Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt, FCM-OB, 31/10, mandag aften

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    FS går med flg. opstilling. OB er igen oppe på 8 spillere ude af truppen af. forskellige årsager. HC, BK, Aske, Gigo, Mickelson, Okosun, Max og Tobias Slotsager.

    .....................................MH
    Grubbe..............BP...............Ivancevic.... ......Jørgen
    ..................................JT........Manneh
    ........Minteh...............Frø.................. ....Tongya
    ..............................Jebali
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS går med flg. opstilling. OB er igen oppe på 8 spillere ude af truppen af. forskellige årsager. HC, BK, Aske, Gigo, Mickelson, Okosun, Max og Tobias Slotsager.

      .....................................MH
      Grubbe..............BP...............Ivancevic.... ......Jørgen
      ..................................JT........Manneh
      ........Minteh...............Frø.................. ....Tongya
      ..............................Jebali

      Det er sgu lidt belastende at Alm selv sætter Jebali ud af spillet ved at bruge ham som 9’er.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


        Det er sgu lidt belastende at Alm selv sætter Jebali ud af spillet ved at bruge ham som 9’er.
        Enig, man kunne godt rotere Jebali, Frø og Tongya og samlet få mere ud af det.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FS går med flg. opstilling. OB er igen oppe på 8 spillere ude af truppen af. forskellige årsager. HC, BK, Aske, Gigo, Mickelson, Okosun, Max og Tobias Slotsager.

          .....................................MH
          Grubbe..............BP...............Ivancevic.... ......Jørgen
          ..................................JT........Manneh
          ........Minteh...............Frø.................. ....Tongya
          ..............................Jebali
          Heldigvis har vi en del mere bredde den dag i dag, så de 11 startende er ser okay ud og offensivt har vi også kort på bænken, der kan gøre noget. Defensivt skal vi helst ikke løbe ind i flere skader og de skal gerne have en god dag på kontoret, for der er ikke meget at skifte med

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Heldigvis har vi en del mere bredde den dag i dag, så de 11 startende er ser okay ud og offensivt har vi også kort på bænken, der kan gøre noget. Defensivt skal vi helst ikke løbe ind i flere skader og de skal gerne have en god dag på kontoret, for der er ikke meget at skifte med
            Fin start11’er ja, men skrøbeligt defensivt hvis vi kun har Omar og King på bænken. Afhængig af Tverskovs status kan han eventuelt rykkes i forsvaret og Aron på midten, men lad os hellere satse på at Bjørn/Ivan ikke går i stykker.

            Det bliver en svær kamp mod et godt hold, men jeg synes egentligt at vi står godt til FCM og bolden er rund. Jeg sælger den gerne for et point, men en sejr vil være kæmpe - hvis vi kan få 8 point til stregen begynder vi at kunne tillade os at kigge op ad - det kunne være stort at gå til julepause med.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Fin start11’er ja, men skrøbeligt defensivt hvis vi kun har Omar og King på bænken. Afhængig af Tverskovs status kan han eventuelt rykkes i forsvaret og Aron på midten, men lad os hellere satse på at Bjørn/Ivan ikke går i stykker.

              Det bliver en svær kamp mod et godt hold, men jeg synes egentligt at vi står godt til FCM og bolden er rund. Jeg sælger den gerne for et point, men en sejr vil være kæmpe - hvis vi kan få 8 point til stregen begynder vi at kunne tillade os at kigge op ad - det kunne være stort at gå til julepause med.
              Jeg er helt på linje. Jeg synes vi med undtagelse af de sidste 45 min i seneste kamp har vist at fcm er et hold vi lægger godt til. De vil rigtig gerne have bolden og vi vil rigtig gerne lave omstillinger. FCM løber ikke ret godt retur, så kan vi lykkedes med at stå tæt på dem og de måske heller ikke lige stiller med hele styrken, fordi de har en 1000 vigtig kamp på torsdag, så er det bestemt ikke nogen umulig opgave vi har i aften.

              Comment


                #52
                Erik Sviachenko er ude til dagens kamp med en ska’e
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Erik Sviachenko er ude til dagens kamp med en ska’e
                  Karantæne, ikke skade

                  Karantæner i 15. spillerunde (superliga.dk)
                  Last edited by Jimmi1983; 31-10-2022, 12:20.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                    Karantæne, ikke skade
                    I stand corrected .. men han er ude. Ikke at det betyder så meget i deres trup

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      I stand corrected .. men han er ude. Ikke at det betyder så meget i deres trup
                      Det kan betyde noget for relationerne i deres forsvarskæde. Erik er ikke længere så hurtig som han var, men omvendt med ham ude, så er en del af power ved dødbolde(hovedstød) fjernet.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Det kan betyde noget for relationerne i deres forsvarskæde. Erik er ikke længere så hurtig som han var, men omvendt med ham ude, så er en del af power ved dødbolde(hovedstød) fjernet.
                        Det er rigtigt, men føler han er faldet en del i niveau i dette efterår.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er rigtigt, men føler han er faldet en del i niveau i dette efterår.
                          Enig. Han er snart mere langsom end postnord er om at bringe breve ud. Men han er stadig en trussel på dødbolde omkring feltet.

                          Men jeg har min lid til at smukke Jørgen scorer direkte på hjørne igen i aften

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                            Enig. Han er snart mere langsom end postnord er om at bringe breve ud. Men han er stadig en trussel på dødbolde omkring feltet.

                            Men jeg har min lid til at smukke Jørgen scorer direkte på hjørne igen i aften
                            Vi må lige være enige om at det i det tilfælde hedder “Jørgenspark”

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Vi må lige være enige om at det i det tilfælde hedder “Jørgenspark”


                              Hvis det sker igen i aften, så er jeg fuldstændig enig

                              Comment


                                #60
                                Spændende, men også svær kamp nu til aften, mon ikke Minteh skal akke for navnet bag på trøjen?

                                Det kunne da være hyggeligt.
                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X