Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VFF-OB

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...viborg-ff-ob-4
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Bashkim ude indtil foråret…for fanden noget lort

    Comment


      #3
      PISPISPIS
      Bashkim er ude resten af året md en skade

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...7IUMxFK3SsqoGA
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        FFS maaske det er paa tide at Alm fatter at det er godt at rotere spillere og at spillere ikke noedvendigvis SKAL spille alle 90 min i alle kampe. Nu begynder han vel at whine over skader er skylden for at vi ligge hvor vi goer, og at der ingen er til at tage over mens Baskim er skadet.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
          FFS maaske det er paa tide at Alm fatter at det er godt at rotere spillere og at spillere ikke noedvendigvis SKAL spille alle 90 min i alle kampe. Nu begynder han vel at whine over skader er skylden for at vi ligge hvor vi goer, og at der ingen er til at tage over mens Baskim er skadet.
          Der vist ikke nogen der har "whinet" over BKs skade andre end dig der lynhurtigt konkluderer at det er Alm skyld .. hvor useriøst kan det overhovedet blive. BKs skade er ikke ligefrem en opgradering af holdet med den form han har vis på det seneste, men der kan og skal findes en løsning på det. Sandsynligvis rykkes Jebali frem som 9er og Frø ned på den offensive midt og Kanterne bliver så Minteh/Breum og Tongya/Charly

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Frøkjær lignede en der var klar igen og trænede fuldt ud. Så det bliver nok som manner siger. Men det er da skidt at have begge vores 9`ere ude.
            Sabbi trænede ikke idag og er nok ikke i spil til søndag. Ellers ligner det at alle omkring start 11 er fit

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Frøkjær lignede en der var klar igen og trænede fuldt ud. Så det bliver nok som manner siger. Men det er da skidt at have begge vores 9`ere ude.
              Sabbi trænede ikke idag og er nok ikke i spil til søndag. Ellers ligner det at alle omkring start 11 er fit
              Hvordan med forsvaret? Ser det ud som vores to unge backs beholder pladserne ?

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                FFS maaske det er paa tide at Alm fatter at det er godt at rotere spillere og at spillere ikke noedvendigvis SKAL spille alle 90 min i alle kampe. Nu begynder han vel at whine over skader er skylden for at vi ligge hvor vi goer, og at der ingen er til at tage over mens Baskim er skadet.
                Jeg er ret sikker på, at det er en situation i første halvleg af kampen mod SIF, hvor Bashkim lander på siden efter en tackling og bliver liggende noget tid, der er årsagen. Den slags impact-skader har ikke meget med overbelastning at gøre, så jeg tror du skyder godt og grundigt forbi skiven her.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Jeg er ret sikker på, at det er en situation i første halvleg af kampen mod SIF, hvor Bashkim lander på siden efter en tackling og bliver liggende noget tid, der er årsagen. Den slags impact-skader har ikke meget med overbelastning at gøre, så jeg tror du skyder godt og grundigt forbi skiven her.
                  Det kunne det meget vel være, så ud til at han slog hovedet i jorden.

                  Comment


                    #10
                    Lort med Kadrii, spændende hvordan Alm løser den. Jeg frygter lidt at Jebali ryger på toppen hvilket vil være ærgerligt da han er vigtig for os i det opbygge de spil ligesom han ikke har Kadriis fart og presspil som i så fald vil blive savnet på toppen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Hvordan med forsvaret? Ser det ud som vores to unge backs beholder pladserne ?
                      Ja det ligner det. Men jeg så også eksempler på at Nico og Skjelvik specielt går 110% til den til træning. Flere aktioner hvor man ser arbejds raseri.
                      Så sund konkurrence gør klart en forskel og begge de unge skal være på tæerne for at holde deres plads.
                      King er helt væk til træning og er nok færdig i OB snart

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Lort med Kadrii, spændende hvordan Alm løser den. Jeg frygter lidt at Jebali ryger på toppen hvilket vil være ærgerligt da han er vigtig for os i det opbygge de spil ligesom han ikke har Kadriis fart og presspil som i så fald vil blive savnet på toppen.
                        Enig. Vi har brug for Jebali som omdrejningspunkt for vores offensivspil men ikke op toppen. Måske er der en mulighed at prøve Kante nu som ja åbenbart scorer rigtig godt for U19.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja det ligner det. Men jeg så også eksempler på at Nico og Skjelvik specielt går 110% til den til træning. Flere aktioner hvor man ser arbejds raseri.
                          Så sund konkurrence gør klart en forskel og begge de unge skal være på tæerne for at holde deres plads.
                          King er helt væk til træning og er nok færdig i OB snart
                          Lyder godt med Grubbe og Aske, de er helt sikkert garanter for hård og solidt arbejde, og fint at Jørgen og Nico også giver den go' gas til træningen og presser godt på. King er en mærkelige historie, men skal nok som du siger videre et andet sted end i OB

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Enig. Vi har brug for Jebali som omdrejningspunkt for vores offensivspil men ikke op toppen. Måske er der en mulighed at prøve Kante nu som ja åbenbart scorer rigtig godt for U19.
                            Den har jeg svært ved at se. Jeg tror man prøver Jebali/Frø kombinationen først

                            Comment


                              #15
                              Bashkims skade er godt nok skidt. En skarp angriber har i mange kampe været den positive forskel på et OB, der har spillet skidt og skabt få chancer, og så modstandere, der har skabt flere chancer end os, men ikke formået at udnytte dem.
                              Viborg er nu klart favoritter, mere end de var før.

                              Comment

                              Working...
                              X