Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Lyngby-OB

    De gode drenge fra OBstruktion har fortalt mig at alle fra sidste uges start 11 trænede med idag. Så det kunne ligne samme starter som sidst

    Sabbi,Fenger,Kante trænede ikke og Okosun trænede kun delvist

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De gode drenge fra OBstruktion har fortalt mig at alle fra sidste uges start 11 trænede med idag. Så det kunne ligne samme starter som sidst

    Sabbi,Fenger,Kante trænede ikke og Okosun trænede kun delvist
    Bliver en spændende kamp. Forhåbentlig kan OB holde fast i det momentum, de selv skabte mod FCK.

    Kante og Minteh har været et smut forbi OB hallen i dag.

    Comment


      #3
      Det bliver en spændende kamp, det jeg har set til Lyngby kampe så har de spillet bedre end de point de har. Især deres backs og ham Finnbogason har spillet godt.

      Jeg håber på et genvalg til de 11 fra sidste kamp.

      ​​​​​​Jeg kunne godt tænke mig og se Breum blive skiftet ind på Kadriis plads nu hvor Fenger er ude, han kan lidt af det samme, er teknisk stærk, god afslutter med noget fart, så mangler han måske noget i presspillet, men, Kadrii startede jo også på kanten.

      Og så håber jeg at se Manneh og Charly blive spillet fra bænken.

      ​​​​​

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De gode drenge fra OBstruktion har fortalt mig at alle fra sidste uges start 11 trænede med idag. Så det kunne ligne samme starter som sidst

        Sabbi,Fenger,Kante trænede ikke og Okosun trænede kun delvist
        Det er gode nyheder at vi fik Bashkim, Ivancevic og Tverskov klar igen. Men pissefrusrrerende at Fenger igen bliver kastet tilbage med en skade
        Den kamp har en endda større betydning end de tre point vi skal gå efter. Der går om at fortsætte med en stærk præstation og vise at FCK-kampen var ikke en af de kamoe hvor holdet rejser sig mod "de store" og falder tilbage når der er hverdagskost på kampplanen igen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          https://fyens.dk/artikel/ob-s-anf%C3...-og-max-fenger
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Genvalg til alle :-)

            Comment


              #7
              Det hold viste i sidste weekend at det er så stærkt at kun 3 point er acceptabelt imod superligaens største nedrykningskandidat. De har spillet gode kampe og burde nok have dobbelt så mange point, men vi skal være bedre og vise vi også kan være gode på en ucharmerende bane i Lyngby og ikke kun præstere foran et fyldt odense stadion

              Comment


                #8
                Det er en "must win" kamp hvor meget tvivl skal fejes af bordet med en sejr, og gerne forbedret spil mod bundproppen. Jeg tvivler dog på det med de seneste 10 sæsoner in mente. Forskellen i år er dog åbenlyst Gigovic potentiale på cm sammen med Tverskov, og så håber jeg også på at Tongya kan bygge videre på en lidt svingende kamp mod VFF, og en ok indsats mod FCK og ikke mindst vores to dynamiske backs godt støttet af BP og Ivan.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er en "must win" kamp hvor meget tvivl skal fejes af bordet med en sejr, og gerne forbedret spil mod bundproppen. Jeg tvivler dog på det med de seneste 10 sæsoner in mente. Forskellen i år er dog åbenlyst Gigovic potentiale på cm sammen med Tverskov, og så håber jeg også på at Tongya kan bygge videre på en lidt svingende kamp mod VFF, og en ok indsats mod FCK og ikke mindst vores to dynamiske backs godt støttet af BP og Ivan.
                  Enig. Tvivlen har bidt sig godt og grundigt fast i min tro på holdet. Vi er alt for ustabile og niveauet svinger som et pendul. Jeg håber vi vinder og ser lidt fremgang i spillet og der kæmpes som imod FCK, så bør vi kunne vinde.

                  Comment


                    #10
                    Vi har haft en snak med Søren Krogh forud for kampen mod Lyngby i morgen.

                    Søren Krogh ser frem til nøglekamp mod Lyngby - OBstruktion

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                      Enig. Tvivlen har bidt sig godt og grundigt fast i min tro på holdet. Vi er alt for ustabile og niveauet svinger som et pendul. Jeg håber vi vinder og ser lidt fremgang i spillet og der kæmpes som imod FCK, så bør vi kunne vinde.
                      BW italesatte det også før FCK at mod dem er det nemt at være motiveret, som det er mod andre store hold. Det er helt sikkert vanskeligere at være topmotiveret mod bl.a. LBK og ikke mindst NFC hvor det nærmest lignede en kollektiv arbejdsværgring .. skammeligt var det. I turneringen har det dog overordnet været godt nok med 9 points i 4 kampe hvor der til dels er blevet vist bedre spil og oftest en stærk fight ikke mindst af BP der virkelig viser vejen frem

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Lidt om Tongya som skal lære at spille på højre kant, situationen og kampen mod Lyngby fra Alm:
                        https://fyens.dk/artikel/mamma-mia-d...s-mandskab?rss
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Lidt om Tongya som skal lære at spille på højre kant, situationen og kampen mod Lyngby fra Alm:
                          https://fyens.dk/artikel/mamma-mia-d...s-mandskab?rss
                          Potentialet hos Tongya er til at se, og efter en ikke alt for prangende start mod VFF var der fremgang i spillet mod FCK og med gode chancer i begge kampe. Det vil være superfedt hvis han prikker hul på målbylden i dag, så andre hold får andet at koncentrerer sig om end Bashkim.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Lyngby er favorit på Danskespil, så jeg har selvfølgelig spillet på sejr til os med "gaveodds"

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Lyngby er favorit på Danskespil, så jeg har selvfølgelig spillet på sejr til os med "gaveodds"
                              Også hos bet365, jeg tror ikke de har taget Gigovic, stigningen med i deres betragtning.

                              Comment

                              Working...
                              X