Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby 21/10/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Ruben
    Herligt at se vore unge mørke spillere blomstre.
    Mørke ?

    Er unge ikke nok ?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      TUNGya.. beklager . Jeg viser mig selv ud
      Jeg prøver igen i anden, hvis vi mangler en kasse

      Comment


        #33
        vi har været herligt effektive - men godt nok træt af vi på den måde overlader initiativet til lyngby - var også tæt på at gå galt af flere omgange.

        Og dommeren - hvordan kan han undlade at give gult til corlu efter han forsøgte at hive trøjen af aske?...

        Comment


          #34
          Og jeg tippede alligevel... På uafgjort. Men også 50 kr på at Frøkjær lavede en assist i 1.halvleg. Og det gik. Odds 9.
          Flot spil men mod en skuffende Lyngby forsvar.

          Comment


            #35
            Jeg er vild med Minteh. Hans energi og fart er for fedt!

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Mørke ?

              Er unge ikke nok ?
              Selvfølgelig
              Huskede ikke navnene i farten og glæden men der er jo flere unge nye men det er vel ok at beskrive dem som mørke. Var i tvivl, fordi jeg frygtede at en eller anden ville reagere krænket.

              Comment


                #37
                Tongya virker mere offensiv i sine løb end i de tidligere kampe, måske er kampformen på vej op - eller er der Helveg effekten ?

                Comment


                  #38
                  Mange fine præstationer, til dels god og hurtig boldomgang, specielt fra Mannehs side. Minteh er på vej til at blive den næste publikumsyndling, vanvittig fart. Nu skal vi bare fortsætte og stå imod Lyngbys reaktion i anden halvleg. Thrandarson skal ind for Gigo eller Manneh, vi skal ikke risikere et rødt kort. Og tillykke til alle tre målscorere, hail to vores vikingekonge.

                  Comment


                    #39
                    BP er en rigtig anfører

                    Comment


                      #40
                      I en meget tæt liga vil det være vigtigt at få gjort noget for målforskellen

                      Comment


                        #41
                        De er ikke saerlig tilfredse i studiet med at vi er foran 3 - 0, hvor er det laekkert at se dem haenge med mulen.

                        Jeg syntes der er en del positivt i dag, uanset om det er paa en billig baggrund og vi faa en droemme start. Indstillingen virker til at vaere god i dag, der bliver kaempet godt. Minteh er alt for vild, jeg syntes ligefrem han forbedre sig for hver kamp og så virker gigo - Manneh som en rigtig staerk midtbane, udover de 2 gule kort, saa syntes jeg faktisk det er en af de stoerste overraskelser. Det virker til at vi er bedre til at spille den op fra eget maal, hvilket vi ellers har vaeret rigtige daarlige til og bare generelt er bedre paa bolden omkring dem.

                        Kom saa med et par maal mere og lad os faa en stor sejr der kan rette lidt paa vores maalscore!

                        Comment


                          #42
                          Vågn op Frø. 2 gange sjusk på 2 min.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Selvfølgelig
                            Huskede ikke navnene i farten og glæden men der er jo flere unge nye men det er vel ok at beskrive dem som mørke. Var i tvivl, fordi jeg frygtede at en eller anden ville reagere krænket.
                            Jeg er bestemt ikke krænket og forstår hvad du skriver.

                            Det kunne måske bare været skrevet lidt mere elegant

                            Comment


                              #44
                              Gigovic er allerede min Mom for frisparket mod Corlu. Længe siden vi har haft den attitude på holdet.

                              Comment


                                #45
                                Fortjent nok.
                                så BP vis du er anfører.

                                Comment

                                Working...
                                X