Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 13/09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 13/09

    Jeg varet smut i Ådalen idag og overværede dagens træningen.

    Vi er kun lige i første halvdel af september, men det ligner allerede en meget tung bane 1 der er godt trådt op.

    Som jeg lige kunne se det var Tverskov, Kadrii, Max og Skjelvik fraværende ud over Sabbi.
    Hansborg var med, men spillede back i 11 mod 11. Fraværet af Tverskov og Kadrii var tydeligt synes jeg, der var generelt ikke meget lyd på spillerne så det var mest bare Krogh der kunne høres konstant råbe dessiner til spillerne.

    Truppen var fra start opdelt i forsvar, midtbane og angreb der trænede for sig med forskellige øvelser. Hjortebjerg med forsvaret længst fra hvor jeg stod, og jeg fik ikke helt fanget hvad den øvelse gik ud på.

    Alm stod med de centrale midtbanefolk hvor de på skift var på bolden og trænede små hurtige førstegangsafleveringer og løb på et lille område.
    Manneh og Gigovic virker mest pasningssikre, Aron med flest upræcise afleveringer, men generelt var niveauet ikke fantastisk og afleveringen lå ofte sjusket til det forkerte ben eller bag modtageren.

    Offensiven trænede med Krogh på mål uden forsvar. Kante og Breum lå og skiftedes i venstre side, Minteh og Franco i højre, Hansborg, Agon, Frø og Jebali centralt hvor de skiftedes imellem enten at igangsætte fra en dybere position eller at være 9’er og 10’er. Bolden startede centralt hvor fra den skulle spilles meget direkte ud til enten højre eller venstre wing som maks skulle tage et touch på bolden inden den skulle slås ind over mod 9’eren og 10’eren der kom i løb ind i feltet. Afleveringerne ud mod fløjen lå ofte skidt, lige på eller bag manden så den ikke kunne blive modtaget ordentligt i løb, noget Krogh kommenterede flere gange i indledningen. Det blev siden lidt bedre og kvaliteten var umiddelbart bedst fra højre siden, men generelt er det samme udfordringer som vi ser i kamp hvor den sidste aflevering bliver for upræcis og slutproduktet aldrig bliver skarpt nok. Afslutningerne var heller ikke prangende.

    Efterfølgende trænede midtbane og offensiv sammen i en større cirkel hvor vores midtbanespillere altid var på bolden mens resten af gruppen var delt i to der hhv. var på bolden eller skulle jagte. Man måtte maksimalt have et touch på bolden der skulle spilles hurtigt rundt på et lille område - en simpel øvelse hvor ingen rigtigt sprang i øjnene.

    Herefter trænede hele truppen sammen og der blev fortsat med en øvelse hvor man trænede angreb mod forsvar på et mål, 8 mod 6. Det var mit indtryk at fløjene skulle komme fra et lidt mere centralt udgangspunkt hvorfra de med små dybdeløb inden om modstanderens backs skulle tilbyde sig og på den måde skabe noget mere plads centralt eller modtage bolden så den kunne blive slået ind over.
    Det blev igen meget småtspil på et lille overbefolket område og bolden blev generelt kørt meget rundt om feltet mens offensiven havde svært ved at finde åbningerne og der var langt imellem chancer og afslutninger.

    Efterfølgende blev der trænet 11 mod 11 på fuld bane hvor det angribende hold startede med et hjørnespark og efterfølgende skulle forsøge at fastholde trykket mens det forsvarende hold skulle forsøge at slå kontra. Egentlig en rigtigt fin øvelse, men igen symptomatisk for holdet blev der ikke scoret et enste mål på hjørne og det var fortsat meget småt med chancer ligesom kvaliteten af afslutningerne var lav.

    Træningen sluttede med spil på halv bane hvor Jebali var joker. Der var god intensitet på, men det blev noget lidt febrilsk indianerbold igen på en lille overbefolket bane. Det kastede betydeligt flere forsøg på mål af sig, men ak, kvaliteten på afslutningerne var fortsat ganske lav og det er svært at se hvor målene skal komme fra når Kadrii og Fenger ikke er med.

    Overordnede en fin træning med rimelig intensitet. Jeg savnede dog noget vokal på spillerne, det var svært at spotte lederne på banen og det var tydeligt at Kadrii og Tverskov ikke var med.

    Mit indtryk var at man forsøger at træne meget direkte med få boldberøringer, præcise fremadrettede afleveringer, løb i feltet og afslutninger. Kvaliteten i de discipliner er ikke prangende. Afleveringerne ligger for upræcist, spillerne får lidt for mange berøringer på kuglen hvilket trækker tempoet ned, og så var afslutningerne virkelig ringe idag både i åbent spil og på dødbolde.

    På en dag hvor ingen rigtigt skilte sig positivt ud var Frø imo. bedste mand. Fin i genpresset, giver sig fuld ud med mange tunge løb i omstillingerne, de klogeste afslutninger, og så er han bare bedste mand med bolden og den der lykkes bedst med de skarpe fremadrettede afleveringer. Dog stadig med flere episoder hvor han slår op i banen efter et boldtab og så løber han rigtigt mange forgæves meter hvor man fornemmer at han let bliver lidt frustreret.
    Minteh så også spændende ud med flere fine aktioner, men han ser også lidt klodset ud i flere situationer. En rå diamant som kan blive rigtigt spændende hvis man kan få ham slebet. Ellers var det småt med de iøjnefaldende præstationer.

    #2
    Nogle som så dagens træning?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Nogle som så dagens træning?
      Tror umiddelbart AA, SK, FH og BN gjorde det

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Tror umiddelbart AA, SK, FH og BN gjorde det
        Mener du dem som plejer at se træningerne og laver updates

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Mener du dem som plejer at se træningerne og laver updates
          Er ret sikker på han mener teænerteamet.

          Så en dårlig joke.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Nogle som så dagens træning?
            Jeg overværede træningen

            Gigo,Tverskov og Kadrii fra lørdagens start 11 trænede ikke. Men alle skulle være i spil til søndagens kamp. Okosun,Fenger og Sabbi træner stadig ikke
            Så der manglede lidt spillere idag.
            Selve træningen var jeg ikke imponeret af. Ikke meget lykkedes for nogen. Men der var høj tænding. Jebali gik jo nærmest amok da en kendelse gik ham imod.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg overværede træningen

              Gigo,Tverskov og Kadrii fra lørdagens start 11 trænede ikke. Men alle skulle være i spil til søndagens kamp. Okosun,Fenger og Sabbi træner stadig ikke
              Så der manglede lidt spillere idag.
              Selve træningen var jeg ikke imponeret af. Ikke meget lykkedes for nogen. Men der var høj tænding. Jebali gik jo nærmest amok da en kendelse gik ham imod.
              Nu er en kendelse imod Jebali vel tæt på blasfemi, så kan godt forstå Issams reaktion ..
              Hvad er det med Fenger? Problemer med ryggen igen?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Nu er en kendelse imod Jebali vel tæt på blasfemi, så kan godt forstå Issams reaktion ..
                Hvad er det med Fenger? Problemer med ryggen igen?
                Ja det lyder det desværre til at være. Sabbi råbte ud af døren at han er tilbage på græs med bold om et par uger. Men derfra kommer der jo til at gå ydeligere nogle uger inden han er helt klar. Tror ikke vi ser meget til ham i dette efterår.
                Ivan blev også sparet lidt og forlod træningen 30 min før de andre

                Comment


                  #9
                  De skal bare spare Ivan.

                  HAN SKAL SPILLE.
                  Vores vigtigste spiller i forsvaret, da han holder Jørgen på bænken

                  Comment


                    #10
                    Det lyder til at være godt vi nærmer os en landskampspause. Tverskov har ligget med krampe flere gange, kadrii blev sparet totalt imod Nykøbing og Gigovic blev jo kørt helt i kælderen i seneste kamp. Det er vigtige spillere der slider med det og de skal bare holde til søndag kl. 16, så de kan få ladet batterierne op de næste to uger derefter. Jebali og Frø kan passende bruge pausen til at finde topformen. Kan vi lykkedes med det, så tror jeg på vi går en god tid i møde frem imod vinterpausen. Truppen er fornuftig, alle burde være i god form. Dygtige hold som sif og fcm slider i Europa. Derudover har vi Lyngby en gang mere og Horsens også. Det er en periode, hvor vi skal hente mange point, hvis vi skal gøre os håb om noget som helst.

                    Comment


                      #11
                      Jebali bliver så ikke skånet så meget i den periode, men han skal også spille sig i form, så det går nok.

                      Comment

                      Working...
                      X