke på træerne.

            Manneh er vild. Han bliver fast starter, når Gigovic skal videre.

            ​​​​​​​Minteh er bare en type, man smiler bredt over. Sikke et fund!

            Comment


              Bjørn og Ivan er altså for vilde i det forsvar. Modstanderne får altså intet forærret (bortset fra et tosset straffespark)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Hold kæft hvor er han sød Minteh. Han stiler efter førstepladsen :D. Så støtter jeg ham :D!
                Han er bare en dejlig dreng!!!

                Comment


                  Sad lige og rodede med nogen tal. Er det rigtig udregnet for mig at 35 km/t som de viste Mintehs topfart er svarer til en 100 meter på 10.3 sekunder? Det er jo virkelig åndsvag hurtigt, hvis min matematik rækker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ellers tror jeg også jeg havde erklæret dig uden for pædagogisk rækkevidde
                    Synes i hvert fald det begynder at være tydeligt at vi er i gang med at bygge på i vores offensive spil nu hvor det defensive fundament er lagt. Med lidt mere kynisme i holdet i afslutninger og sidste afleveringer kan det blive rigtig rigtig godt!

                    Manneh og Tver bosser altså den midtbane ganske gevaldigt i dag, vi har et voldsomt luksusproblem derinde efterhånden. Og hvor er Bjørn Ivan bare god!
                    Ja, det lyser. Der bliver spændende at se hvornår vi kan løse det hvis vi spiller mod hold som pakker sig ig står mere lavt og kompakt. Men der vil vi vel se om to uger mod Horsens...
                    Det er utrolig stærkt hvad BW leverede der. Den defensive midtbane var vores største problem og nu står vi der ned er luksusproblem.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Juhu, rigtig fin helstøbt indsats. God duelstyrke og til dels god boldomgang. Jeg vil fremhæve Minteh for en stærk første halvleg, Manneh igen for sin overblik og hurtig pasningsevne, forsvaret som helhed med stærke clearinger, placeringsevne og fight. Hansen er bare den store leader i målet som vi har savnet for at sammentømre et stærkt forsvar. Rigtig mange gode enkeltpræstationer ovenikøbet. Det er første gang at vi tør gå efter sejren i slutminuterne. Jeg synes holdet ser modne ud, de har lært af de første kampe i sæsonen og transfertilgangene og de fra skader tilbagekomne spillere har naturligvis også hjulpet. Også rigtig stærkt indsats fra lægterne og jeg under Thrandarsson rollen som matchvinder rigtig meget. Bare fortsæt de gode takter, så har vi måske et chance for at komme med i det fine selskab i ligaen. Dejlig aften, jeg er glad.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ja, det lyser. Der bliver spændende at se hvornår vi kan løse det hvis vi spiller mod hold som pakker sig ig står mere lavt og kompakt. Men der vil vi vel se om to uger mod Horsens...
                        Det er utrolig stærkt hvad BW leverede der. Den defensive midtbane var vores største problem og nu står vi der ned er luksusproblem.
                        Kan ikke huske vi har haft sådan en bred trup med så meget konkurrence siden de 'glade' sølv dage

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvad med Bernabeu?
                          Men ved hvad du mener. Det føles sejt.
                          Ja okay det var nok lidt større 6. december 1994

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Sad lige og rodede med nogen tal. Er det rigtig udregnet for mig at 35 km/t som de viste Mintehs topfart er svarer til en 100 meter på 10.3 sekunder? Det er jo virkelig åndsvag hurtigt, hvis min matematik rækker.
                            Den er god nok.....I fodboldstøvler

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              FCM kommer ud til 2 halvleg, lyn og torden og presser os langt tilbage, i de første 10 minutter, derefter så bølger kampen lidt frem og tilbage, indtil Charly laver en klasse assist og Aron køligt sparker til den første gang. Vi vinder og det er set over hele kampen fyldt fortjent. Min MOM går til Minteh, det var en vanvittig 1 halvleg han spillede.
                              Men de første 10 minutter var vel den eneste længere tid hvor de havde overtægt. Synes derefter var det igen os som overtog kampen igen mere og mere og man kan vel sige at vi soilledecdectrlt. De havde itil sidst inter at lægge til. Den sejr var fuldfortjent
                              Det var én af de dage hvor fodboldguden spillede fair og det bedste hold tog sejren!
                              Last edited by andlox; 31-10-2022, 21:43.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Sad lige og rodede med nogen tal. Er det rigtig udregnet for mig at 35 km/t som de viste Mintehs topfart er svarer til en 100 meter på 10.3 sekunder? Det er jo virkelig åndsvag hurtigt, hvis min matematik rækker.
                                35 km/t er lig 9,72 m/s.

                                Men du kan ikke ekstrapolere, som du gør. Han kan næppe holde den fart over en længere distance ligesom han jo også skal op i fart på en 100 meter.

                                Comment

                                Working...
                                X