"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Spørgte Leif Rasmussen. Han talte om en forstrækning/fiber. Men ved ikke hvornår de forventer Tverskov klar igen
FS ved nu at de er en lille fiber/muskelskade som holder Tverskov ude i dag, men det er ikke mere end at han køres i stilling til FCM kampen d.31/10 i Herning.
Nu når Bashkim er skadet. Så må det i dag være dagen at vi får set Sabbi på toppen. Vi har så mange spillere til kant-positionerne, og næsten ingen til angriber pladsen. Sabbi er hurtig, fysisk stærk og god på låget. Alle hans svagheder ville ikke blive ligeså synliggjort på toppen, som de bliver på kanten. Derimod tror jeg han ville shine som angriber. Håber vi får det at se.
Nu når Bashkim er skadet. Så må det i dag være dagen at vi får set Sabbi på toppen. Vi har så mange spillere til kant-positionerne, og næsten ingen til angriber pladsen. Sabbi er hurtig, fysisk stærk og god på låget. Alle hans svagheder ville ikke blive ligeså synliggjort på toppen, som de bliver på kanten. Derimod tror jeg han ville shine som angriber. Håber vi får det at se.
Jeg tror ikke helt på Sabbi er i spil til en startplads i dag så jeg forventer at det bliver Jebali der igen tager pladsen som 9er, men tanken er god synes jeg når nu BK er ude.
Comment