Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øv...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Skift ud Alm….
      For sent
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Det er hvad vi byder 13.000 tilskuere...

        Comment


          Surt Ivan kom for sent

          Comment


            Jeg forventede uafgjort. Men tippede ikke. Det samme er sket to gange tidligere den sidste uges tid. Bliver det uafgjort, fair nok, skal jeg sgu tippe lidt mere.
            Men kom nu med et mål mere til os.

            Comment


              Alm hvorfor skifter du ikke ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Surt Ivan kom for sent
                Problemet er at vi blev træt og tabte dermed koncentration og mulighed for entlastning
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Hvad er der blevet af Manneh, som vi købte for et par millioner kroner? Er han virkelig ikke god nok til mere end et par minutter?

                  Comment


                    Jeg har sjældent set så lidt boldbesiddelse med så mange fejlafleveringer

                    Comment


                      Jebali er for træt til at forsøge at trille.

                      Comment


                        Årh hvor er jeg træt af den svenske handlingslammede abe....

                        Comment


                          Tredje gang på stolpen .... puuuuh.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Jeg fatter ikke hypen om Charlie...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Årh hvor er jeg træt af den svenske handlingslammede abe....
                              Enig. Det et som om han gerne vil fyres. Tåbelige tøven i hver kamp!

                              Comment


                                nogen der har fortalt Alm at han har 5 udskiftninger at gøre godt med? Han var hurtigere ude i dag - det skal han have men siden har han siddet på hænderne - og der er en del der har set godt brugte ud (ikke til at se det er silkeborg der spillede torsdag)

                                Comment

                                Working...
                                X