Og jeg tippede alligevel... På uafgjort. Men også 50 kr på at Frøkjær lavede en assist i 1.halvleg. Og det gik. Odds 9.
Flot spil men mod en skuffende Lyngby forsvar.
Selvfølgelig
Huskede ikke navnene i farten og glæden men der er jo flere unge nye men det er vel ok at beskrive dem som mørke. Var i tvivl, fordi jeg frygtede at en eller anden ville reagere krænket.
Mange fine præstationer, til dels god og hurtig boldomgang, specielt fra Mannehs side. Minteh er på vej til at blive den næste publikumsyndling, vanvittig fart. Nu skal vi bare fortsætte og stå imod Lyngbys reaktion i anden halvleg. Thrandarson skal ind for Gigo eller Manneh, vi skal ikke risikere et rødt kort. Og tillykke til alle tre målscorere, hail to vores vikingekonge.
De er ikke saerlig tilfredse i studiet med at vi er foran 3 - 0, hvor er det laekkert at se dem haenge med mulen.
Jeg syntes der er en del positivt i dag, uanset om det er paa en billig baggrund og vi faa en droemme start. Indstillingen virker til at vaere god i dag, der bliver kaempet godt. Minteh er alt for vild, jeg syntes ligefrem han forbedre sig for hver kamp og så virker gigo - Manneh som en rigtig staerk midtbane, udover de 2 gule kort, saa syntes jeg faktisk det er en af de stoerste overraskelser. Det virker til at vi er bedre til at spille den op fra eget maal, hvilket vi ellers har vaeret rigtige daarlige til og bare generelt er bedre paa bolden omkring dem.
Kom saa med et par maal mere og lad os faa en stor sejr der kan rette lidt paa vores maalscore!
Selvfølgelig
Huskede ikke navnene i farten og glæden men der er jo flere unge nye men det er vel ok at beskrive dem som mørke. Var i tvivl, fordi jeg frygtede at en eller anden ville reagere krænket.
Jeg er bestemt ikke krænket og forstår hvad du skriver.
Det kunne måske bare været skrevet lidt mere elegant
Comment