Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby 21/10/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det er ikke helt korrekt, det er ikke med Rostov der er en klausul for Gigo's kontrakt med Rostov er pt. sat i bero (paused).
    Så Rostov er slet ikke inde over aftalen med Gigo, det er kun Gigo + agent og OB der er inde over denne aftale, så det er med Gigo + agent der er en aftale om at aftalen kan forlænges med et halvt år hvis begge parter vil.
    UEFA har sat alle ikke Rusland (kan være det kun er EU) spillers kontrakter på pause hvis de ikke tør/vil spille i Rusland i mens Rusland er i krig med Ukraine.
    Det er sådan set også det jeg skriver: i forhold til Rostov kan kontrakten forlænges uden problemer, det er Gigo den skal klares af med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Næ. Og ingen er jo blæst bagover det vi har leveret de seneste 9 runder, men det har jo været sådan i flere af vores middelmådige sæsoner at vi rammer en periode, hvor vi får meget få point. Det skete både i de sidste sæsoner med Michelsen og sidste år med Alm. Det gode ved vi så har indledt sæsonen med en dårlig periode, er at vi havde tid til at reagere på det. Havde vi nu haft hele styrken til rådighed og kæmpet os til en plads midt i tabellen da klokken slog 31/8, var der så handlet så heftigt sidst i vinduet? Jeg tror det næppe, hvilket nok havde resulteret i vi bare havde rykket den dårlige periode vi havde i starten og dermed endt som vi plejer.
      Det har heldigvis vist sig at have båret frugt der er blevet åbnet lidt til budgettet og det må også have faldet Thorborg for brystet, at den manøvre virker og at han har fundet en mand der kan forvalte de ekstra midler rigtig fornuftigt.
      Det tror jeg nu godt der kunne være.
      Ikke sikkert vi havde hentet alle 3 spillere ind men 1 eller 2 var nok kommet.

      I sidste sæson startede vi jo dårligt ud og der blev der jo ikke rigtigt hentet noget ind selv om det sejlede.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er sådan set også det jeg skriver: i forhold til Rostov kan kontrakten forlænges uden problemer, det er Gigo den skal klares af med.
        Okay, forstod det bare som om at der var en klausul med Rostov om at vi kan forlænge kontrakten.
        Hvor jeg så ville påpege de slet ikke har været med inde over.

        Men vi er enige så er der ikke rigtigt nogen grund til at spilde en masse kræfter på den :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Det er jo ikke enten-eller. Men at sammenspille et komplet nyt forsvar samt en ny 6'er på få uger og få det til at være så velorganiseret kræver godt trænerarbejde, uanset hvem der spiller i det.

          At du så forventer mere end et pointsnit på 2.0 som det mest formstærke hold i ligaen siden vi fik forstærkninger på de sidste dage af transfervinduet synes jeg måske er lidt voldsomt, men sådan er vi jo så forskellige.

          Selvfølgelig har offensiven ikke set glimrende ud, men det erkendte Alm også for et par kampe siden, hvor han sagde at fokus havde været på at få stabiliseret defensiven efter den grimme start på sæsonen, og at han nu var ved at være tilfreds med defensiven, så næste mål var at forbedre offensiven. Det synes jeg jo er en fornuftig tilgang, som også har betalt sig pointmæssigt. Nu skal vi så gerne begynde at kunne se forbedringer offensivt også indtil og især efter vinterpausen, men at afskrive de resultater, vi har haft indtil nu som værende baseret på held og forstærkninger synes jeg er ret usagligt. Hvis Alm og trænerteamet skal klandres, når det går skidt, fortjener de også noget kredit, når det går godt. Og de gode resultater hænger i høj grad sammen med, hvor hurtigt, man har fået en struktur på plads med et næsten helt nyt hold.
          Nu sagde aldrig at forventer en højere pointsnit end 2,0. Resultaterne/pointsnit er ja helt godt og det hvad taler for Alm og hvorfor han stadig er træner i OB. Mit "forventer mere" refererer til vores spil ikke til pointsnit. Min pointe er at der var til dels ret heldige point hvor spillet var ikke overbevisende.og hvor det godt også kunne have gået den anden vej. Husker det sådan at vi i første linje scorer med hurtige omstillinger (som til dels bliver spiller rigtig flot) og genpress hvor vi skal takke Bashkim meget. I vores opbygningsspil finder ikke en linje, det virker til dels langsomt og tilfældigt hvor vi gavJebali bolden som 10er fordi "han vil vel have en idé". Og der er i mine øjne bare ikke god nok for et hold som skal spille med boldbesiddelse. Hvis trænerteamet kan sætte det i gang nu så er det ja meget fint, vi vil se. Men hidtil står vi i mine øjne ofte alt for lavt og skifter King ind for Tongya mens Breum sidder på bænken... hvis der er for en overgangstid mens holder skal stabiliseres, så nåja, men i der bliver ved : forventer mere.
          Derudover var i øvrigt positiv overrasket da var i Ådalen sidste torsdag til afsluttræ ing. Der virkede Alm langt mere dirigerend, aktiv og energisk end jeg husker det fra tidligere besøg i Ådalen. Glæder mig hvis han lykkes og bringer os fremad men det bruges nu mere end en flok (heldige) resultater at finde tiltroen igen.
          Last edited by andlox; 25-10-2022, 15:46.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-14-runde-4
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment

            Working...
            X