Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 31.10.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg synes efter de første 10 minutter at jeg kan se noget godt skabelon fodbold. Det er jeg glad for! Nu skal der bare bygges på den sidste tredjedel.

    Comment


      #17
      Det er jo en helt uhyggelig god start af os. Desværre scorer vi ikke, og så ved alle det går galt. Minder lidt om Første kamp under Alm på samme stadion. Men nøj vi har ikke været skarpe.

      Comment


        #18
        Arg dommer. Hvorfor skal Tverskov have gult når Olson gjorde præcis det samme 10 min forinden?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Arg dommer. Hvorfor skal Tverskov have gult når Olson gjorde præcis det samme 10 min forinden?
          Meget tyndt gult kort. Ikke farligt spil og stopper heller ikke en lovende omstilling.

          Comment


            #20
            Øv , Frø tæt på årets mål.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

              Meget tyndt gult kort. Ikke farligt spil og stopper heller ikke en lovende omstilling.
              Husk at dommeren udviste Alm for at hoppe på sidelinien i Sønderjyske. Er aldrig helt tryg ved ham.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                Meget tyndt gult kort. Ikke farligt spil og stopper heller ikke en lovende omstilling.
                Og der var vel også Tverskovs første frispark. På anden side kom han bagfra og gik efter manden ikke efter bolden. Der er "kan" men langt fra en "skal" i mine øjne. Og nu skal dommeren gør det på samme måde med hjemmeholdet!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Flotte 20 min,desværre mangler skarpheden foran æsken.

                  Comment


                    #24
                    Nu var det offside, men hvorfor afleverer Jebali der ikke til Tongya?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Det var klar frispark der mod Minteh!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        For fucks sake få signet Jan Kuba i fire, fem år!

                        Comment


                          #27
                          … hvis OB havde en gran af kynisme i deres kontra spil, som vi så gerne vil under alm og en rigtigt angriber, ja så ligger der sten sikre 3 point i denne her kamp.

                          Comment


                            #28
                            Selv om jeg har tårnhøje forventninger til Minteh er jeg starstruck. Han har en uhyggelig teknik og fart. Hans navn kommer på min næste trøje.

                            Comment


                              #29
                              Hold kæft hvor er Minteh god. Det er jo helt sygt. Ren Kamaldeen

                              Comment


                                #30
                                Flot kamp vi har gang i. Men vi skal satme snart til at få scoret!!!

                                Comment

                                Working...
                                X