Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Enig, det er altså et tab for os at mangle Frøkjær. Han har relativt mange højintensive løb, og vores presspil begyndte at se helt anderledes ud, efter ham og Jebali kom tilbage på holdkortet. Håber Mintehs fart vejer op for det, vi mister....

    Comment


      #47
      Folk taler, som de har forstand.

      Men det bliver spændende med Minteh. Hvilken debut! Vi skal nok forberede os på en del boldtab, men hans fart… novra!

      Comment


        #48
        Ser ud som at Fenger er ude resten af kalenderåret:
        https://fyens.dk/artikel/max-fenger-...on-er-slut?rss
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Jeg tror desværre ikke på tre point. Men et enkelt er da også godt.
          Alm fortalte et sted at Søren og Frank havde presset på for tidligere udskiftninger i sidste kamp, men Alm havde fastholdt ikke at skifte ud. Det var ellers tydeligt for de fleste at flere spillere på banen var blevet for trætte, ja en Tongya nærmede sig krampe og med dårlig koncentration. Alligevel ville Alm ikke skifte Breum ind i stedet. Det må betyde at hans tillid til Breum ikke er ret stor. Og jeg forstår ham delvist. Breum er alt for let at "flytte". Jeg håber han arbejder hårdt for at få mere muskelmasse, for så bliver han god. Men han ventede for længe.

          Comment


            #50
            Hansen
            Grubbe Paulsen Ivancevic Adelgaard
            Tverskov Gigovic
            Tongya Jebali Minteh
            Bashkim
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Jeg tror desværre ikke på tre point. Men et enkelt er da også godt.
              Alm fortalte et sted at Søren og Frank havde presset på for tidligere udskiftninger i sidste kamp, men Alm havde fastholdt ikke at skifte ud. Det var ellers tydeligt for de fleste at flere spillere på banen var blevet for trætte, ja en Tongya nærmede sig krampe og med dårlig koncentration. Alligevel ville Alm ikke skifte Breum ind i stedet. Det må betyde at hans tillid til Breum ikke er ret stor. Og jeg forstår ham delvist. Breum er alt for let at "flytte". Jeg håber han arbejder hårdt for at få mere muskelmasse, for så bliver han god. Men han ventede for længe.
              Jeg har heller ikke nogen specielt god fornemmelse ifht sejr idag. Silkeborg har jo stadig et rigtig stærkt hold som virker langt mere sammenspillet og sammenhængende end os. Og så er Helenius så småt ved at finde målformen igen. Puuuuha, jeg har den samme fornemmelse som jeg havde inden hjemmekampen imod Viborg. Håber min bange anelse bliver gjort til skamme. Det er jo endnu en af de kampe som enten kan smide os ned i nedrykningskampen eller med en sejr give os godt luft ned til stregen og med lidt god vilje top 6.

              Comment


                #52
                Østrøm starter for SIF.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Østrøm starter for SIF.
                  Og folk på stadion buer simpelthen af ham når han er på bolden. Det under mig godt nok.

                  Comment


                    #54
                    Puuuuh, vi starter dårligt og Martin Hansen skal allerede komme med den første redning.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Østrøm starter for SIF.
                      ...og ?

                      Det gør Klynge og NH også

                      Comment


                        #56
                        Fin kontra og Bashkim tæt på
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Vi bliver bedre. Og Minteh kom allerede med flere gode aktioner.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Aaaahrghh, Jebali, hvorfor sparker du ikke tidligere? Det var en god chance der.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Er der ikke begyndt at vise sig lidt gammel OB-DNA i vores spil.

                              Comment


                                #60
                                Stor chance til Adelgaard. Nok forkert beslutning

                                Comment

                                Working...
                                X