Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Lidt om Tongya som skal lære at spille på højre kant, situationen og kampen mod Lyngby fra Alm:
    https://fyens.dk/artikel/mamma-mia-d...s-mandskab?rss
    Jeg har virkelig været imponeret over Franco. Han har lige præcis det Sabbi mangler, han kan godt sætte en mand men skal per definition ikke gøre det hvergang, meget bedre i link-up spillet, taktisk disciplineret, arbejder stenhårdt begge veje.

    Når han kommer i form og vender sig til at spille på højrekanten så kan han virkelig blive en juvel for os.

    Comment


      #17
      Det her er virkelig en vigtig kamp. Vi kan tage et afgørende skridt væk fra nedrykningsstregen i dag.

      Og frem for alt - vise at energien, gejsten og den spillemæssige balance ikke kun kan findes frem mod klubber som FCK.

      Den kan gå mange veje.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeg har virkelig været imponeret over Franco. Han har lige præcis det Sabbi mangler, han kan godt sætte en mand men skal per definition ikke gøre det hvergang, meget bedre i link-up spillet, taktisk disciplineret, arbejder stenhårdt begge veje.

        Når han kommer i form og vender sig til at spille på højrekanten så kan han virkelig blive en juvel for os.
        Det er en meget pæn vurdering. Han har gjort det ok - ikke mere, ikke mindre. Men ser da bestemt potentialet. Men der er også meget at arbejde på. Helt naturligt - manden har meget få seniorkampe bag sig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det er en meget pæn vurdering. Han har gjort det ok - ikke mere, ikke mindre. Men ser da bestemt potentialet. Men der er også meget at arbejde på. Helt naturligt - manden har meget få seniorkampe bag sig.
          Det er en fair vurdering. Rent teknisk har han et højere niveau end langt de fleste af OBs spillere, du kan også se hvor hurtigt han opfatter spillet omkring ham, han går allerede og gør de samme ting som Bashkim gør, kalder på bolden og dirigerer med sine medspillere.

          Jeg siger at han kommer til at blive rigtig god ham der.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det er en fair vurdering. Rent teknisk har han et højere niveau end langt de fleste af OBs spillere, du kan også se hvor hurtigt han opfatter spillet omkring ham, han går allerede og gør de samme ting som Bashkim gør, kalder på bolden og dirigerer med sine medspillere.

            Jeg siger at han kommer til at blive rigtig god ham der.
            Det håber jeg da, at du får ret i. Du må have gode øjne, at du sådan kan se alle de ting på 2 kampe.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det håber jeg da, at du får ret i. Du må have gode øjne, at du sådan kan se alle de ting på 2 kampe.
              Det ved du godt at jeg har ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Lyngby er favorit på Danskespil, så jeg har selvfølgelig spillet på sejr til os med "gaveodds"
                Kan du huske odds på OB

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Kan kun finde billet til ude-sidetribunen (har købt en som sikkerhed). Nogen der ved om man kan komme ind på hoved udebane afsnittet med den? Eller kan ombytte den på stadion hvis der er plads? Alternativt nogen der har en ekstra?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Lyngby er favorit på Danskespil, så jeg har selvfølgelig spillet på sejr til os med "gaveodds"
                    Ja, men alt taget i betragtning vel ingen overraskelse.
                    God kamp mod FCK, ugen efter Lyngby en søndag
                    kl.14 op til landsholdspause… man frygter et 2-1 nederlag.
                    Håber historiken er ovre og OB får de 3 points og spiller
                    en god kamp selvom det er Lyngby… kom så….

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Ja, men alt taget i betragtning vel ingen overraskelse.
                      God kamp mod FCK, ugen efter Lyngby en søndag
                      kl.14 op til landsholdspause… man frygter et 2-1 nederlag.
                      Håber historiken er ovre og OB får de 3 points og spiller
                      en god kamp selvom det er Lyngby… kom så….
                      Jeg frygter faktisk også Lyngby kampen mere end jeg gjorde med FCK kampen.
                      Vi har desværre tit set et OB hold, som alle andre bundhold, yde 110 % mod de store, for ugen efter at være helt uden sammenhæng, vilje og gejst mod et ligegyldigt hold på et stemningsforladt stadion.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jeg frygter faktisk også Lyngby kampen mere end jeg gjorde med FCK kampen.
                        Vi har desværre tit set et OB hold, som alle andre bundhold, yde 110 % mod de store, for ugen efter at være helt uden sammenhæng, vilje og gejst mod et ligegyldigt hold på et stemningsforladt stadion.
                        Jeg vil på ingen måde udelukke at det kan ske i dag igen, men en markant forskel er dog at vi skiftet ud på vigtige positioner. Ivan og BP i cf. og Gigovic-Tverskov for Kløve/Okosun/Aron. Det kunne godt indikere en anderledes indstilling og spillemæssige kvaliteter end vi har set i mange år.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg vil på ingen måde udelukke at det kan ske i dag igen, men en markant forskel er dog at vi skiftet ud på vigtige positioner. Ivan og BP i cf. og Gigovic-Tverskov for Kløve/Okosun/Aron. Det kunne godt indikere en anderledes indstilling og spillemæssige kvaliteter end vi har set i mange år.
                          Meget enig. Dog kan jeg være bekymret for at kommer til at mangle Fenger, alt efter hvor mange etablerede angrebsspil vi kommer til at spille.

                          ​​​​​På den anden så bør der være offensiv kvalitet nok på banen og med den bænk vi også har.

                          Det er lang tid siden jeg har været så nervøs før en kamp, jeg må hellere sørge for at drikke nogle bajere.
                          ​​​​​​

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Meget enig. Dog kan jeg være bekymret for at kommer til at mangle Fenger, alt efter hvor mange etablerede angrebsspil vi kommer til at spille.

                            ​​​​​På den anden så bør der være offensiv kvalitet nok på banen og med den bænk vi også har.

                            Det er lang tid siden jeg har været så nervøs før en kamp, jeg må hellere sørge for at drikke nogle bajere.
                            ​​​​​​

                            God ide. Tror jeg følger trop.

                            Comment


                              #29
                              Vi starter som sidst- ingen overraskelser der. Så skal vi lige have en brandkamp af Frø og en hurtig kasse fra Bash

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg


                                God ide. Tror jeg følger trop.
                                Nu har OB også ansat en ung gut der skal hjælpe sponsorerne med at sælge produkter til fansne, så kan vi vel godt lige byde ham ordentlig velkommen og drikke en flok Albani.

                                Comment

                                Working...
                                X